Hold kæft det er hvad jeg kalder for et grundlag på svindel, jeg har aldrig set noget ligende. Så kan man sige hvad man vil, om at DR lyver og bla bla, han kom med søforklaring på søforklaring. Guldsmykkerne er et grundlag af svindel, Mattias er pisse ligeglad hvis ikke han ikke var blevet kontaktet, han var pisse ligeglad med sin hjemmeside luxbabe hvis ikke han blev kontaktet. Luxstyle's trustpilot LIDER under svindel anmeldelser. Her har vi at gøre med en mand der ønsker til formål at tjene penge og intet andet. Jeg har selv lidet under "en klub" jeg blev medlem af fordi jeg købte noget på nettet, og de var svære at slippe af med. Og dem som driver en sådan forretning er ligeglad med kunden, og ønsker bare at tjene penge. Saml dine nosser op, Skovhøj og prøv igen. Forsat god dag.. |
Fra Dagens mand til Kontant DR
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Den eneste grund til jeg holdte mig fra diskussionen til at starte med var at det var om en person. Vi lever ikke i den Vilde Vest, hvor vi må lynche folk på den måde. Og jeg synes heller ikke det er rigtigt at gøre. DR gør det dog med glæde og husker at få med at han har været med i et dating- program. Det er jo en super underholdende historie. Personligt bliver jeg arrig over at de har ret til at sende mig opkrævninger på deres lort hvert år, selv hvis jeg smider mit TV ud. |
Sparetips på Sparefeber.dk
Vi gør opmærksom på, at beskyldninger om svindel eller andre injurierende indlæg uden tøven vil blive slettet. Man kan fint føre en debat, uden at kaste om sig med injurierende påstande. Amino vil som tidligere nævnt ikke være platform for beskyldninger af den slags. De eventuelle mellemværender nogen måtte mene at have med Mattias eller andre, må de tage direkte med vedkommende. Der er slettet flere indlæg i tråden. Bevidste overtrædelser af Aminos regler vil medføre pause. På forhånd tak for forståelsen. :-) |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
hav en langsom internet forbindelse og se tv offentlige steder cafeer og brug deres internet ikke dit eget , så er man også meget mere social sider ikke derhjemme , der er mange hyggelige steder man kan se tv |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Mikael, Jeg mener jeg skal betale DDR-licens fordi jeg har en PC, der kan opsnappe naboens netværk. Min PC er dog brudt ned men har iPad og smartphone der kan opsnappe et netværk. Så, nej jeg render ikke nogen steder for at undgå DDR-licens. Lynchning af individer er heldigvis ulovligt i Danmark. Undtaget dem, der har ret til at sende alle en regning. De må godt. |
Sparetips på Sparefeber.dk
Det er fordi betingelserne ikke er tydelige nok - og HER har Kontant og DR og Forbrugerstyrelsen ret! Har du betingelser, man skal være opmærksom på, SKAL de stå på tilmeldingssiden - ikke i en pop-up eller på en anden side! Det er ganske simpel lovtekst! |
Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam
Kender du begrebet "injurier"? Det omhandler omtale, man ikke har belæg for. Hvis man har belæg og kan påvise det, så er det ikke injurier, men ytringsret/frihed. Noget, Amino skal passe meget på med, når de censurerer.
|
Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam
Sludder - Det bliver ikke mere rigtigt, fordi du skriver med store bogstaver.... 6.1.2. Aftalevilkårene skal være lettilgængelige på den erhvervsdrivendes hjemmeside og være udformet, så de er overskuelige og letforståelige for forbrugeren. 6.1.6. Aftalefunktionen skal være klart adskilt fra andre funktioner. 6.1.7. Aftaleindgåelsen bør være sådan indrettet, at forbrugeren skal arbejde sig gennem aftalevilkårene for at komme videre i aftaleindgåelsen, fx ved at ”scrolle” ned over vilkårene. Alternativt kan aftalevilkårene præsenteres via et link. Uanset fremgangsmåden skal forbrugeren aktivt acceptere aftalevilkårene, fx ved at klikke af i en boks. En sådan boks må ikke være udfyldt på forhånd. |
Jeg gik i gang med at se udsendelsen i går, men min opmærksomhed blev afledt efter ca. 2 minutter, da DR var så venlige at vise hele den sms Melanie havde fået, og forklarede at når hun klikkede på det var navn adresse og e-mail allerede registreret. Jeg tastede så det korte link som de var så venlige at vise, og ganske rigtigt kom jeg til en side med navn, adresse og e-mail adresse. Nu kunne jeg vælge den journalistiske vinkel på historien og slå stort op at DR offentliggør navne, adresser og e-mailadresser på danskere der ikke ønsker disse oplysninger frem. Jeg kunne underbygge det problematiske i det ved at få et par af de eksperter der er herinde til at fortælle om det absolutte worst case scenario ved denne fejl, og få det til at fremstå som om det er det der nu vil ske for Melanie. Der skal faktisk ikke ret meget til at blæse sådan en lille fejl op til en kæmpe historie. Og i dette tilfælde ville det være let at få DR til at fremstå som nogle store idioter som bare blæser på konsekvensen for de medvirkende i deres program, i deres grådige jagt på seere. Eller det der er værre, det er bare et spørgsmål om at være opfindsom nok. Nå det var et langt sidespor i forhold til hvad jeg vil frem til: Jeg har taget et screenshot af det Melanie så da hun "helt uforvarende" kom til at melde sig ind i en smykkeklub (Den røde boks har jeg indsat). Jeg synes egentlig ikke at det er så skjult som der gives udtryk for. Faktisk synes jeg det er så tydeligt, at jeg ikke kan se nogen undskyldning for ikke at have opdaget det, inden der blev trykket på "Send gaven" knappen. Så jeg er uenig med dig. Jeg mener ikke at DR har ret, men at der er tale om endnu en forbruger der ikke gider at tage ansvar for egne handlinger. Og at DR igen står klar til at give forbrugeren ret :o) |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk