Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et års GRATIS webhotel

Side 4 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Ja det ser godt nok billigt ud og de domæner du har liggede svarer jo sindsygt hurtigt. Og hurtigere end Meebox gør. Om det så er fordi du kun har 15 sider på indtil videre (i flg netnationen.dk der kan være kommet flere til jo) skal jeg ikke kunne sige.

Men jeg undre mig dog noget over at jeg ikke kan finde noget info om dit firma. har du ikke noget CVR nummer? Der er ej heller nogen adresse info, disse info er nok vigtige.

Personligt har jeg ikke lyst til at lægge mine sider ud på en server som er ejet af en privat, og jeg derved risikerer at serveren bliver lukket ned og jeg midster alle mine websites :(

Håber du forstår. 

Tilmeldt 26. Apr 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael R. Gertz:

Personligt har jeg ikke lyst til at lægge mine sider ud på en server som er ejet af en privat, og jeg derved risikerer at serveren bliver lukket ned og jeg midster alle mine websites :(

Håber du forstår. 

Lige som Michael vil jeg også gerne spørge lidt ind til dit/jeres koncept.

Af ren interesse vil jeg gerne høre dig, hvilket erfaringer eller ændringer i markedet siden for 9 månder siden, som gør, at du/I vælger igen at satse på prisbillig hosting. Her tænker jeg på denne tråd om gratis webhotel.

På forhånd mange tak.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 09:00

Michael R. Gertz:
liggede svarer jo sindsygt hurtigt. Og hurtigere end Meebox gør

Og hvad får dig til at tro at meebox siger skulle svare hurtigt? De har temmeligt mange kunder per server (medmindre du har et proabonnement) og det kan da kun gå en vej....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:36

Har ikke planer om at overfylde server, lige nu er der ikke så mange, men jeg har erfaring med at kunne levere den samme hastighed indtil vi når de 400 - 500 domains pr. server, så det skulle gerne blive ved med at være hurtigt.

Der er ikke noget pro abonnement og det kommer der heller ikke, alle kunder er lige vigtige og får samme kvalitet.

Har ikke CVR endnu, men det kommer hvis jeg har en fornemmelse af vi når de 50.000 kr. i år i omsætning, men det tror jeg ikke helt jeg gør.

Min adresse er:

Peter Nilsson
Lindevænget 52, 2tv
4800 Nykøbing F.

Det skriver jeg på hjemmesiden senere idag, lige nu har jeg ikke så meget tid til debatten og opdatering af hjemmeside.

Det er en fejl at det ikke er på hjemmesiden, det beklager jeg.

Firmaet er lille, ejes af mig og min kone lige pt. er det hvad det kan blive til, men det kan selvfølgelig ændre sig hvis der er basis for det.

Vil mene jeg tilbyder en sikkerhed som er på linie med andre webhosts i samme prisklasse og måske bedre, det må kunderne vurdere. 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 09:43

Peter Nilsson:
Vil mene jeg tilbyder en sikkerhed som er på linie med andre webhosts i samme prisklasse

sikkerhed og pris er vel ikke relateret....

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 11:38

Peter Nilsson:

Har ikke CVR endnu, men det kommer hvis jeg har en fornemmelse af vi når de 50.000 kr. i år i omsætning, men det tror jeg ikke helt jeg gør.

Hvorfor ikke få registreret et CVR nummer? så kan du trækker udgifterne til serverne fra, ud over det ser det også en del mere prof ud når folk kigger forbi din side.

Nå lad det nu ligge.

Kan meget vel tænkes at jeg lige laver reg på et webhotel hos dig senere.

Kan man køre Cronjobs på din server? og få den til at lave automatiske backups af ens data? og evt smide dem på en anden FTP?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:29

Jeg syntes det skal være op til kunderne at vurdere om det er proff nok til dem.

CVR nummeret venter jeg med, det giver ikke den store omsætning at tilbyde det første år gratis, så jeg vil gerne spare besværet med at svare moms hvis det ikke bliver til mere end nogle få hundrede kunder. 

Hvis der er et CVR og der er underskud så vil skat bede dig om at lukke det.

Sålænge der ikke er et, så må jeg gerne køre med underskud, men kan ikke trække det fra.

Du kan ikke køre cronjobs som default, men du kan altid bede om det gennem en support ticket, så får du lov, jeg skal bare vide hvem der bruger den funktion.

Jeg kan godt ligge backups på en anden ftp server, det skriver du bare en ticket om, så retter jeg det.

Dog er alt andet standard og der skal meget til før jeg piller ved det som er default bare fordi en bruger har et specielt behov.

Har desværre ikke mulighed for at deltage i debatten så meget, det er bedre du skriver en mail, så svarer jeg gerne på tekniske spørgsmål, du vil nok mest få svar i aftentimerne.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:19

Søren.Pedersen:

Peter Nilsson:
Vil mene jeg tilbyder en sikkerhed som er på linie med andre webhosts i samme prisklasse

sikkerhed og pris er vel ikke relateret....

ikke nødvendigvis, det skal jeg ikke gøre mig klog på, jeg går kun op i at tingene fungerer som de skal og oppetiden er helt i top, det behøver ikke nødvendigvis at koste mig noget ekstra. det er blandt andet også derfor jeg foretrækker linux på serverne, nemmere at lave lidt tilpasninger selv. Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23

sjov.net:

Michael R. Gertz:

Håber du forstår. 

Lige som Michael vil jeg også gerne spørge lidt ind til dit/jeres koncept.

Af ren interesse vil jeg gerne høre dig, hvilket erfaringer eller ændringer i markedet siden for 9 månder siden, som gør, at du/I vælger igen at satse på prisbillig hosting. Her tænker jeg på denne tråd om gratis webhotel.

På forhånd mange tak.

Førts vil jeg slå fast at hos mig mister du ikke dine data eller website, der er altid en backup et eller andet sted som jeg kan hive frem til dig også selvom firmaet ikke er der. Trods tidligere forsøg med firma, så er der ingen kunder der har mistet noget og det kan tidligere kunder også bekræfte herinde hvis de ser med her i tråden.

Der er ingen ændring på markedet og der er ikke noget mål om at min virksomhed skal blive til noget stort.

Indtil videre er det noget der passes i min fritid og sådan vil det nok være i flere år frem.

Jeg er nok lidt af en nørd og kan godt lide at rode med servere i fritiden også.

Har du ikke tillid til at jeg kan levere varen, så skal du selvfølgelig ligge dine penge et andet sted, der er mange andre også som tilbyder det samme.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:41

Tak for oprettelserne og jeres interesse for at deltage i denne tråd, jeg fik bla. tilrettet produkterne med flere domæner og sat adresseinfo på min hjemmeside, der var også nogle som gav nogle andre små hints til forbedringer.

Side 4 ud af 6 (60 indlæg)