Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp jeg har snydt en kunde for 349 DKK ved en fejl

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle  

Det hele startet i 2010,  da vi ville lave en stor webshop med ca 20.000 varenummer  som solgte spil til ps3, xbox og PC

vi tog kontakt til amazon.co.uk i uk -  da de er en stor Distributør af spil i europa,  jeg talte med en account manager i uk og alt var ok

de lovet mig en leveringstid på 2 -4 dage på spil som var på lager.  og alt var ok.

1)   Vi gik i gang med vores Magento shop og lave API til integration til amazon så vi kunne lave automatisk lager og pris update fra amazon i uk.

2    Vi fik alt på plads og alt var ok og vi havde  20.000 vare fra amazon med som fik automatisk live pris og lager update fra amazon.

3   Vi fik alle vores vare på edbpriser.dk  og vi gik i gang med med sælge  vi fik ca 500 kundeordre på 10 dage -   og lat var ok - vi tænkt yes  nu køre det sku.

4 nu  kom problemet  bare Amazon  havde lovede mig en leveringstid på  2 - 4 dage på vare som vare på lager man de var ca 3 uger om at  leverer.

5   så flok ville have deres penge tilbage -  så vil måtte tilbagebetale, til ca 350 kunder  -      så vi kom ved en fejl til at synde en enkelt kunde for 349 DKK. ud af de ca 350 kunder.

nu kommer mit spørgsmål -  hvad skulle vi have gjort,   vi lavede en fejl   :(

/Nikolas D

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 15:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du åbner din netbank og overfører beløbet på det konto nummer kunden har angivet :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:43

ja men der var 350 min ven det er er ikke helt nemt.

vi glemt den ene kunde ved fejl der var mange kontonummer og holde styr på over et par dage :-(

/Nikolas D

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 15:45

Lad være med at gøre tingene til et problem, du har lige sagt at det kun var 1 enkelt som manglede.

Hvad er problemet så i, at pille denne ene kunde ud og tilbagebetale beløbet med det samme?

Jeg går udfra at denne kunde har taget kontakt til jer, og oplyst konto og reg. nr. ellers burde i måske sende en mail afsted med det samme :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:46

Mickel Pedersen:
Du åbner din netbank og overfører beløbet på det konto nummer kunden har angivet :-)

Hej

Som jeg læser Nikolas' indlæg, så er det ikke så meget for at finde ud af hvad han kan gøre nu, et par år efter - men mere hvad læren af det kan være, hvordan kan man håndtere sådan en sag en anden gang - og dermed undgå utilfredse kunder og dårlige anmeldelser.

Stor hilsen
/Brian 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:48

Ja brian

Vi lave en fejl og glemte den en kunde  :(

/Nikolas D

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 15:48

Brian Reinhold Jensen:

Mickel Pedersen:

Hej

Som jeg læser Nikolas' indlæg, så er det ikke så meget for at finde ud af hvad han kan gøre nu, et par år efter - men mere hvad læren af det kan være, hvordan kan man håndtere sådan en sag en anden gang - og dermed undgå utilfredse kunder og dårlige anmeldelser.

Stor hilsen
/Brian 

Jamen i så fald, er jeg stadig af samme mening :-)

Men måske der mangler nogle oplysninger omkring forløbet med denne ene kunde, der vanskeliggøre sagen?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:51
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

www.seo-danmark.dk:

ja men der var 350 min ven det er er ikke helt nemt.

vi glemt den ene kunde ved fejl der var mange kontonummer og holde styr på over et par dage :-(

/Nikolas D

hvorfor åben den tråden det er umuligt at svare på , vi kender jo ikke hele historien bag og det ender bare i mudderkastning til sidste , der desuden en tråd lige før der blev slettet en del og det strider mod amino.dk regler udstiller andre selv om det er dig selv der starter tråden tvivler jeg på denne her tråd er holdbar kig denne her tråd hvor der måtte slettes en del lige før http://www.amino.dk/forums/t/163764.aspx#1104820

Husk desuden der er altid 2 sider af en sag og det kan udmærket være i har ret , men det er svært at finde ud ad og hvad man lige gør i denne her sag ved jeg ikke , da jeg ikke kender hele sagens forløb.

vis person ikke kan kontaktes  og du ikke ved hvordan men den der skriver er anonym, kan det være  godt nok se svært ud at tilbage føre beløbet og den har både skriftet adresse og konto nummer med mere , så er det en udfordring at overføre pengene

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 15:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mærkeligt indlæg.

Du giver lige 1 mia oplysninger om jeres firma, som for flere år siden kom til at snyde en kunde for en smule håndører?

Det er fint nok hvis du søger lidt credit for en virksomhed du engang var med til at starte, men det er fandeme en mærkelig indpakning at servere den i! :-)

Mvh.

Daniel

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

www.seo-danmark.dk:
nu kommer mit spørgsmål -  hvad skulle vi have gjort,   vi lavede en fejl   :(

Der er sikkert sket det for jer, som der sker for mange andre i en hektisk krisesituation, I har mistet overblikket.

Løsningen er let at pege på, men svær at udføre - I skal undgå at miste overblikket :-)

Det er svært at sige noget helt konkret uden at kende hele situationen i bund, men jeg ville nok lave en kontrolfunktion med nogle lister og forskellige personer der checkede listerne af - og på den måde sikre at alle havde fået det korrekte beløb retur.

www.seo-danmark.dk:
så vi kom ved en fejl til at synde en enkelt kunde for 349 DKK. ud af de ca 350 kunder

Hvis I stadig mangler at tilbagebetale disse penge, så vil jeg forslå at I skynder jer at gøre det nu, også selvom det er længe siden.
Personligt ville jeg endda betale dem, også selvom det måske er en anden virksomhed du har i dag, alene for at få lidt goodwill fra kunden.)

/Brian 

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)