enig jeg føler mig heller ikke fattige selv om jeg mindre end ½ at leve end en på kontant hjælpe og masser af iværksættere det samme de lever langt under kontant hjælpen og man kan jo ikke gå op på kommune bede om støtte så man har flere kroner for man har en virksomhed |
jeg kunne så let som ingenting bede om livs tids forsørgelse af staten jeg blev fejl behandlet da jeg var barn nogle troet jeg havde epilepsi jeg blev konstant frem og tilbage i mine første 5 år af mine skole gang ned på et hospital så nået aldrig lære noget i skolen
da jeg reelt ikke fik undervisning de mange første år min skole gang kunne jeg også bare sige til staten i fejl behandlet mig , jeg fik nærmeste ingen skole gang så jeg er selv skrevet og behøver ikke forklare noget som helst , jeg kan bare gå op og få bistands hjælp for hele livet .
gik ud ad 8 klasse da lærerne da jeg nærmeste ikke kunne læse den gang så de sagde til mig , jeg bare kunne tage på høj skole og bistands hjælp resten af livet
jeg har dog taget en del jobs i mit liv løbet med morgen aviser flere år morgen aviser og gået med post og alt muligt , så selv om staten siger man bare kan gøre det gør man det ikke bare .
som 32 årringe fandt man ud ad jeg var ordblind da jeg nu begyndte prøve blive bedre til at stave og skrive , jeg tog 9 klasse og 10 klasse og fandt ud ad , jeg bare skulle have nogle hjælpe midler , jeg var ikke dum , jeg mener dog det er lidt forsendt fundet ud ad , da man lære meste i de første leve år stave og uddannelse men det kom jeg aldrig i gang med
jeg prøver overleve og jeg må erkende jeg lever en del under bistands hjælpen , men glæde ved selv at klare er det hele værd
Bliv gratis medlem