Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et års GRATIS webhotel eller 50% med rabatkode

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej!

Jeg tilbyder alle amino'er et års GRATIS webhotel (webhotel privat)

For at få rabatten skal du bruge denne rabatkode: amino

Vores private webhoteller er det klippestabile og kan sagtens bruges som iværksætter.

Har du behov for ekstra garantier for oppetid, mulighed for SSL, Zend Guard loader, Imagemagick så tilbyder vi også et erhvervs produkt hvor vi giver 50% rabat med koden: amino+

Det er muligt at have op til 25 domæner domæner på samme webhotel uanset størrelse og type.

Eneste krav er at man i forvejen har et domænenavn, hvis du ikke har det så kan du købe et gennem os eller GratisDNS.dk

Det er gratis at flytte .dk domæner til vores system.

tilbuddet er foreløbigt gældende indtil d. 1. november 2011

Kig forbi www.zxnet.dk og opret et webhotel i dag!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:43

er det alle samme der er gratis altså webhotel bronze , sølv og guld eller er det kun en af dem ?

jeg skulle lige til at flyttet over og jeg ville gerne vælge korrekt første gang

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 16:44

Mikael christiansen:

er det alle samme der er gratis altså webhotel bronze , sølv og guld eller er det kun en af dem ?

jeg skulle lige til at flyttet over og jeg ville gerne vælge korrekt første gang

Jep alle webhoteller på forsiden er med 100% rabat

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:04

Peter:

Mikael christiansen:

Jep alle webhoteller på forsiden er med 100% rabat

super takker jeg har hermed fået et webhotel med 100% rabat , jeg takker mange Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 17:07

Det var så lidt og tak for oprettelsen Smile

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 14:43

Hvis det har interesse så er det muligt her pr. den 1. november at tjene penge på alle de kunder man henviser til ZXNET.DK, til den tid vil jeg indføre et mindre oprettelsesgebyr for kunder som kun betaler for et halvt år på webhotellerne så der er lidt ekstra til markedsføring.

Den første betaling af webhotellet vil jeg udbetale til den som henviser, det vil sige at hvis kunden betaler for et halvt år, så er det 34,50 + 10 kr. i oprettelse for en henvist kunde på Webhotel Bronze og selvfølgelig mere hvis der betales for et helt år eller hvis kunden vælger et dyrerer produkt.

Det styres via mit billingsystem WHMCS og det er nemt selv at følge med i hvordan salget går.

Det vil allerede fra idag være muligt at få udbetalt bonus på de professionelle webhoteller, det vil sige mindst 172,50 kr. + 50 kr. i oprettelse for en henvist kunde på det mindste professionelle webhotel.

Man får et affiliate link til sin hjemmeside så mit system via en cookie kan spore om der kommer et salg dem man henviser, eller man kan inden sende mig en mail og få en engangs rabatkode, det finder vi en løsning på alt afhængig af hvad der er nemmest for dig at styre.

Jeg udbetaler når man ønsker det, der er intet minimumssalg.

Send mig en mail hvis det har interesse at tjene lidt på at henvise kunder til ZXNET.DK

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:47

Du fik SSL! og tilmed også på webhotellerne! Jeg må sige, det første gang jeg nogensinde har set en webhotel udbyder med SSL! (Hvis det altså er på kundernes www sites) 

Nu bliver man sgu nød til at prøve dit webhotel :)!  

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 14:51

he he, ja der sker lidt produktudvikling. Smile men husk du selv skal have et certfifikat til dit SSL site.

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 14:03

Husk, dette tilbud med et års GRATIS webhotel gælder kun til den 1. november

Derefter vil selvfølgelig være rabatter til amino brugere, men der kommer ikke flere 100% rabatter på webhoteller, da det er for dyrt i længden, men fremover vil der dog være en fast rabat på 50% af webhotellerne det første års webhotel leje for alle amino'er Smile

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 14:16

OBS: husk at domænet er ikke gratis, det skal man have i forvejen ellers kan man købe det.

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)