Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken farve har denne hat?

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian  Tag det nu lige roligt.  :-)  Lone er 55 år,  og måske ikke så it kyndig.

men ellers har Brian helt rat  find dig en ny host - evt som søde Gita Street  -  siger et hotel hos  unoeuro.dk 

/Nikolas D     {:]-|--< 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:04

jeg ville også starte med at få orden i www og uden så siden kun peger mod den ene side .

social knapper kan jeg næsten  ikke se på siden det ville jeg få på siden og prøve få lidt gang også der lidt hen ad vejen , der mener jeg google plus og facebook der kunne jeg ikke lige se hvordan jeg kunne plusses og likes din side, jeg så enkel gang facebook på siden men den vigtigst siden manglet forsiden kunne jeg se.

husk udnyt google viser op til 70 udnyt det bedre

videoer til siden er også en god markedsføringsform det vil klart hjælpe dig op ad og vil sælge siden endnu bedre.

der er få links til siden så der er også rigtige mange steder du kan formidle din hjemmeside til der er så meget man kan lave og her er en tråd med ekstra ideer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:24

Hej lone,

Godt at se du er på rette vej :-)

Lone Ginnerup:
jeg har oprindeligt bedt om at få "ø"-siden til udelukkende at pege, og jeg gik saligt rundt og troede, at det var det, den gjorde. Jeg formoder, at jeg får kontrol over det nu, når jeg får held til at få fat i manden.

Hvis han, og du, er lidt i tvivl om hvordan det skal gøres, så her jeg lavet et lille indlæg der beskriver det her:
http://www.seo-light.dk/domaenenavne-med-aeoa-skalskal-ikke/ 

Stor hilsen

/Brian

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

www.seo-danmark.dk:
Brian  Tag det nu lige roligt.  :-)

Jeg er mere rolig end du nogensinde kan drømme om at blive ;-)

/Brian

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 22:35

Nu spiller alt (bortset fra hjemmesiden), så det er fint.

MEN - jeg kan få joomla og wordpress til stort set hvad det skal være, og lige lidt hjælper det når min host siger - det kan du ikke hos mig. Han kan/vil ikke håndtere det, så de faciliteter, jeg har brug for, og som jeg langt hen ad vejen godt selv kan ordne, kan jeg bare ikke ordne alligevel.

Jeg har haft fat i en af de anerkendte web-håndværkere herinde fra, og han ville gerne hyres til at lave det, jeg ikke selv kan. Dog kunne heller ikke han komme til at gøre det - fordi adgangen til det er låst hos min host. Det vil være forkert af mig at klage over det, for jeg er "indlogeret" hos en privat mands server, og hvor jeg bliver forkælet i hoved og hmmmm den anden ende - - bortset fra at jeg ikke kan det jeg skal kunne.

D.V.S. det er et lidt tosset og fastlåst problem jeg har (havde) og nu flytter jeg sagerne over til unoeuro, hvor jeg i forvejen har nogle sider liggende. Når jeg har holdt flyttedag, skal jeg nok få hjemmesiden til at spille.

1000 tak alle sammen for opbakning og oplysninger Wilted Flower

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:12

SUPER og god søndag til dig :-)

/Nikolas D

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)