Hej Peter. Ja det ser godt nok billigt ud og de domæner du har liggede svarer jo sindsygt hurtigt. Og hurtigere end Meebox gør. Om det så er fordi du kun har 15 sider på indtil videre (i flg netnationen.dk der kan være kommet flere til jo) skal jeg ikke kunne sige. Men jeg undre mig dog noget over at jeg ikke kan finde noget info om dit firma. har du ikke noget CVR nummer? Der er ej heller nogen adresse info, disse info er nok vigtige. Personligt har jeg ikke lyst til at lægge mine sider ud på en server som er ejet af en privat, og jeg derved risikerer at serveren bliver lukket ned og jeg midster alle mine websites :( Håber du forstår. |
Michael R. Gertz:Personligt har jeg ikke lyst til at lægge mine sider ud på en server som er ejet af en privat, og jeg derved risikerer at serveren bliver lukket ned og jeg midster alle mine websites :(
Håber du forstår.
Lige som Michael vil jeg også gerne spørge lidt ind til dit/jeres koncept.
Af ren interesse vil jeg gerne høre dig, hvilket erfaringer eller ændringer i markedet siden for 9 månder siden, som gør, at du/I vælger igen at satse på prisbillig hosting. Her tænker jeg på denne tråd om gratis webhotel.
På forhånd mange tak.