ok, ja den kom lige da jeg svarede denne tråd. der er sendt loginoplysninger til dig (kig evt. i din spamfolder) og der vil komme en mail fra dk-hostmaster inden for de næste par timer omkring aktivering af domænet tusind tak for ordren den 100% rabat periode har givet en del opmærksomhed omkring min virksomhed og en del kunder så det har været ok OBS: denne kampagne slutter d. 1 november |
Ser ud til du har droppet de professionelle webhoteller med SSL? :-)
Jeg vil mene Mikael er inde på det rigtige. Du kommer som en tilsyneladende ny leverandør og tilbyder gratis. Det er klart, at det kan du ikke leve af - men det kan måske gøre at folk synes dit webhotel er et forsøg værd med et testdomæne. Jeg ville ikke tage det tungt at du ser på hvad der pt er installeret.
Min tanke var også at tilmelde mig og se hvordan det går med et knapt så vigtigt domæne endnu. Hvis du tjener for lidt og må dreje nøglen om, får os der har installeret et site jo ekstraarbejde med at flytte hjemmeside igen. Omvendt hvis det kører, er det jo et supergodt tilbud :-)
Fedt at Jannik Hansen kommer med hjælpsomt konkullega input. Det virker utroligt overskudsagtigt og giver mig lyst til at være kunde der - fremfor når jeg ser nogengange ser konkullagaer sidde og hagler de andres tilbud ned.
Held og lykke med det hele :-)