Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp jeg har snydt en kunde for 349 DKK ved en fejl

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

men man kommer jo til at lave fejl og måske er det ikke din skyld  hvad gør du så ???

Jeg kender flere  som må lukke fordi deres leverandør ikke gør det godt -  over for sine forhandlere? og det går så ud over kunderne i sidste ende

nu kan man sige i mit tilfælle var det kun en enkelt person.   

/Nikoals D

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 16:00

Vil du have råd og vejledning til hvad du skal gøre næste gang hvis du er i samme situation?

Jeg synes personligt det er godt du har oprettet denne tråd, da der sikkert er andre som er i samme situation.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 16:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:
hvorfor åben den tråden det er umuligt at svare på

Hej Mikael,

Hvor søren er din iværksætterpassion blevet af? ;-)

Mikael christiansen:
det strider mod amino.dk regler udstiller andre selv om det er dig selv der starter tråden tvivler jeg på denne her tråd er holdbar

Nikolas er såmænd i sin gode ret til at spørge om hjælp når han har brug for det, husk du skal ikke måles på dine fejl, men på hvordan du retter op på dem.

Vi har også lige været i en kritisk situation, grundet en fejl fra en leverandør og det har vi forsøgt at lære af. Det er ikke altid let at bevare overblikket i krisesituationer, så det er når der er ro på at beredskabet skal bygges op.

Det er sådan jeg læser Nikolas' indlæg, han vil gerne have input til hvordan han kan undgå at komme i samme situation igen.

Stor hilsen
/Brian 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:18

Daniel Beldring:

Mærkeligt indlæg.

Du giver lige 1 mia oplysninger om jeres firma, som for flere år siden kom til at snyde en kunde for en smule håndører?

Det er fint nok hvis du søger lidt credit for en virksomhed du engang var med til at starte, men det er fandeme en mærkelig indpakning at servere den i! :-)

Mvh.

Daniel

hvor er vi enig Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:25

Brian Reinhold Jensen:

Mikael christiansen:
hvorfor åben den tråden det er umuligt at svare på

Hej Mikael,

Hvor søren er din iværksætterpassion blevet af? ;-)

Mikael christiansen:
det strider mod amino.dk regler udstiller andre selv om det er dig selv der starter tråden tvivler jeg på denne her tråd er holdbar

Nikolas er såmænd i sin gode ret til at spørge om hjælp når han har brug for det, husk du skal ikke måles på dine fejl, men på hvordan du retter op på dem.

Vi har også lige været i en kritisk situation, grundet en fejl fra en leverandør og det har vi forsøgt at lære af. Det er ikke altid let at bevare overblikket i krisesituationer, så det er når der er ro på at beredskabet skal bygges op.

Det er sådan jeg læser Nikolas' indlæg, han vil gerne have input til hvordan han kan undgå at komme i samme situation igen.

Stor hilsen
/Brian 

vi er enig jeg har mere iværksættere passion at jeg gør alt forbedre MIG , men som jeg læser er vi ikke uenig helt og måske og måske lidt , jeg mener vi kender ikke historien bag dette her , så jeg mener korrekt bedste bevare roen , det prøver vi alle , men for vis skal give feedback mere korrekt kunne jeg godt bruge noget mere info , men så kommer vi også ud der er 2 sider af en sag , så puha denne her tråd er svær , men giver evig ret roen er en af de vigtigste ting at bevare 

han er i sin gode ret til spørge andre om sin mening , hvor skriver jeg noget andet , men han kan ikke forvente et korrekt svar er meget svært da der altid er 2 sider af en sag , så derved vil jeg mene , det er bedste han spørger den som mener han mangler at få svar fra , der kan være mange grunde som jeg skriver han kan ikke få kontakt med person det kan vi  ikke vide

Det er svært ikke komme i den situation heri iværksættere livet det bedste er at gøre svare kunder vis de kan besvares og prøve at levere den bedste service , jeg forstår ikke rigtigt dig hvad du mener , men lige vel hvad mener jeg man kommer længste med levere den bedste service og svare dem tilbage som der er opnåelig med alt er ikke opnåelige heri iværksættere og vis bruger for tid på en kunden der slet ikke kan komme kontakt med ender det med man levere dårligere service andre kunder da den ene kunden trækker al ens tid , da det måske er helt umuligt kan komme i kontakt med den person

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:26

Emil Engholm:
Lidt mere end 1? Kommer du nu med en god undskyldning?

Ved du med sikkerhed at de sager ikke er bragt i orden?

Og skylder trådstarter på nogen som helst måde dig en undskyldning?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:27
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mickel Pedersen:

Du åbner din netbank og overfører beløbet på det konto nummer kunden har angivet :-)

enig det er nemmeste , men hvad vis kunden ikke kan kontaktes og man ved ikke hvem det er ?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Vipindi Skrevet kl. 20:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Halløj,

Nu må I holde inde, det er en klokkeklar regel her på Amino at man ikke må hænge hinanden ud. Argumentationen for og imod har været oppe masser af gange, summasummarum, sådan er reglen.

Emil Engholm:
Hvorfor slette mit indlæg? JEG prøver igen:

Som jeg skrev i den mail du fik, så er det fordi du hænger andre ud og beskylder dem for ulovligheder. Om du har ret eller ej er ikke relevant, det er ikke tilladt på Amino.

Nu rydder jeg op i tråden, igen, og den profil Emil har brugt i denne tråd får en pause fra Amino - det samme vil ske, uden varsel, for andre profiler og brugere der overtræder Aminos regler og henstillinger fra moderatorer.

/Brian

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:14

Hej Mikael,

Mikael christiansen:
han er i sin gode ret til spørge andre om sin mening , hvor skriver jeg noget andet

Det gør du vist ingen steder, men omvendt så spørger du hvorfor han overhovedet opretter denne tråd. Men jeg mener nu heller ikke der er nogen i tråden, der beskylder dig for at skrive det.

Mikael christiansen:
men han kan ikke forvente et korrekt svar er meget svært da der altid er 2 sider af en sag

Du misforstår spørgeren, han vil ikke have hjælp til at løse problemet med ham der mangler 249,- kr., han spørger om hvordan han kan undgå en lignende situation en anden gang. Med andre ord, han spørger andre iværksættere om de vil dele deres erfaringer og viden med ham - lige netop hvad Amino er godt til ;-)

/Brian

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:25

Brian Reinhold Jensen:

Hej Mikael,

Mikael christiansen:
han er i sin gode ret til spørge andre om sin mening , hvor skriver jeg noget andet

Det gør du vist ingen steder, men omvendt så spørger du hvorfor han overhovedet opretter denne tråd. Men jeg mener nu heller ikke der er nogen i tråden, der beskylder dig for at skrive det.

Mikael christiansen:
men han kan ikke forvente et korrekt svar er meget svært da der altid er 2 sider af en sag

Du misforstår spørgeren, han vil ikke have hjælp til at løse problemet med ham der mangler 249,- kr., han spørger om hvordan han kan undgå en lignende situation en anden gang. Med andre ord, han spørger andre iværksættere om de vil dele deres erfaringer og viden med ham - lige netop hvad Amino er godt til ;-)

/Brian

Du misforstår MIG jeg mener der er 2 sider af en sag , vi er enig om han spørger om hjælp , men vi uenig om han kan få det korrekt svar da der er simpelthen så mange ubekendte faktor vi ikke kender, desuden er der visse regler her på amino.dk man må ikke udstiller andre personer og nu henviser han jo direkte til en sted hvor han et problem , det vil være svært styre en tråd når man henviser til noget selv , vi er jo ikke alle kerne mennesker der er jo allerede lukket en tråd og du har slette flere indlæg denne her tråd

Men som sagt der ligger, vis skulle oprette skulle der slet ikke sammenlignes med en sag som vi ikke kender men skrive at hvad gør i for en kunden er tilfreds end at lave en overskrift der er går ind på den sag som vi ikke kender , men jeg har før skrevet han skal gennem faktura , bevare roen udover det burde han skrive en kommentar på trustpilot.dk så de ved han er dialog

I alt mener jeg han slet ikke burde bragt denne måde tråden frem men kunne bare skrive hvad gør i ved utilfredse kunder , så undgår vil al den ballade som der i tråden

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)