Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et års GRATIS webhotel

Side 5 ud af 6 (60 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak!

Jeg har dog et spørgsmål - hvor lang tid tager det at få flyttet et domæne til jeres servere? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:19

Hvis du bestiller så får du loginoplysninger samme dag.

Hvis det er et .dk domæne så bliver det sat til redelegering som du skal godkende.

Når du har godkendt så bliver det flyttet til mine navneservere.

Det kan ske inden for samme dag hvis du altså godkender så hurtigt som du får en mail fra dk-hostmaster.

Efter flytningen går der typisk mellem 1 - 10 timer før det slår igennem på internettet, det vil typisk gå iorden i løbet af natten.

Hvis du ligger din hjemmeside ind på den nye server inden flytningen og opretter evt. mailkonti, så den er klar, så vil du ikke opleve nogen nedetid og ikke miste nogle mails, men du skal så huske at tjekke mails begge steder det første døgn.

Hvis det er internationale domæner så kan det godt tage 5 dage at flytte, måske mere, så der er det bedste hvis du selv kan sætte navneserverne til vores ns1.linuxwebhotel.dk og ns2.linuxwebhotel.dk så behøver du ikke at flytte domænet, men bruger bare vores navneservere. Det kan være en god ide at købe internationale domæner steder som joker.com, godaddy.com hvor du selv kan sætte navneserver og så er uafhængig af hvilken dansk webhoteludbyder du bruger.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:04

Tilbuddet er nu officielt for alle som kommer ind på hjemmesiden og jeg regner med at tilbyde det indtil de første servere er fyldt op.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 09:46

Jeg er på.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13

lyder godt ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:22

Da jeg har super travlt på mit arbejde i øjeblikket, så er linuxwebhotel.dk blevet til en gratis webhotel tjeneste på ubestemt tid.

Det er ok at bruge den til komercielle formål, men supporten er begrænset til tickets som bliver svaret når jeg har tid, der er dog altid et svar inden for et døgn.

Der skal rigtig mange webhoteller til at kunne leve af sådan noget her, så det tror jeg har meget lange udsigter, syntes dog det er sjovt at drive hosting og det giver lidt ekstra indsigt som jeg kan bruge i mit daglige job, derfor vil jeg også drive serverne professionelt og ansvarligt med backup osv.

Vælger dog kun at tilbyde et 2 GB webhotel med en trafikgrænse på 25 GB pr. måned....hvilket burde være mere end rigeligt til en privat blog eller firmahjemmeside for et lille firma.

Domænesalget henvises fremover til GratisDNS.dk

Fortsat god weekend Smile

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 00:09

Er brugeren bag denne tråd slettet/lukket?

For siden er hvertfal død.

I så fald er jeg godt nok glad for at jeg ikke flyttede et domæne over til ham, jeg overvejede faktisk at rykke et domæne over til ham, og køre et enkelt site som er under udvikling fra hans webhotel, men det var da vidst meget godt man ikke gjore det i så fald.

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 00:14

Ja det går hurtigt med at op med en host og derefter lukke og så åbne op med en ny og derefter lukke ned :)

Mvh.

Jesper

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 00:16

Michael R. Gertz:

Er brugeren bag denne tråd slettet/lukket?

For siden er hvertfal død.

Hej Michael,

Jeg oprettede et webhotel hos Peter / LinuxWebhotel.dk og i sidste uge kom der en mail om, at han ikke længere har tiden til at drive sitet og at det bliver lukket 31/12.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 08:24

Hej Kenneth.

Det er så fantastisk, det er også kun 1måned siden han lavede denne tråd.

Dette er endnu et tegn på at små gratis webhoteller skal man holde sig fra.

Side 5 ud af 6 (60 indlæg)