Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjener jeg penge på min side?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 18:26

Google AdSense er en god og meget nem løsning (ingen vedligeholdelse). Vær dog opmærksom på, at du skal være 18 år for at kunne tilmelde dig. Indtil da må du tilmelde dine forældre:

https://support.google.com/adsense/bin/answer.py?hl=da&answer=14230

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 18:31

Kiranan Vijayakanthan:

Ja, jeg har købt et par designs, men jeg føler mere for det her. Jeg overvejer lidt at skifte det. Har du nogen bud til en sportsside?

Jeg er ikke så "design" kreativ, men jeg er sikker på at en grafiker kan hjælpe dig, jeg følte mig ikke tilpas, med uskarpe billeder, en menu jeg ikke kan læse osv.

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 18:43

Hejsa. Jeg kan godt hjælpe dig lidt igang med at teste lidt omkring Adsense på din side. :) Smid mig en besked med noget kontakt information. -Simon

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 19:04

Det falder jeg ikke så meget for. Jeg kunne godt tænke mig "Soccer Mag". Den ser fed ud og simpel ud. 

Hvad siger du til den?

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 38
Fra  NovoStyle Skrevet kl. 19:35

Man kan aldrig forudsige hvor meget du tjener via AdSense. Men hvis du har 2000 besøgere dagligt, burde det være en mulighed. Du skal bare blive ved med at tilføje noget til din side og sørge for at folk har noget at komme efter. Efterhånden vil du så begynde at tjene penge. Men i starten kommer pengene ikke bare flyvende, tro mig. Men de skal nok komme med tiden.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 20:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg søger mere den større indtjening, men AdSense er vel en start?  Tak for svaret!

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 20:42

Hej.

Du kan også prøve med nogle affiliate reklamer. Så gælder det bare om for dig at finde nogle produkter som du kan reklamere som er relevante for dine besøgende. I dit tilfælde vil det helt sikkert være i sportskategorien.

Hvis du ikke ved meget om affiliate marketing så må du gerne sende min en PB så vil jeg gerne sætte dig ind i hvad det handler om. :-)

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 21:30

Jo, jeg har selv overvejet ideen. Men ja, hvilke produkter? Jeg overvejer meget fodboldudstyr, men så har jeg Unisport som min konkurrent. Det er kun en af dem.

Men tanken er der.

Men tak for hjælpen!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:37

jeg synes siden den er utroligt meget godt indhold , jeg tror god ide forsætte der udad, man kan aldrig blive besøgt for meget reklamer skal nok komme på et tidspunkt fdim.dk/statistik der kigger man annoncør hen og du kan også reklamer med en tæller på siden der viser hvor mange besøgene på siden nope.dk og chart.dk er også brugt , jeg tror med de høje tal er det bare at vente så sker der noget på et tidspunkt .

men man kan altid arbejde på at forbedre ens sidens seo med mere altid i en evighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)