Så ikke nok med at din hvervning af venner er ulovligt, hvis du er blevet opfordret til at hverve venner er hele konceptet forbudt. Nu drejer tråden sig om MLM, at du vælger at omdøbe dit projekt til Network marketing nu skal du ikke laste mig, det er først fra dette indlæg du påpeger at du arbejder med NM, ikke MLM.. Jeg vil gerne påpege at tråden hedder "Er du modstander af mlm ?" Og jeg skriver at jeg er modstander af MLM, hvis du ikke arbejder med MLM forstår jeg slet ikke at du har deltaget så meget i debatten ? Samtidigt syntes jeg det er et lidt skidt firma du arbejder for hvis du slet ikke tjener på at oprette nye butikker, så kan jeg ikke helt se ideen ved konceptet. Og ja, jeg tror jeg har gjort det meget klart at jeg har en meget negativ holdning om de fleste MLM firmaer, men når du nu vælger at sige at jeg har sat alle i en bås vil jeg meget gerne påpege at jeg kender 5 - 6 gode MLM firmaer. Da jeg på intet tidspunkt har nævnt navnene på firmaerne forstår jeg ikke at du mener jeg har at alle i en bås? Jeg har da helt klart valgt ikke at angribe nogle sunde firmaer der har baseret deres salg på MLM. Jeg vil gerne tilføje at tallet 216 er en matrise i 6 medlemmers bredde, der er 6 i første led, der er 36 i andet led, der er 216 i tredie led. Da man sjældent tjener noget fra sit første og andet led og skal fylde tredie før udbetalig finder sted. Derfor skal dine 36 medlemmer hverve 216 personer før du får udbetaling. Da du naturligt må have de første 42 (36+6) for at kunne nå tredie led er de ikke indregnet i de 216. Når disse tal er opnået er du den eneste der er berettiget til udbetaling = 1/216 eller 215/216 der ikke får udbetaling. Hvis du køre samme i lineær matrise vil regnestykket hedde 1/258 tjener penge, 257 af 258 får intet. For at de 216 skal have en udbetaling skal de medlemmer hverve 55728 medlemmer. Nu tjener du ikke på hvervning, så disse tal er nok nye for dig, men kan du se at vi nærmer os det umulige. Trøsten er at hvis du får 10 / 5 / 3 / 2 / 1 krone per led ved salg så bliver du ganske rig, du har nu tjent 11.256 kroner for at hjælpe med at hverve 55728 mdlemmer, #1 bliver nok en smule gladere da han får penge fra alle led, lad os sige at matrisen fyldes til og med niveau 9 = 24.168.468 kroner. Så kan du smile af dine 11.256 kroner du har arbejdet hårdt for. Så må man bare håde dit matrise sælger godt så du kan gentage de tal så tit som muligt. Men udviklingen igennem de sidste mange år har vist at matriser brydes og går istykker og hele kæder at "forhandlere" er uden indtægter i længere tid. Det kan godt være du syntes jeg er bedrevidende, men jeg forholder mig til problemerne matematisk, statistisk og erfaringsmæssigt, og matematikken, statistikken og erfaringen er imod dig når det drejer sig om MLM om du kan lide det eller ej, specielt i Danmark. Hvis MLM er så fantastisk så ville folk bifalde det, du kan ikke bare hævde at 90% af befolkningen er uvidende når de ikke kan se den fantastiske ide. Det er Martingale systemet om igen bare med andre folks penge.
|
Martin Slot:Nu vrøvler du...En af de første ting jeg sagde...VI markedsfører..Firmaet SÆLGER. Firmaet har sat en salgspris, så nu må du bestemme dig...videresælger vi produkter eller hvad er det DU tror der sker? Igen jeg har tidligere skrevet at det er firmaet der sælger produktet, så er det forståeligt at din snak om hvem der sælger er RET svær at vurdere....
Med mindre at du og Jakob er samme person, så svarer du på noget der er skrevet til en anden.. Han spurgte om en fair betalingsløsning i en pyramidestruktur..
Jeg gik stærkt ud fra at du arbejde med MLM da du tidligere svarede:
Hvis jeg har en borddame der spørger mig hvad jeg laver, så fortæller jeg det selvfølgelig, men det er ikke for at tage en dialog om MLM. Tværtimod,
At du derefter kalder det network marketing ændrer ikke på at du tidligere hævder at du arbejder med MLM. Det er lidt svært at sætte dig i en bås hvis du skifter forretningsform midt i en debat.