Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 15 ud af 31 (310 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 15:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Vi bliver vel næppe enige i denne sag, så jeg vælger at sige over and out! Bliver begravet i mails i forbindelse med mit forsvar af et selskab, som jeg ikke selv arbejder med.

Tak for kampen!

Hilsen

Anders

Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:33 | Låst

Hej Anders. Tak for kampen. Det luner at der er mennesker med hjerte der blander sig - også selvom de ikke selv får noget ud af det.

Lad os først lige få én Omtalen i Ekstrabladet har ikke specielt noget med Zinzino at gøre. 

Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:52 | Låst

Hej Anders. Tak for kampen ;-) Det er rart at nogle mennesker har lyst til at gå i forsvar for andre - også uden selv at få noget ud af det.

Den første ting der lige skal udfordres her er sandhedsværdien i Ekstrabladet. Faktum er at deres journalister ikke er neutrale formidlere af »sandheden«. På samme måde som Roskilde Bank's »rådgivere« der helt op til dagen før krakket solgte bankens egne aktier til uanende mennesker, så sælger Ekstrabladets journalister en avis - glem aldrig det. Og blod og kendte sælger nu en gang bedst, og hvad er bedre til deres jantelovsbefængte læsere end at få en kendt person ned med nakken. Føj for pokker siger jeg bare.

Og lige netop her har de forsøgt at slagte en kendt person på den groveste og mest personlige og lede måde. Jeg er selv nævnt i artiklen fordi jeg havde den første kontakt med de to journalister som optrådte under falsk navn og løj sig vej gennem det hele. Og fra starten af spurgte de til Bo Hamburger fordi det ikke var interessant at slagte mig da jeg ikke er kendt.

Jo, Bo og Peter løb med et kamera (som senere blev afleveret på Ekstrabladets redaktion), men de var også blevet personligt krænket ved at man i det skjulte havde optaget dem i en personlig samtale. En optagelse som senere ville blive offentliggjort efter en »passende« redigering - man lægger jo ikke en times optagelse på nettet.

Det pudsige i denne debat er at de fleste i den angriber Zinzino's forretningskoncept, selvom det i bund og grund opfylder alle kriterier for en god forretning. Der sælges en unik hardvare som man har eneforhandling på, produktet er spiseligt og kunden abonnerer på det og der er et voksende marked for det. Det er drømmen om et produkt. Hvad med lidt sund nysgerrighed og entrepenørånd?

Mange hilsner

Pete ;-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:02 | Låst

Harmony:

Faktum er at deres journalister ikke er neutrale formidlere af »sandheden«. På samme måde som Roskilde Bank's »rådgivere« der helt op til dagen før krakket solgte bankens egne aktier til uanende mennesker, så sælger Ekstrabladets journalister en avis - glem aldrig det.

Det var så dagens dårligste sammenligning OVERHOVEDET!!! En bankrådgiver har ingen indsigt, hva der sker i kulissen af Roskilde Bank, og passer blot det job vedkommende er ansat til. Derfor er der intet forkert i, at vedkommende sælger aktier, når vedkommende ingen indsigt har i bankens skæbne.

Og ved rådgiveren det på forhånd, er det brud på børsreglerne!!!

Så hvis du ik magter, at lave et sammenligningsforhold, der er reelt, så undlad det, fremfor sådan en gang crap...

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:30 | Låst

jamen jamen det kan jeg godt forstå når du skriver : " Kender Peter særdeles godt og mine øjne er han en bundærlig familiefar, som ønsker det bedste for sine partnere og medmennesker " . Du underminerer din egen troværdighed  ved at deltage i debatten og først lige inden du melder pas og ud af debatten. Du forsvarer MLM og Zinzino lange veje med at der er ingen beviser og det er EB der fabulerer o.s.v. men du har jo "aktier" i det og når du nu, heldigvis for din egen moral, står frem til sidst og afslører dit nære forhold til en af hovedejerne, så har du stemplet  u t r o v æ r d i g over dig selv og dine hodninger.

Jeg beklager din kamp fordi den indeholder fusk momenter og det er ikke sportsligt.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:34 | Låst

sejtræk:

jamen jamen det kan jeg godt forstå når du skriver : " Kender Peter særdeles godt og mine øjne er han en bundærlig familiefar, som ønsker det bedste for sine partnere og medmennesker " . Du underminerer din egen troværdighed  ved at deltage i debatten og først lige inden du melder pas og ud af debatten. Du forsvarer MLM og Zinzino lange veje med at der er ingen beviser og det er EB der fabulerer o.s.v. men du har jo "aktier" i det og når du nu, heldigvis for din egen moral, står frem til sidst og afslører dit nære forhold til en af hovedejerne, så har du stemplet  u t r o v æ r d i g over dig selv og dine hodninger.

Jeg beklager din kamp fordi den indeholder fusk momenter og det er ikke sportsligt.

Uden at skulle forsvare nogen i denne debat, så er det bare tragisk, når en debat bliver personlig og uden fakta. Der er som sådan intet nyt i EBs artikel om MLM. Det er samme problemstilling der om og om igen diskuteres... Og det er old news, nu fangede man blot en kendt, som deltager.

Og din måde med at beskylde andre for at have "aktier" i det uden bevis, er ganske enkelt usmagelig og loosy. Hvis du ik kan holde en debat til realiteter eller fakta, så burde du ik deltage...

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 16:39 | Låst
Anders Petersen skriver selv nedenstående på siden før han vælger det rigtige, at trække sig ud af debatten. Hvis du læser nogle af de artikler der er om stifteren og hans fortid, så er det nok ikke bare "tomme tønder der buldrer".
Anders Petersen svarede: 08-31-2009 14:01 | IP-adresse er gemt

Hej Jørgen.

Kender Peter særdeles godt og mine øjne er han en bundærlig familiefar, som ønsker det bedste for sine partnere og medmennesker. Hvis du på baggrund af en artikel i Ekstrabladet kommer til den konklusion, at han er toptrænet i at handle svinsk, så siger det mere om dig, end det gør om Peter!

Hilsen

Anders

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:44 | Låst

sejtræk:
Anders Petersen skriver selv nedenstående på siden før han vælger det rigtige, at trække sig ud af debatten. Hvis du læser nogle af de artikler der er om stifteren og hans fortid, så er det nok ikke bare "tomme tønder der buldrer".
Anders Petersen svarede: 08-31-2009 14:01 | IP-adresse er gemt

Hej Jørgen.

Kender Peter særdeles godt og mine øjne er han en bundærlig familiefar, som ønsker det bedste for sine partnere og medmennesker. Hvis du på baggrund af en artikel i Ekstrabladet kommer til den konklusion, at han er toptrænet i at handle svinsk, så siger det mere om dig, end det gør om Peter!

Hilsen

Anders

Jeg kan sagtens læse, men hvor er det bare tragisk når mennesker som dig ik magter at vurdere deres kilder, eller mangel på samme. Hvor troværdig er Ekstra Bladet? Hvor tit skaber Ekstra Bladet ik en stemning, som der reelt er varm luft eller blot skabes fordi nogle føler sig uretfærdigt behandlet?
Der er mange historier fra EB, som reelt ingen værdi eller andet har, men folk føler bare med nogle der har et problem. Om det er deres egen skyld eller hva er underordnet...

Og bemærk det er Anders egen vurdering af personen...

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 16:50 | Låst

Og hvad er dine " aktier " i sagen? Prøv og søg lidt på Østen Sæle og læs om "hans bedrifter". Der er een der tjener penge og det er Østen. Og det kaldes normalt Pyramide spil / aktivitet etc.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:54 | Låst

sejtræk:

Og hvad er dine " aktier " i sagen? Prøv og søg lidt på Østen Sæle og læs om "hans bedrifter". Der er een der tjener penge og det er Østen. Og det kaldes normalt Pyramide spil / aktivitet etc.

Jeg mangler stadig connection mellem det og Anders, som du påstår har andel i det... Hva ham Peter har gjort og ik gjort, vedrøre ik Anders andel i det omtalte...

Desuden kan vi godt blive enige om, at det ik er smart og blande venskab og business sammen, hvorfor Anders var bedst tjent hvis han havde undladt det afsnit, men det er heller ik særligt eftertænktsomt af dig, at påstå andre har andel i noget, uden at have bevis for dette...

Side 15 ud af 31 (310 indlæg)