Tak - - jeg iler og forsøger at snappe hvad jeg kan og hvad jeg kan forstå.
Min side hedder hvad den altid har heddet, men var en gammel frontpage-udgave med samme navn - og nu hvor du skriver som du gør, er jeg holdt op med at tro noget. Jeg må se hvad jeg kan gøre.
Prøv også lige at køre den her artikel igennem Copyscape. Du vil få gavn af at omformulere det mere, så den ikke ligner artikler fra websites, som er meget stærkere i Google end dit er.
Jeg kan godt se, hvad du mener, men jeg kan ikke regne ud hvordan det gøres, for det er lovtekst med faste tal og faste grænser. Måske det kan omskrives, men den kan jeg godt nok ikke lige regne ud. Det er ikke afskrift jeg har stående, men jeg kan godt se at den kommer op imellem alle de andre, som behandler samme emne. Gad vide hvor meget og hvad jeg skal omformulere før den ikke stiller op i køen.
Gita Street:
Den er bestemt også indekseret i Google.:
Det er den nuværende du har fanget. Det gamle jeg havde, lå på samme domæne, men var frontpagesider, og dem kan jeg ikke finde på nettet længere (tror jeg)
Forresten, så vil det være godt at få de gamle sider 301 viderestilling til din hovedside. Hvis du har dem på UnoEuro er det pærelet at gøre i kontrolpanelet under "Hurtig URL viderestilling", hvor du også kan vælge "medtag stien i viderestillingen" : https://www.unoeuro.com/controlpanel/dns.php
Forresten, så vil det være godt at få de gamle sider 301 viderestilling til din hovedside
Det er noget af det jeg ikke har mulighed for at benytte mig af, så længe min side ligger hvor den gør. Jeg har netop skrevet til ham, der har min side liggende i håb om at få hjælp til at flytte siden.