Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et års GRATIS webhotel

Side 2 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:25

gratis det lyder billigt, jeg tror lige jeg opretter mig Big Smile

dog tror jeg ikke jeg vil ligge videoer på min side man skal jo ikke udnytte der er fri trafik og bruge en hel servers resurser på en side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:27

Jimmi :

Ok super, jeg opretter lige et domæne og webhotel senere ;-)

Vh Jimmi

Lyder godt

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:31

Mikael christiansen:

dog tror jeg ikke jeg vil ligge videoer på min side man skal jo ikke udnytte der er fri trafik og bruge en hel servers resurser på en side

Jeg vil sætte pris på at du bruger youtube til videoer Smile men ellers har jeg ikke noget imod at hoste sider med god trafik på, dog skal der være plads til alle, så sålænge serveren kan trække det så er jeg ligeglad, vil mene man kan komme meget langt med et almindeligt webhotel, vokser man så fra webhotellet så kan man jo evt. leje en virtuel server hos feks. meebox.net som iøvrigt har 1click installer på deres webhoteller hvis man har behov for sådan noget, det tilbyder jeg nemlig ikke....mener de har det med i deres løsning.

Ja gratis det første år, så kan du forny eller lade være, det kan man vel kalde en god lang prøvetid Smile

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 17:47

Super fedt tilbud! Og utrolig billige priser du kører med Smile

Hvis det ikke var fordi at Meebox havde alt hvad jeg har brug for til de få penge det koster, så havde jeg flyttet mine sider over til dig, Peter Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ejerne af Meebox er nogle flinke gutter, deres produkt er godt, så det forstår jeg godt.

Det er heller ikke helt samme produkt, det jeg tilbyder er billige webhoteller, de er stabile, men DirectAdmin kontrolpanelet er mere enkelt set i forhold til CPANEL og der er feks. ikke support via chat eller telefon, jeg løser tickets når jeg har fri, jeg garanterer dog svar inden for 24 timer.

Er glad for i kan lide mit tilbud ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:06

Peter Nilsson:

Mikael christiansen:

Jeg vil sætte pris på at du bruger youtube til videoer Smile men ellers har jeg ikke noget imod at hoste sider med god trafik på, dog skal der være plads til alle, så sålænge serveren kan trække det så er jeg ligeglad, vil mene man kan komme meget langt med et almindeligt webhotel, vokser man så fra webhotellet så kan man jo evt. leje en virtuel server hos feks. meebox.net som iøvrigt har 1click installer på deres webhoteller hvis man har behov for sådan noget, det tilbyder jeg nemlig ikke....mener de har det med i deres løsning.

Ja gratis det første år, så kan du forny eller lade være, det kan man vel kalde en god lang prøvetid Smile

Tak jeg tager en snak med meebox.net  hvor jeg ligger med min hovedside stripdanmark

grunden er youtube ikke tillader erotik på deres server og man skal linke til dem og man bestemmer mere over videoen når man ligger den egen side

jeg opretter dog et domæne hos jer en af de kommen dagene , det er et super iværksættere tilbud du giver her Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Peter Nilsson:

Mikael christiansen:

Tak jeg tager en snak med meebox.net  hvor jeg ligger med min hovedside stripdanmark

grunden er youtube ikke tillader erotik på deres server og man skal linke til dem og man bestemmer mere over videoen når man ligger den egen side

jeg opretter dog et domæne hos jer en af de kommen dagene , det er et super iværksættere tilbud du giver her Big Smile

nå ok, jamen eneste krav jeg har det er at man ikke har så meget trafik at man ligger serveren ned og så skal indholdet være lovligt, så blander jeg mig ikke i hvad det er og har ingen personlig holdning til kunders indhold.

super, du er velkommen hvis du vælger at oprette her ;-)

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 18:19

ja hade jeg ikke brugt Gratis hosting hos mig selv til udvikling så er 4 kr da til og overkomme. og så et år gratis ja det er da lige før jeg ikke kan sige nej :-P

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:22

Tænkte godt det ville få sat lidt gang i en debat he he og at de ville være en god hjælp til nogle i disse krisetider.

Side 2 ud af 6 (60 indlæg)