Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad spiser jeres børn?

Side 6 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Det har intet med mudderkastning at gøre, men det er jo det letteste at sige, når man føler sig lidt klemt i en diskussion.

> må man ikke kom med medicinske udsagn når det er kosttilskud.

Korrekt, men det er lige prææcis det du gør - eller i hvert fald forsøger at snige ind, når du ovenfor skriver: "Det er jo alment bekendt at hvis mennesket får den ernæring han er designet til så bliver han ikke syg og har ikke brug for medicin." - Med andre ord: Hvis man bare følger dine kostplaner og køber dine produkter så sliper man helt for medicin, hvilket naturligvis er noget forbandet vrøvl. I dit næste indlæg siger du så ganske vist: "Jeg siger ikke at jeg ikke kan blive syg" hvilket bare øger forvirringen - for hvad mener du egentligt. Det første eller det sidste?

> Folk der udtaler sig sådan om MLM har aldrig sat sig ind i hvad det egentlig er, og alle bruger det.

Det er ganske enkelt ikke korrekt. For det første er vi mange som har sat os rigeligt ind i MLM, og særligt de aspektyer som vi ikke bryder os om, til at danne en absolut kvallificeret mening. Den kan du så være uenig i. Og det er simpelt hen for latterligt at påstå at "alle bruger det" - jeg gør ikke, og faktisk har jeg ikke en eneste i den tætte vennekreds eller familie som gør det. Tværtimod, vi løber skrigende bort når vi støder ind i MLM.

> At anbefale en god film er MLM

Nej, MLM er meget mere end det. Afregning pr. henvisning findes i mange andre former end MLM - f.eks. Affiliate Marketing, så det er på ingen måde noget der gør MLM specielt. Nej, det er i højere grad de ofte dybe multi-niveauer, de bevidst overdrevent indviklede bonusplaner, og de juridisk tvivlsomme, og den (som opfattet af mange) socialt uacceptable måde salges drives frem på, som er nogle af de karaktertræk ved MLM som er særligt, og som vi er mange der ikke bryder os om.

Dertil kommer så at langt det meste MLM vi støder ind i forsøger at oversælge den ene eller anden form for "mirakler" - du prøver at bilde folk ind at hvis de bare gør som dig, har de ikke brug for medicinalindustrien - andre MLM selskaber har endnu mere fantasifulde historier.

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel!

Det er din menig og den skal du have lov at have.

I mit firma er intet uoverskueligt og vi vi oversælger heller ikke noget.

Vi har bare en masse gode og uskadelige værktøjer til kroppens værktøjskasse.

Du har ikke forstået hvad jeg skrev.

Du skal ikke blide mig ind at du aldrig anbefaler en god VVS mand, butik, ejendomsmægler eller bank hvis der er nogen der står og netop har brug for sådan en hvis du tilfældigves kender en du har været meget tilfred med at benytte. Dette er også MLM, men man gør det bare gratis.

Jeg får bare en aflønning når jeg anbefaler mine produkter til andre.

Hvad uetisk er der i det.

Medicin bliver jo også anbefalet i TV og radio mm. og der må de godt sige hvor godt det er og at det kan kurrere det ene og det andet. Og der er der jo også en masse der tjener på denne anbefaling.

Tag f.eks. tandpastaen Colgate Total. Den er ved gud meget på TV og der er ikke det den ikke kan og gør. De glemmer bare lige at fortælle at der er triclosan i og at det ikke er noget der skal i kontakt med vores slimhinder. UPS. En gang jeg så spurgte i vores lokale Super brugs om hvorfor den stadig var på hylderne efter at der havde været et indslag hvor der var blevet snakket om farligheden af netop triclosan i Colgate Total. Kan du gætte hvad de svarede? Nej vel, De svarede:" Colgate har jo ikke bedt os om at tage det af hylden" Så er det jeg mener at der er folk der tjener penge på noget lort der burde tage af hylderne, sådan noget ville jeg aldrig have i min butik.

Men da jeg ikke er iført en hvid kittel kommer jeg ikke så nemt til min løn. Jeg må arbejde for sagen. Og for at jeg kan det skal det være et godt produkt, et jeg kan stå inde for til enhver tid og arbejde helhjertet med.

Jer der har den holdning til NM er dem der danser bag af vognen og til sidst bliver overhalet af udviklingen, ja det er min mening da NM for mig er den bedste handelsform hvis firmaet og produkterne er i top.

Side 6 ud af 6 (52 indlæg)