Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ejendomsmarkedet i Thailand

Side 5 ud af 13 (123 indlæg)
Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige et lille indspark til finansiering.

Det er rigtigt at Ringkjøbing Bank tidligere har været offensive vedrørende lån til ejendommen i udlandet.

Banken hedder nu hedder Vestjyskbank og jeg ved ikke om de stadig har de samme politikker/villighed til udlån…

Mvh.

Christian

Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 1
Fra  Anoeglen Skrevet kl. 11:38
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Kristian. det er et flot skrivebord du har. Tonen i dine indlæg. Har du overvejet at kontakte din mediavejleder for en snak om hvordan du bruger Amino til at skabe et positivt billede af dig selv.

Fra Khanom, Thailand
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Thai Sunshine Developments Skrevet kl. 13:31

anoeglen. Hvem er du? Skulle du ikke hellere se at rette lidt i din egen profil istedet for som anonym at kritisere mig?

Jeg har ikke noget imod kritik, men ikke fra een eller anden anonym størrelse der kun opretter sig som bruger for at kritisere mig som det første!

Så hvem er du? Når jeg ved hvem du er og hvad du er, så kan vi diskutere mit skrivebord og min tone Big Smile

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:37
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 17:53
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg ved at anoeglen er journalist. Det burde i andre thai residerende helt ærligt også vide...

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

anoeglen:

Kristian. det er et flot skrivebord du har. Tonen i dine indlæg. Har du overvejet at kontakte din mediavejleder for en snak om hvordan du bruger Amino til at skabe et positivt billede af dig selv.

Jeg må så sige at jeg er ret positiv overrasket over Kristians indlæg :)

I starten af denne tråd, frabad jeg mig egentlig at høre ejendomsmæglernes vurdering af dette emne, men må indrømme at det virker som om Kristian har rigtig godt styr på tingene, og synes han kommer med rigtig mange guldkorn, som jeg tror egentlig ikke kun er for egen vinding skyld.

Så rigtig mange tak til Kristian, og selvfølgelig til alle jer andre der bidrager positivt til denne debat.

Fra Khanom, Thailand
Tilmeldt 4. Jan 12
Fra  Thai Sunshine Developments Skrevet kl. 05:39

Tak Tv3 Smile

Fra Khanom, Thailand
Tilmeldt 4. Jan 12
Fra  Thai Sunshine Developments Skrevet kl. 06:42
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Lars Larsen:

Jeg ved at anoeglen er journalist. Det burde i andre thai residerende helt ærligt også vide...

Hvorfor burde vi vide det? Jeg kender ham ikke, har aldrig hørt om anoeglen før. Han fortæller intet om hvem han er på sin profil og har kun haft een post, og kun for at rykke mig i ørerne over mit sprogbrug. Og det selvom han netop selv viser hvordan man IKKE skal profilere sig selv på Amino!

Det kan da ikke være meningen at man skal Google alle Aminomedlemmerne blot fordi folk ikke er seriøse nok til at gide oprette en profil?

Men ja, nu var jeg jo nødt til at Google anoeglen og fandt da også en del info, bl.a. et navn: Bjarne Wildau Nielsen. Om han er journalist som du siger ved jeg ikke, men han skriver da nogle artikler om Thailand på sin blog.

Jeg tror nu ikke det er ham jeg skal ha undervisning af for at få et bedre image på Amino. Her tænker jeg specielt på hans artikel om den syge mand der begik selvmord i Chiang Mai med en speciel selvmordsmetode, og så skriver Bjarne Wildau Nielsen at man jo kan søge på nettet hvis man er interesseret i at vide mere om denne selvmordsmetode. Øøøøhhh....ja, det giver sikkert et godt image at vejlede potentielle selvmordere, he he Stick out tongue

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 09:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lad nu være med at gå i selvsving, som de gør ovre på diverse thai fora. Det er dårlig stil, og ligeledes også at give én stjerne for et indlæg, som oplyser en om noget man ikke selv vidste.
Tilbage til tråden!?

Fra Khanom, Thailand
Tilmeldt 4. Jan 12
Fra  Thai Sunshine Developments Skrevet kl. 10:40

Hej Lars.

Jeg fortrød mit sidste indlæg sekundet efter jeg havde klikket på OK. For jeg kan heller ikke lide de der tåbelige indlæg på diverse Thai foraer....som f.eks. anoeglen, som jeg nu har tjekket ud...

Jeg prøvede faktisk at slette mit indlæg 5 sekunder efter jeg havde klikket på OK, men det ser ud til det ikke er muligt at trække i land herinde??

Beklager det med den ene stjerne, men du fik det til at lyde som om jeg og alle andre i Thailand burde vide hvem anoeglen er....og det mener jeg stadig, og derfor fik du kun 1 stjerne fra mig.

Jeg har spurgt en ven der har boet og arbejdet her i Thailand i 22 år om han kender anoeglen? Og han svarede "hvem"? Aldrig hørt om ham! Så det er altså ikke bare mig!

Men måske siger det mere om os end det siger om anoeglen? Ved ikke hvorfor du mener det er så usandsynligt at vi ikke kender ham?? Hans hjemmeside er jo bare een ud af mange Thai blogge og foras.

Side 5 ud af 13 (123 indlæg)