Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken farve har denne hat?

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis diverse personer bruger templates, som jeg har lavet, og hvor jeg har lavet et "designed af mig" og med et link til min køreskoles hjemmeside - - hvad så?

Hvilken farve hat er jeg så ude i tror du?

Det kan jo være moster Idas kolonihave eller fætter Jocums papegøjeside, der linkes fra. Ser det for underligt ud til at mr.G. synes det er god opførsel?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1753
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 00:36

Jeg har læst vedr. netop den type backlinks, at det bl.a. er den slags Googles penguin går efter.

Jeg vil fraråde det, medminder det er til et site der sælger templates eller webdesign.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 00:44

Jeg tror du har ret, og vil undlade at vove mig ud i det. Min køreskoleside er til mit levebrød, så der er meget på spil for mig. Jeg holder mig til at linke tilbage til siden, hvor mine templates befinder sig. Det var nu godt nok det første fif,  jeg havde spekuleret i Zip it!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:10

Hej Lone.

Som Jonas helt korrekt siger, så skal du holde dig langtfra det. Det vil sende et super dårligt signal til Google, hvis du har det liggende.

Det er fint med et link fra hvor dit template er uploadet, men det er stadig ikke helt godt. Bare du sørger for også at have nogle andre, mere relevante, links.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 01:40

Der hvor kæden hopper af for mig er, at jeg kan /¤#¤=)%#¤(/"# plus det, der er værre ikke hitte ud af det med at skaffe mig backlinks, og når jeg så endelig hitter på en fed idé, så er den fed på den forkerte måde.

Den hvide hat kan jeg ikke finde ud af, de andre farver hverken vil eller må jeg bruge, så det er altså tænkehatten, der skal frem Cool

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 02:15

Hej Lone her kommer der et forslag til noget "competitor trashing" linkbuilding, du er mere end velkommen til at tage et kig på mit forum. + kan du lige sende mig en pb?

skal nok svare imorgen :-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 10:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Lone.

Her er lidt tips til hvordan du kan få succe og mere synlighed på søgemaskinerne.

Disse tip kommet efter mange timers lytten til linkbuilding eksperter, sparren med dygtige webshop ejere der formår at rangere øverst på side 1 og læsen om emnet i mange mange timer.

1. Hav verdens bedste indhold.

Du skal levere artikler der giver så meget værdi for læseren at det bliver de mest læste artikler på nettet. Dette vil resultere i en masse deling på sociale medier, en masse kommentar (hvis slået til) Den her snebolde effekt belønner Google i allerhøjeste grad.

Googles #1 mål er at give læseren det mest relevante, bedst læselige og mest omtalte læsestof overhovedet muligt. Derfor vil sådan et arbejde automatisk rangere højere ind dårlige artikler af samme emne.

2. Tilmeld link kataloger

Det nemt og hurtigt og kan give værdi her og nu og på længere sigt. Link kataloger bruges stadig så det vil være dumt ikke at tilmelde sig - Værdien af link derfra er stadig godt lønnet.

3. Tilmeld artikel databaser

Hvis du poster nogle gode artikler og ligger dem op på nogle artikel databaser, må andre bruge dine artikler og de kan blive spredt ud på nettet (De skal beholde dit navn og link i artiklen) Her er en god og velskrevet artikel alt afgørende.

4. Vær social

Google crawler alle sociale sider, fx. twitter, google plus, facebook, Linkedin osv. At du har en profil alle de steder med dit link på, vil give god trafik fra læsere men google vil også se linket og belønne med det. Derudover er det altid meget kraftfuldt at være aktiv på flere sociale medier og give noget værdifuldt til andre læsere.

5. Skriv kommentar på andres blogs.

Find blogs som er relevante for dig, det kunne være folk der fokusere meget på. køre kursus, biler, færdselsregler, køre grønt osv. Vær aktiv og kom med gode kommentar, giv noget værdi til bloggen. Skriv din url i ny og næ efter dit navn måske som lidt ekstra guf og dine indlæg vil få andre til at se hvem du er og besøge din webside.

6. Gæsteblogger

Dette kræver noget mere tillid fra den person der ejer bloggen, man skal være aktiv noget tid først, gøre sig bemærket, vise man kan bidrage med nogle gode ting til den persons læsere.

Herefter kan du kontakte bloggeren og høre om du må skrive et indlæg som vil give mere værdi til hans læsere og hans blog pga. bla bla bla. og det omhandler det her vildt smarte bla bla bla :)

Dette vil give dit link på hans blog (Som kan være en meget velbesøgt blog, du kan høste den blogs læsere og få en masse gode links ud af det - Her er en velskreven artikel yderst vigtigt igen)

Og sidst men ikke mindst.

7. Outsource linkbuilding.

Du kan købe indere til 3$ i timen der sidder og tilmelder din side til link kataloger i hele verden, de laver links til dig lovligt fra andre forums, blogs osv. De kan skrive artikler for dig (Alt dette kan være lidt svære når det skal være Dansk, men jeg ved der findes flere Dansk talende / Danskere som bor i udlandet og udbyder disse tjenester til ingen penge )

Odesk er et rigtig godt sted til at finde arbejdskraft.

Hør podcast om affiliate marketing:

Antphilosophy.com

Pottercut.dk

Smartpassiveincome.com

Internetbusinessmastery.com 

Og til sidst så læs den her arikkel: Linkbuilding strategy

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:43

hej Lone Ginnerup

Ta det helt roligt,    blackhat/whitehat  er og bliver en god måde at komme på side 1 på google.

men man skal selvfølgelig ikke gå på en tilfældig hjemmeside og købe 20.000 links,  for det er dårlig blackhat SEO og en dårlig seo strategi.

hvis man udfører blackhat og whitehat  SEO  så bliver det til greyhat SEO  som Thomas Rosenstand siger.

lidt info om seo blackhat  http://www.johnon.com/220/white-hat-sissies.html

:-)

/Nikolas

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 13:01

Tak for svar alle sammen

@ det første par svar - tak jeg prøver at stramme mig an og gå ad de veje I anbefaler.

@ seo-danmark.  Tak for dine råd, som jeg ikke tør bruge. Jeg vil ikke lave mørke hatte. Hjemmesiden er en livsline for min forretning, og den arbejder ret så fint på google og skaffer pænt med kunder. Jeg vil vildt gerne forbedre sidens kvalitet og placeringer, men kun ved hjælp af sikre metoder. Jeg vil ikke risikere at skyde min side i sænk. Linket du sender, har jeg ikke så meget mod på, for det er kloge ord fra 2007. Hvis der dengang blev talt panda og pingvin, tror jeg de tænkte på noget med pels og fjer - og ikke som nu: dyr der snapper, hvis man spiller lidt for næsvis.

Jeg vil holde øje med tråden - og stramme mig an for at komme skridt videre, så jeg bliver glad for hvert eneste indlæg, der bliver spenderet på mig.

pft

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 13:06

Jesper Krogfelt Hansen:

1. Hav verdens bedste indhold.

Du skal levere artikler der giver så meget værdi for læseren at det bliver de mest læste artikler på nettet. Dette vil resultere i en masse deling på sociale medier, en masse kommentar (hvis slået til) Den her snebolde effekt belønner Google i allerhøjeste grad.

Googles #1 mål er at give læseren det mest relevante, bedst læselige og mest omtalte læsestof overhovedet muligt. Derfor vil sådan et arbejde automatisk rangere højere ind dårlige artikler af samme emne.

Lavthængende frugter, som du kan tage og benytte på dit websted:

• Top-ti lister indenfor dit fagområde
  • FAQ indenfor dit fagområde
De to emner elsker både google og læserne, og det er jo fantastisk for en fagperson, da du jo heldigvis ved en hulens masse om netop din niche.
Hvordan det skal strikkes sammen for at få mest value ud af det, er måske en anden sag
2 måder der er elegante og som er guf for Big G.
een side hvor alle Q står i toppen med link til svarene længere nede på siden
een side hvor alle titlerne på top-ti listerne står øverst med link til listerne længerne nede på siden
Giver en hulens masse tekst samlet på een side, og fordelen er at alle linker til den samme side, når de deler indholdet med venner osv.
Eller:
2 kolonner, hvor den ene kolonne indholder links til alle lister/Q-A
og den anden kolonne indeholder 1 svar / top-ti liste
Giver en masse sider med interne links - som linker til hinanden - og med indhold som deles ....

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)