hvorfor åben den tråden det er umuligt at svare på
Hej Mikael,
Hvor søren er din iværksætterpassion blevet af? ;-)
det strider mod amino.dk regler udstiller andre selv om det er dig selv der starter tråden tvivler jeg på denne her tråd er holdbar
Nikolas er såmænd i sin gode ret til at spørge om hjælp når han har brug for det, husk du skal ikke måles på dine fejl, men på hvordan du retter op på dem.
Vi har også lige været i en kritisk situation, grundet en fejl fra en leverandør og det har vi forsøgt at lære af. Det er ikke altid let at bevare overblikket i krisesituationer, så det er når der er ro på at beredskabet skal bygges op.
Det er sådan jeg læser Nikolas' indlæg, han vil gerne have input til hvordan han kan undgå at komme i samme situation igen.
Stor hilsen
/Brian
vi er enig jeg har mere iværksættere passion at jeg gør alt forbedre MIG , men som jeg læser er vi ikke uenig helt og måske og måske lidt , jeg mener vi kender ikke historien bag dette her , så jeg mener korrekt bedste bevare roen , det prøver vi alle , men for vis skal give feedback mere korrekt kunne jeg godt bruge noget mere info , men så kommer vi også ud der er 2 sider af en sag , så puha denne her tråd er svær , men giver evig ret roen er en af de vigtigste ting at bevare
han er i sin gode ret til spørge andre om sin mening , hvor skriver jeg noget andet , men han kan ikke forvente et korrekt svar er meget svært da der altid er 2 sider af en sag , så derved vil jeg mene , det er bedste han spørger den som mener han mangler at få svar fra , der kan være mange grunde som jeg skriver han kan ikke få kontakt med person det kan vi ikke vide
Det er svært ikke komme i den situation heri iværksættere livet det bedste er at gøre svare kunder vis de kan besvares og prøve at levere den bedste service , jeg forstår ikke rigtigt dig hvad du mener , men lige vel hvad mener jeg man kommer længste med levere den bedste service og svare dem tilbage som der er opnåelig med alt er ikke opnåelige heri iværksættere og vis bruger for tid på en kunden der slet ikke kan komme kontakt med ender det med man levere dårligere service andre kunder da den ene kunden trækker al ens tid , da det måske er helt umuligt kan komme i kontakt med den person