Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp jeg har snydt en kunde for 349 DKK ved en fejl

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
Du misforstår MIG

Vi stopper bare her Mikael :-)

Stor hilsen
/Brian 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hmm ligger problemet ikke mere i at i hævede penge fra 350 kunder før i havde sendt varen? Er det ikke normal procedure at man først hæver betalinger når varene er sendt? (sådan gør vi i hvertfald)

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 22:18

af skade bliver man klog.
har selv forsøgt at starte et projekt ala det du beskriver her,
og uanset hvor meget man undersøger sin leverandør og deres måde at arbejde på , så kan man aldrig vide sig 100% sikker på ikke at komme iklemme.

det handler vel at sammen om tillid, i situationen hvor kunder bliver utilfredse, ja så handler det vel om at sørger for at tage hånd om problemet.
hvilket i også gjorde. ok en enkelt kunde blev "snydt/blev væk" det er nok hvad der sker, hvis der kommer kaos nok på. om dette kan undgåes ja det handler nok om hvad og hvordan ens systemer er sat op.

Har desværrer selv været i en situation hvor en del kunder´s henvendelser "blev væk" eller rettere der var så meget run på så de i første omgang fin en kort mail hvor vi skrev at vi desværrer havde så travlt så vi ikke var i stand til at leverer, og to så kontakt til kunderne lidt senere da der var kommet ro på igan.

selv om vi forsøgte at informerer, endte vi i en situation hvor en del af dem belv utilfredse, selv om vi havde forsøgt at informerer.
denne gang var der ikke penge involveret men dette  gjorde dog stadig skade da der var en del kunder der blev skuffede, til trods for at vi havde forsøgt at informerer.

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 09:06

Det er korrekt Jakodan.

Det er faktisk ulovligt i DK at hæve en kundes penge før varen er afsendt!

Så her kan man jo sige at I direkte har begået lovbrud.

Sådanne ting skal man simpelthen have styr på når man opretter en webshop.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:16

Hej Alle 

Vi kørte med  kontant overførsel og kreditkort ,  jeg vil lige sige -  vi synd ikke kunde med vilje, men vi glemt og overføre til kunde og vi overså den ene indbetaling :-(

man kan vil ikke sige det er at synde når man ikke gør det bevidst?  -   en anden ting er at synde folk bevidst?  

eks vis når man sælger kyllingekød med vand i    så man få kød prisen for vand - og man undlader og sige det  forbrugeren at der er 20 % vand i det kød du køber.

det jeg efterspørger -  er det hele,   - vi miste jo vores forretning  -    og mulighed for fremtidige intjeninger via denne shop

vi var ca 5 mdr om at udvikle shoppen -  så vi tabte også ca 350.00 dkk  i tabte tid   :( 

PS..........::   jeg vil lige sige til alle -    jeg kunne aldrig finde på at synd en kunde for 349 DKK -   med vilje. og  bevidst? 

Med venlig hilsen

Nikolas Didonis 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

prøv skriv svar på trustpilot.dk måske kan i vises i har viljen til bringe tingene i orden det gøre jeres forretning endnu mere troværdig .

men vis kunden ikke svare kan jeg godt se et problem , men så har i hvert fald gjort jeres del , især vis i ikke har deres konto nummer mere

jeg tror heller ikke i kan finde på snyde folk bevist , da der altid er 2 sider af en sag , så det er helt sikkert i har jo viljen til at gøre det godt igen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:56

Daniel Beldring:

Det er korrekt Jakodan.

Det er faktisk ulovligt i DK at hæve en kundes penge før varen er afsendt!

Så her kan man jo sige at I direkte har begået lovbrud.

Sådanne ting skal man simpelthen have styr på når man opretter en webshop.

hej Daniel Beldring 

hvis du laver en magento webshop  og bruger moneybrookers.com    er som  standard af Magento.

så du laver en magento webshop integration til moneybrookers.com   som har dankort og VISA.

de trækker penge før du sender varer til kunderne  -   Automatisk   -  det er det første de gør - når en kunde har købte en vare i din shop også på dankort.

moneybrookers.com    begår lovbrud ????   det tvivler jeg på det gør..

/Nikolas D

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08

Hej Mikael   

jeg vil prøve og finde en løsningen, og ja hvorfor snyde folk bevist  for 349 DKK    -   det var mere det hele som helhed.

vi tænkte at amazon i uk var en god leverandør som holder hvad de lover   -  Man lære noget nyt hver dag. :)

men tak for dit råd Mikael

/Nikoals D

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 13:08

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:19

Hej Mickel Pedersen

tak for dit svar,  jeg kender godt den danske lovgivningen for indløsning aftaler -   og har haft og har flere e-mærket godkendte shopløsninger.

-    jeg har selv haft en shop i dk med moneybookers.com  og de trækker bare pengene  -  auto -    på DK kort

men ellers tak for dit svar   

Mvh

Nikolas D

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)