Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du modstander af mlm ?

Side 6 ud af 11 (106 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Jeg kan stadigvæk overraskes over, at folk herinde kan være så smålige... Hvis jeg oprettede en tråd om, at jeg ligger nummer 1 på Google på mit keyword, så ville det vælte ind med roser og lykønskninger. Ingen ville stille et eneste spørgsmål angående meningen med min tråd.
Når der så oprettes en tråd i MLM kategorien, så skal TS bruge mere tid på at forsvare oprettelsen af tråden, end diskutere selve trådens indhold. Og det sker om og om og om og om og om og om og om igen. Det er samme spor om og om igen. Why?
Hvis Keld har lyst til at oprette en tråd om nogle fordomme, som han mener er forkerte, så lad ham dog gøre det, uden at han skal mistænkeliggøres og beskyldes for diverse ting og sager...

Og når man så tager MLM kategorien, så er det altid de to yderfløje, som mødes i diskussionerne. Dem SOM ELSKER MLM vs dem SOM HADER MLM... De bliver aldrig enige, fordi de kan og vil ikke sætte sig ind i hinandens synspunkter.

Men skal vi ik lige få fakta på plads, så vi alle slipper for at høre på det om og om igen og igen!

.....

Det er SÅ smukt sagt - at jeg faktisk ikke har noget at tilføje! 

TAK! Smile

...

Eller jo - lige en enkelt ting:

Fashion-Seller:
Forskellen er måden, hvorpå det gøres. Normale firmaer benytter professionelle sælgere, mens MLM består af alle typer mennesker lige fra moster Erna til børnehavepædagogen Marianne.  

MLM firmaer har også professionelle sælgere - der er bare længere i mellem dem... :-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lone Ginnerup:
Dit forsøg på at

Hm.........ser det ikke ud til!

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 09:00

Lone Ginnerup:
P.S. Havde jeg været din borddame, havde jeg fluks drejet samtalen ind på noget andet, og du kunne ikke have fået mig i snak om mlm :-) Det er vel egentligt ok at folk ikke er til det samme?

Hvis min borddame laver noget, jeg ikke synes er interessant, så LADER jeg som om, at det er interessant - det er da almindelig høflighed.

Hvis du var min borddame, skulle jeg så sige til dig, at jeg ikke gider høre om DIT arbejde, fordi jeg allerede har et kørekort? ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:11

Allan I:

Lone Ginnerup:
P.S. Havde jeg været din borddame, havde jeg fluks drejet samtalen ind på noget andet, og du kunne ikke have fået mig i snak om mlm :-) Det er vel egentligt ok at folk ikke er til det samme?

Hvis min borddame laver noget, jeg ikke synes er interessant, så LADER jeg som om, at det er interessant - det er da almindelig høflighed.

Hvis du var min borddame, skulle jeg så sige til dig, at jeg ikke gider høre om DIT arbejde, fordi jeg allerede har et kørekort? ;-)

salgstaler vedr produkter er almindelige høflighed at man ikke snakker om til fester , især vis man ikke har bedt om det er det meget uhøfligt at snakke dette emme til en fest  ,derved vis min borddame begynder på salgs snak og vil sælge noget skrider jeg også

vis min borddame snakker løs om sit hår daglige dags ting , er det almindelige høflighed at høre på hende, men hold alt snak salgs væk fra dine dagligs ting , det er ren og skær normal høflighed

derved der er forskel på , hvilken emmer der skal snakkes om til fester

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 11:01

tænkstort:
Du beviser lige det jeg skrev. :) At formålet med Pyramiden/MLM er at skaffe nye "medlemmer" eller hvis man skal sige det som det er "ofre".

Er det ikke også formålet med din forretning - at skaffe nye "medlemmer?"

Du kalder dem sikkert for kunder - men hvad er forskellen?

Kan dine kunder tjene penge på at deltage i dit forretningskoncept - eller kan de "kun" købe varer?

Hvis de KUNNE tjene penge sammen med dig via dit forretningskoncept - ville du så betragte dem som ofre?

Personligt betragter jeg de af mine kunder, der kun køber produkter som kunder og de af mine kunder, der også er interesseret i at forhandle produkterne, betragter jeg som partnere.

tænkstort:
Produkterne er bare en teknisk undskyldning, hvor man lader som om formålet er at sælge produkter, så man ikke kan blive beskyldt for pyramide-scam.

Pisser du så ikke lige på alle de kunder, der har handlet hos MLM-firmaerne i mange år - uden at have interesse i selve forretningskonceptet? 

Vi har f.eks. købt en Tupperware kop til junior - fordi det er en fantastisk god tudekop - men jeg er r.. ligeglad med Tupperware konceptet. Rigtig mange køber kosttilskud, vitaminer, tandpasta, personlig pleje, parfume m.m. via MLM-firmaerne uden at have interesse i det bagvedliggende forretningskoncept og uden at have oprettet sig som forhandlere.

Hvad mener du årsagen er til dette, hvis produkterne bare er en teknisk undskyldning?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:21

Mikael christiansen:

Allan I:

Lone Ginnerup:

salgstaler vedr produkter er almindelige høflighed at man ikke snakker om til fester , især vis man ikke har bedt om det er det meget uhøfligt at snakke dette emme til en fest  ,derved vis min borddame begynder på salgs snak og vil sælge noget skrider jeg også

vis min borddame snakker løs om sit hår daglige dags ting , er det almindelige høflighed at høre på hende, men hold alt snak salgs væk fra dine dagligs ting , det er ren og skær normal høflighed

derved der er forskel på , hvilken emmer der skal snakkes om til fester

At fortælle at man arbejder med MLM, det har da intet at gøre med at sælge. Og da slet ik, når man bliver spurgt ind til sit arbejde...

Er det så også at sælge, hvis man står i en butik, hvis nogen spørger? For det må vel være ligeså slemt! Eller hvis man arbejder ved et tlfselskab, eller bare generelt hvis man har et job uden for den offentlige sektor...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 19:00

Fashion-Seller:
Er det så også at sælge, hvis man står i en butik, hvis nogen spørger? For det må vel være ligeså slemt! Eller hvis man arbejder ved et tlfselskab, eller bare generelt hvis man har et job uden for den offentlige sektor...

LOL!

Ja, lige præcis den offentlige sektor må være undtagelsen. 

Jeg tror de fleste gerne vil høre, hvordan man opsiger sit abonnement på det der SKAT! Big Smile

OGSÅ selv om man sidder til moster Karens runde fødselsdag. 

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 19:51

Folmand:
Sjovt nok handler det AAAAAAAAALTID om at forsvare konceptet. Og hvis det altid er nødvendigt, så er der jo nok noget om snakken. 

sålænge MLM konceptet bliver angrebet, er vi nogle som bliver nødt til at forsvare. det gælder jo nok også for dit vedkommende hvis nogen ville blive ved med dag ud og dag ind at angribe/nedgøre/udtale forkert/direkte lyve om noget du holder af... siden amøbens opstandelse har der været en kamp om overlevelse..

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 20:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Allan I:

Hvis to har hinanden til bords, og du spørger mig, hvad jeg arbejder med, vil jeg fortælle dig det uden at prædike for dig. Jeg kunne aldrig drømme om, at forsøge at sælge dig et kørekort. Det er hvad, jeg anser for almindelig høflighed. Hvis min bordherre er f.eks. brolægger, forventer jeg altså heller ikke, at han starter en salgstale for at komme i lag med min indkørsel. Hvad mlm-folket anser for høflighed eller ej, er ikke mit bord. Læg mærke til, at jeg ikke har forholdt mig til erhvervet, jeg har blot frabedt mig uopfordrede salgstaler. Jeg har af samme grund nej tak til reklamer på min postkasse.

Mens jeg sidder og skriver dette svar, kommer jeg til at tænke på: Jeg er så dræbende træt af påtrængende reklamer, gad vide om ikke der ikke er mange, der har det sådan? Hvis jeg ønsker en vare eller tjenestydelse, søger jeg selv efter den, og så vil jeg vildt gerne have fyldestgørende info.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 20:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:

At fortælle at man arbejder med MLM, det har da intet at gøre med at sælge. Og da slet ik, når man bliver spurgt ind til sit arbejde...

Det er ikke det, jeg har noget imod. Der hvor det (for mig) bliver for meget er, når folk går skridtet videre, og forsøger at hverve mig.

Mit gæt: Det er sikkert med mlm-folket, at 1 plageånd kan spolere omdømmet for 50 stuerene mlm´ere, på samme måde som 1 biker, der kører råddent, kan ødelægge omdømmet for alle de stuerene bikere.

Til mlm-folket: Har I også oplevet mlm-folk, som var så emsige, at I havde lyst til at bede dem stikke piben ind?

Side 6 ud af 11 (106 indlæg)