Du beviser lige det jeg skrev. :) At formålet med Pyramiden/MLM er at skaffe nye "medlemmer" eller hvis man skal sige det som det er "ofre". Det tal jeg anvender "6" er bare for at give et eksempel. Det kan være 107 eller 1,8 eller 2,3, det er ikke det der er pointen. Pointen er at hele setuppet er at man skal skaffe erhverve nye ofre, IKKE at sælge produkter. Produkterne er bare en teknisk undskyldning, hvor man lader som om formålet er at sælge produkter, så man ikke kan blive beskyldt for pyramide-scam. Vi bliver nok aldrig enige, det er nok som når man prøver på at diskutere med hjernevaskede Scientology-pengekoer som de malker for penge eller Æble-fanatikere som ikke kan se skoven for bare æbler. :) Med de minusser jeg har fået og får fra pyramide-mændene her i Amino går der nok ikke lang tid før jeg mister min "superbruger"-status. Det må jeg så leve med. :) |
tænkstort:Du beviser lige det jeg skrev. :) At formålet med Pyramiden/MLM er at skaffe nye "medlemmer" eller hvis man skal sige det som det er "ofre".
Det tal jeg anvender "6" er bare for at give et eksempel. Det kan være 107 eller 1,8 eller 2,3, det er ikke det der er pointen. Pointen er at hele setuppet er at man skal skaffe erhverve nye ofre, IKKE at sælge produkter. Produkterne er bare en teknisk undskyldning, hvor man lader som om formålet er at sælge produkter, så man ikke kan blive beskyldt for pyramide-scam.
Vi bliver nok aldrig enige, det er nok som når man prøver på at diskutere med hjernevaskede Scientology-pengekoer som de malker for penge eller Æble-fanatikere som ikke kan se skoven for bare æbler. :)
Med de minusser jeg har fået og får fra pyramide-mændene her i Amino går der nok ikke lang tid før jeg mister min "superbruger"-status. Det må jeg så leve med. :)
Tja, nu har jeg så ikke givet dig stjerner for dette indlæg, men jeg syntes det er respektløst at kalde folk for pyramidemænd. Men det styrer du jo helt selv.
Faktum er for de fleste MLM, handler det om omsætning...om der er skaffet 100 eller 1000, så handler det stadig om en ganske simpelt ting...OMSÆTNING. Hvis produkterne blot var en teknikalitet, så ville de færreste kunder forsvinde igen og igen, tilbagevendende indkomst ville være en joke.
Når man tænker på at stærke erhvervs folk som Gates, Trumph og Kiyosaki roser forretningsmetoden til skyerne, så kan det kun undre mig at nogle herinde vælger at kalde det hjernevaskede scientology pengekøer osv.
Jeg ville ikke give dig minus for at være modstander, det ses jo tit. Men din nedladende opførsel syntes jeg absolut ikke om, men stjerner er jeg i bund og grund ligeglad med, så det holder jeg mig fra denne gang.
Jeg har intet imod at diskutere med folk der er modstandere eller uenige, men jeg ser ingen grund til at diskutere med dig når du bruger den tone du gør. Jeg har i øvrigt været kunde i samme pyramidebutik i 8 år - kunde, ganske almindelig kunde der købte produkter ligesom jeg i samme periode har været kunde i Brugsen, Bilka osv. Så jeg kan godt forstå du mener produkterne er en teknisk undskyldning...lol...Og sjovt nok har jeg ikke haft en sælger rendende konstant for at sælge mig noget, jeg har købt direkte hos producenten.
Bliv gratis medlem