Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et års GRATIS webhotel eller 50% med rabatkode

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Nissen:

Hej Peter!

Tak for tilbuddet. Jeg har gjort brug af det og thumbs up for at tilbyde 100% rabatBig Smile

ok, ja den kom lige da jeg svarede denne tråd.

der er sendt loginoplysninger til dig (kig evt. i din spamfolder) og der vil komme en mail fra dk-hostmaster inden for de næste par timer omkring aktivering af domænet

tusind tak for ordren

den 100% rabat periode har givet en del opmærksomhed omkring min virksomhed og en del kunder så det har været ok Smile især er der kommet en del oprettelser det sidste døgn.

OBS: denne kampagne slutter d. 1 november

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:31

Ser ud til du har droppet de professionelle webhoteller med SSL? :-)

Jeg vil mene Mikael er inde på det rigtige. Du kommer som en tilsyneladende ny leverandør og tilbyder gratis. Det er klart, at det kan du ikke leve af - men det kan måske gøre at folk synes dit webhotel er et forsøg værd med et testdomæne. Jeg ville ikke tage det tungt at du ser på hvad der pt er installeret. 

Min tanke var også at tilmelde mig og se hvordan det går med et knapt så vigtigt domæne endnu. Hvis du tjener for lidt og må dreje nøglen om, får os der har installeret et site jo ekstraarbejde med at flytte hjemmeside igen. Omvendt hvis det kører, er det jo et supergodt tilbud :-)

Fedt at Jannik Hansen kommer med hjælpsomt konkullega input. Det virker utroligt overskudsagtigt og giver mig lyst til at være kunde der - fremfor når jeg ser nogengange ser konkullagaer sidde og hagler de andres tilbud ned.

Held og lykke med det hele :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 17:46

Gita Street:

Ser ud til du har droppet de professionelle webhoteller med SSL? :-)

Jeg vil mene Mikael er inde på det rigtige. Du kommer som en tilsyneladende ny leverandør og tilbyder gratis. Det er klart, at det kan du ikke leve af - men det kan måske gøre at folk synes dit webhotel er et forsøg værd med et testdomæne. Jeg ville ikke tage det tungt at du ser på hvad der pt er installeret. 

Ja det er ikke muligt for mig at sælge nok af den type webhoteller, det er primært de billige løsninger som der er stor nok  efterspørgsel efter ser det ud til.

Nej der skal mange kunder til selv hvis alle betaler, så det bliver spændende at se om de gratis webhoteller har givet folk den tillid der skal til før de opretter flere webhoteller og ikke mindst betaler for dem til næste år hvor de skal fornyes.

Skulle jeg lukke ned så vil stikket ikke bare blive trukket ud....umiddelbart ser det ud til der er begyndt at komme flere betalende brugere også som finder min side af andre veje end amino og det er jo godt.

Ser frem til en oprettelse fra dig også.

Tilbuddet her slutter dog den 1 november, så vil der IKKE blive oprettet flere gratis webhoteller.

Nu er det her et iværksætter forum så jeg sætter en stor ære i at være åben omkring min virksomhed og jeg kan da nævne at kampagnen her med gratis webhoteller ikke har været så stor en success som jeg havde håbet på.

De fleste som har benyttet rabatkoden her fra amino er kunder som har googlet sig til den og det var egentlig kun et tilbud til jer herinde, det har ødelagt en del af mit salg at folk er så smarte at de galfer rabatkoder.

En anden brugt metode er at bruge min studenterrabat uden at være studerende, ja selv virksomheder har brugt den rabatkode.

Jeg vil ihvertfald en anden gang der skal køres en kampagne, se til at der er råd til at alle kan få rabatten og så lave et tilbud som gælder alle, så behøver folk ikke at snyde og så bliver jeg ikke skuffet når omsætningen daler, så er jeg forberedt bedre på det.

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:12

Det var ellers SSL jeg havde  troet var det der kunne trække, da timingen er rigtig. 

Så vidt jeg forstår, har du brug for et website med SSL + certifikat for at levere Facebook sider nu. Det er en ret ny ændring, så derfor virkede det ellers som en oplagt forretningsmulighed.

Men, ja, man må gøre sine erfaringer og så rette ind :-) 

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 18:32

Ja det har du delvist ret i.

Men hvor mange mennesker laver sider til facebook og ved noget om SSL her i DK?

Det er ud fra det man skal vurdere om det er værd at tilbyde eller man skal lade de mere specialicerede hosts om at tilbyde.

Jeg fik et par ordre på det, men jeg ser ikke nogen volumen i det og så er det ikke rentabelt medmindre at priserne er noget højere end jeg tror kan sælges gennem ZXNET.DK

Syntes også det er meget sjovere at tilbyde standard webhoteller til almindelige brugere.

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 12:59

Sidste chance for et års GRATIS hosting.

Dette tilbud udløber i morgen kl. 24:00

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:15

Jeg har lige flyttet et dk-domæne dertil og det går superhurtigt med flytningen. Nu kommer der så nok til at gå lidt til mht DK Hostmaster.

Lige lidt feedback mht "almindelige brugere".

Alene navnet XZNET lyder ekstremt teknisk. Almindelige brugere kan have svært nok ved at forstå alt det tekniske og hvis de bliver præsenteret for endnu flere avancerede navne kan de nok føle sig endnu mere fremmedgjorte over for det. 

Jeg er selv rimeligt teknisk anlagt, men jeg synes hele forsiden stråler af at man skal være særligt teknisk anlagt for at forstå og købe dine services. Jeg kender alle de forkortelser der er blevet brugt på forsiden, så jeg er ikke skræmt væk, men jeg repræsenterer heller ikke den målgruppe jeg du må mene med "almindelige brugere".

Det er nok let at blive for teknisk når man selv er teknisk anlagt. Også et fænomen jeg skal have ryddet ud i på min hjemmeside - medmindre de ønsker at fordybe sig. Det har dog hele tiden været planen. 

Jeg ville helt sikkert gennemgå købsprocessen med en Hr og Fru Jensen, hvor du sidder bagved og ser hvad der sker. Det bør være rimeligt simpelt og de har brug for at føle de bliver guidet hele vejen, tror jeg. 

Købsknappen bør også være mere tydelig. Jeg kunne næsten ikke få øje på den efter jeg havde tastet mine data ind. 

45,- om året for et webhotel til en hjemmeside er dog et supergodt køb. 

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 13:37

Hej Gita

Tak for dit feedback og jeg tror du har ret i at det virker for teknisk.

Lige nu tør jeg ikke at ændre noget for der er begyndt at rulle flere ordre ind, så det vil jeg helst ikke spolere, men måske det var en god ide på et eller andet tidspunkt få et webbureau til at lave en flottere og enklere hjemmeside.

Navnet kan jeg ikke ændre selvom du har ret i det du skriver, men det er efterhånden begyndt at blive kendt.

Men man kunne måske lave en anden tjeneste med et nemmere navn som henvender sig til den ikke tekniske bruger, hvor fokus er på at det hele skal være nemt.

Tusind tak for dine kommentarer her Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:00

Peter:

Sidste chance for et års GRATIS hosting.

Dette tilbud udløber i morgen kl. 24:00

han yder hurtigt og yderste god service mit webhotel gik hurtigt igennem simpelthen super  for os iværksættere Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 20:01

Tak Mikael for de rosende ord Smile 

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)