Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra Dagens mand til Kontant DR

Side 15 ud af 17 (163 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46792
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Der husker du så forkert, Hans. Der var flere piger, der trådte frem og fortalte om hans misbrug. En af pigerne fortalte, hvordan han havde taget hende og to andre piger med til London. Her linede ham dem op på en sofa på et hotelværelse med bagdelene i vejret, hvorefter han tog dem bagfra en efter en. Det husker jeg klart og tydeligt.

Til allersidst i programmet blev han afsløret i at forsøge sig med en pige, der udgav sig for at have modeldrømme. I næste øjeblik træder filmholdet ind og konfronterer ham. Det er noget af det mest pinlige, jeg nogensinde har overværet.

svarer i alle fald til min hukommelse - de der programmer kan kritiseres - men det er helt OK som vi idag har et åbent internet (og af mange andre grunde) at vi iværksættere (og andre) checkes af pressen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 01:09 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person
Jeg vil give mit besyv med fordi jeg har læst at det er kunderne, der har været grådige her.

Jeg kan ikke tage stilling til den enkelte sag, der igen igen igen kommer i Kontant. For mig, ser et ud til at forretningsmodellen klokkeklart går ud på at lave profit på den mindre kloge. Det UDEN at skabe decideret værdi for kunden. Til gengæld bliver de bundet op på en fast udgift.

Jeg kan huske da jeg var 15-19 år og naiv. Dengang var der ikke Internet og Facebook, det gjorde den slags nemmere og billigere. Der hed det "Kupon nyheder". Ja, jeg var fattig og naiv. Sådanne mennesker er der friske forsyninger af hele tiden.

Jeg er dybt misundelig over det drive de unge mænd har, som scorer kassen.

Jeg ville aldrig ønske at være en af dem, der gør det selvom jeg til tider tænker tanken, når jeg bliver træt.

Det gør mig trist at det er folk, der KAN skabe værdi, som tilsyneladende ikke gør det. Og så er det alligevel dem, der render med kassen. Jeg ved godt der også er folk, der skaber reel værdi for sine kunder. Det ser jeg indenfor SEO og andre ting.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 01:36 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hold kæft det er hvad jeg kalder for et grundlag på svindel, jeg har aldrig set noget ligende. Så kan man sige hvad man vil, om at DR lyver og bla bla, han kom med søforklaring på søforklaring.

Guldsmykkerne er et grundlag af svindel, Mattias er pisse ligeglad hvis ikke han ikke var blevet kontaktet, han var pisse ligeglad med sin hjemmeside luxbabe hvis ikke han blev kontaktet.

Luxstyle's trustpilot LIDER under svindel anmeldelser. Her har vi at gøre med en mand der ønsker til formål at tjene penge og intet andet.

Jeg har selv lidet under "en klub" jeg blev medlem af fordi jeg købte noget på nettet, og de var svære at slippe af med. Og dem som driver en sådan forretning er ligeglad med kunden, og ønsker bare at tjene penge.

Saml dine nosser op, Skovhøj og prøv igen.

Forsat god dag..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 01:47 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person
Masterinseo,
Den eneste grund til jeg holdte mig fra diskussionen til at starte med var at det var om en person. Vi lever ikke i den Vilde Vest, hvor vi må lynche folk på den måde. Og jeg synes heller ikke det er rigtigt at gøre. DR gør det dog med glæde og husker at få med at han har været med i et dating- program. Det er jo en super underholdende historie. Personligt bliver jeg arrig over at de har ret til at sende mig opkrævninger på deres lort hvert år, selv hvis jeg smider mit TV ud.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 02:04 | Låst

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 02:06 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Vi gør opmærksom på, at beskyldninger om svindel eller andre injurierende indlæg uden tøven vil blive slettet.

Man kan fint føre en debat, uden at kaste om sig med injurierende påstande.

Amino vil som tidligere nævnt ikke være platform for beskyldninger af den slags. De eventuelle mellemværender nogen måtte mene at have med Mattias eller andre, må de tage direkte med vedkommende. 

Der er slettet flere indlæg i tråden. Bevidste overtrædelser af Aminos regler vil medføre pause.

På forhånd tak for forståelsen. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:13 | Låst

Gita Street:
Masterinseo,
. Personligt bliver jeg arrig over at de har ret til at sende mig opkrævninger på deres lort hvert år, selv hvis jeg smider mit TV ud.

hav en langsom internet forbindelse og se tv offentlige steder cafeer og brug deres internet ikke dit eget , så er man også meget mere social sider ikke derhjemme , der er mange hyggelige steder man kan se tv

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 02:46 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Mikael christiansen:

Gita Street:
Masterinseo,
. Personligt bliver jeg arrig over at de har ret til at sende mig opkrævninger på deres lort hvert år, selv hvis jeg smider mit TV ud.

hav en langsom internet forbindelse og se tv offentlige steder cafeer og brug deres internet ikke dit eget , så er man også meget mere social sider ikke derhjemme , der er mange hyggelige steder man kan se tv

Mikael,
Jeg mener jeg skal betale DDR-licens fordi jeg har en PC, der kan opsnappe naboens netværk. Min PC er dog brudt ned men har iPad og smartphone der kan opsnappe et netværk. Så, nej jeg render ikke nogen steder for at undgå DDR-licens. Lynchning af individer er heldigvis ulovligt i Danmark. Undtaget dem, der har ret til at sende alle en regning. De må godt.

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 08:23 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er fordi betingelserne ikke er tydelige nok - og HER har Kontant og DR og Forbrugerstyrelsen ret!

Har du betingelser, man skal være opmærksom på, SKAL de stå på tilmeldingssiden - ikke i en pop-up eller på en anden side! Det er ganske simpel lovtekst!

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 08:26 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Kender du begrebet "injurier"?

Det omhandler omtale, man ikke har belæg for.

Hvis man har belæg og kan påvise det, så er det ikke injurier, men ytringsret/frihed. Noget, Amino skal passe meget på med, når de censurerer.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Side 15 ud af 17 (163 indlæg)