Hej Lone Du har to websites som er 100 % ens, syntes ikke du skal ha et Domain med Ø i - da det så er lidt svært og sende emails til kunder via det Domain jeg tror du roder lidt rund i det, så hvad med bare at starte med en side eller et Domain - så er det også nemmer at få hjælp til den ene side. jeg har læst denne tråd, og jeg forstå ikke hvad dit problem er ?? , - ud over du har to ens websites og det er ikke super godt for din side - SEO mæssigt. http://www.køreskoleginnerup.dk/ MVH /Nikolas D |
Denne tråd er super god for mig, for jeg får ting at vide, som jeg ikke anede. Det er ham, der hoster min side, der har kontrollen over det, I nævner - og jeg har oprindeligt bedt om at få "ø"-siden til udelukkende at pege, og jeg gik saligt rundt og troede, at det var det, den gjorde. Jeg formoder, at jeg får kontrol over det nu, når jeg får held til at få fat i manden. Du har ret i, at der er en del jeg ikke har en snus styr på.
www.seo-danmark.dk:og jeg forstå ikke hvad dit problem er ??
Udover det med to sider, så har jeg to problemer: 1) Jeg har ikke adgang til at lave en omgang 301 fordi min host siger nej. Jeg kan uploade og ikke mere.
2) Når det første er ordnet, vil jeg gerne blive god til at lave backlinks, og det tror jeg faktisk, at jeg med gode menneskers hjælp kan få lært.