jeg vil prøve og finde en løsningen, og ja hvorfor snyde folk bevist for 349 DKK - det var mere det hele som helhed.
vi tænkte at amazon i uk var en god leverandør som holder hvad de lover - Man lære noget nyt hver dag. :)
men tak for dit råd Mikael
/Nikoals D
jeg tror også på du er 100% ærlig og du snyder i hvert fald ikke folk og vi alle lære noget nyt hver dag er korrekt og vi bliver derved endnu bedre til at drive vores forretning
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Du har rat Mikael - jo bedre vi er - Jo mere succes for du - og succes er det samme som tilfredse kunder... !!
ha en god dag Mikael og tak til alle for hælpen. {:)-|-<
/Nikolas D
Tak skal du have , jeg må dog erkende det jeg skriver angående der er 2 sider og af en sag og det jeg skrev vedr tråden , at det ser lidt mystisk ud nu da morratter slettet de kommentar som andre bruger lavet som overtrådte reglerne , men jeg holder på der er 2 sider af en sag , men kan godt se et par af mine indlæg jeg lavet virker mystisk nu fra min side af nu.
Men jeg tror på dig og jeg har lært i mit iværksættere liv der er altid 2 sider af en sag , man lære og bliver bedre og man gør sit ypperste for at gøre sine kunder tilfredse , du må have en super dag
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows