Hej Alle Det hele startet i 2010, da vi ville lave en stor webshop med ca 20.000 varenummer som solgte spil til ps3, xbox og PC vi tog kontakt til amazon.co.uk i uk - da de er en stor Distributør af spil i europa, jeg talte med en account manager i uk og alt var ok de lovet mig en leveringstid på 2 -4 dage på spil som var på lager. og alt var ok. 1) Vi gik i gang med vores Magento shop og lave API til integration til amazon så vi kunne lave automatisk lager og pris update fra amazon i uk. 2 Vi fik alt på plads og alt var ok og vi havde 20.000 vare fra amazon med som fik automatisk live pris og lager update fra amazon. 3 Vi fik alle vores vare på edbpriser.dk og vi gik i gang med med sælge vi fik ca 500 kundeordre på 10 dage - og lat var ok - vi tænkt yes nu køre det sku. 4 nu kom problemet bare Amazon havde lovede mig en leveringstid på 2 - 4 dage på vare som vare på lager man de var ca 3 uger om at leverer. 5 så flok ville have deres penge tilbage - så vil måtte tilbagebetale, til ca 350 kunder - så vi kom ved en fejl til at synde en enkelt kunde for 349 DKK. ud af de ca 350 kunder. nu kommer mit spørgsmål - hvad skulle vi have gjort, vi lavede en fejl :( /Nikolas D |
Du åbner din netbank og overfører beløbet på det konto nummer kunden har angivet :-)