Jeg ved at anoeglen er journalist. Det burde i andre thai residerende helt ærligt også vide...
Hvorfor burde vi vide det? Jeg kender ham ikke, har aldrig hørt om anoeglen før. Han fortæller intet om hvem han er på sin profil og har kun haft een post, og kun for at rykke mig i ørerne over mit sprogbrug. Og det selvom han netop selv viser hvordan man IKKE skal profilere sig selv på Amino!
Det kan da ikke være meningen at man skal Google alle Aminomedlemmerne blot fordi folk ikke er seriøse nok til at gide oprette en profil?
Men ja, nu var jeg jo nødt til at Google anoeglen og fandt da også en del info, bl.a. et navn: Bjarne Wildau Nielsen. Om han er journalist som du siger ved jeg ikke, men han skriver da nogle artikler om Thailand på sin blog.
Jeg tror nu ikke det er ham jeg skal ha undervisning af for at få et bedre image på Amino. Her tænker jeg specielt på hans artikel om den syge mand der begik selvmord i Chiang Mai med en speciel selvmordsmetode, og så skriver Bjarne Wildau Nielsen at man jo kan søge på nettet hvis man er interesseret i at vide mere om denne selvmordsmetode. Øøøøhhh....ja, det giver sikkert et godt image at vejlede potentielle selvmordere, he he