Come on...MLM folket... Nej seriøse MLM folk prædiker absolut ikke. Og for lige at svare din afslutning...JO det er jo derfor at mange er begyndt at kigge mere på troværdige "sælgere". Det er vel derfor at Thomas Bigum siger "folk køber af folk de kender". MLM er og bliver en markedsføringsmetode, som netop ikke handler om påtrængende reklamer - JA nogle brodne kar er påtrængende sælgere, men som det er nævnt tidligere...brodne kar findes overalt. Og sorry...men hvis du ønsker en vare...Altså...hvordan vil du finde ud af de eksistere?? Man skal vel have kendskab et sted fra, du "brokker" dig over traditionelle påtrængende reklamer. Den bil du har valgt som køreskole bil, har du vel ikke bare fundet ud i den blå luft, den tandpasta du bruger har du vel fundet frem til pga. noget markedsføring osv. Det jeg forsøger at sige er at vi alle på den ene eller anden måde bliver informeret om nogle produkter/serviceydelser via en eller anden form for markedsføring. Så før man selv kan søge et produkt/ydelse, så er der behov for et kendskab. Efter du har skrevet kommentar til tråden...hvor mange MLM'ere har så forsøgt at sælge dig noget? MLM folket...lyder altså så tåbeligt sådan lidt sekt agtigt... |
Martin Slot:Efter du har skrevet kommentar til tråden...hvor mange MLM'ere har så forsøgt at sælge dig noget? MLM folket...lyder altså så tåbeligt sådan lidt sekt agtigt...
Hvis det med sekt-agtigt er tilfældet, så har jeg udtrykt mig anderledes, end jeg tænker.
M.h.t. antallet af mlm´ere, der har forsøgt at sælge mig noget, er der tale om én meget ivrig dame (tupperware), som var storslem overfor hele klasen på et kursusforløb. Fred være med hende.
Jeg har været forsøgt hvervet til at sælge noget anpartsvæsen for mange mange år siden, og for måske 12-15 år siden var der en mand der ville have mit til at sælge - - hmm - - tror det var noget penge-noget eller noget aktieværk, husker det ikke helt. Der var skisme ingen grænser for så rig man kunne blive.
Alt i alt, er jeg ikke forplaget, og jeg kan sagtens klare mig.
Min vinkel til denne tråd, er faktisk slet ikke et angreb på mlm, der er bare et par stykker, som har valgt at tillægge mig nogle holdninger, som jeg faktisk ikke har.
Mit spørgsmål gik helt og holdent på, hvorfor tråden blev startet. Hvorfor mlm-folket ikke bare blæser det en hatfuld hvad andre tænker, tror og synes om det. Det var et ærligt ment spørgsmål om hvorfor der trang til forsvarstråde ift. mlm, og det kunne jeg stadig godt tænke mig et svar på - uden at blive regnet for en næsvis kælling.