Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 7 ud af 31 (310 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim L:

Ja Ja Trend det er nok ikke så pænt men jeg var selv en af de tosser for mange år siden - og jeg mener det faktisk ;-)

Desuden er jeg vist ej heller alene om den holdning:

Citat  Martin Thorbog fra tråden http://www.amino.dk/forums/p/52128/318174.aspx#318174:

MLM kunne være så fucking genialt, hvis det ikke for 99% vedkommende var udøvet af totalt hjernedøde personer.
Det er synd, men sådan er det desværre.

Nå ja så er vi da to ;-)

Men kom gerne med eksempler på MLM produkter som du mener bare er super gode? Gerne noget med vitaminer det gør folk glade :-D

Men jeg glæder mig til at få svar på mine sprøgsmål - tosser eller ej - men de tør nok ikke :-)

Mvh Loosy Kim

Nu har jeg intet med MLM at gøre, og mit indlæg var ik for at forsvarer MLM måden at gøre tingene på, for hader den selv... Det var mere for at gøre opmærksom på, at vi lever i et frit EU, hvor folk træffer deres egne valg, og det bør alle andre respekterer. Er der nogen som vil bruge/spilde deres tid på MLM, så må de gerne det for min skyld. Ønsker andre at spille fodbold, se tv, sælge online ydelser or what so ever, så må de os gerne gøre det for min skyld. Man skal bare ik kalde folk tosser pga deres valg...

Hva angår Thorborg, så referer han til MLM salgsmetoden, og kan kun give ham ret. Ser ingen fornuft i det selv, men det er der andre der gør... Og så lad dem endelig lege med MLM hvis de ønsker, bare de ik forstyre mig eller tilbyder mig det!!!

Af gode MLM produkter kan da nævnes Forever Living produkt eller LR. Der er i hvertfald en del gode ting i blandt, hvis man er til det... Produkterne er på niveau med Matas stribede og koster en smule mindre, hvis jeg ik tager helt fejl.
Men gider egentlig ik ramse en masse op, for det er uden for mine interesser og viden, ved blot de findes fra andre...

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 22:29 | Låst

Hej Kim

For så vidt angår service på maskinen er Bo Hamburger citeret for at sige

Du skal ikke få for mange kunder. Det giver alt for meget besvær, for så ringer de til dig, når maskinen ikke fungerer og den slags. Det er ikke så fedt, hvis du har flere tusinde kunder. Det gælder til gengæld om at få så mange partnere som muligt ind i dit team. Det er dem, du tjener dine penge på.

De to skulle i øvrigt være topfolk i Zenzino.

Jeg synes hele historien er hørt før. Andre firmaer og andre personer som har samme virksomhedsopbygning, dvs. MLM. Hvad er Zenzinos officielle kommentar og eksisterer en sådan? 

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 23:09 | Låst

agel4you:

agel4you:

man kan også bare gå ind på ekstra bladet hjemmeside, de har en reklame kørende, at man kan score kassen hver dag :-)

hæ hæ hæ

Hold da kæft det er et dårligt photoshop forsøg.

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:29 | Låst

Fashion-Seller:

Nu har jeg intet med MLM at gøre, og mit indlæg var ik for at forsvarer MLM måden at gøre tingene på, for hader den selv... Det var mere for at gøre opmærksom på, at vi lever i et frit EU, hvor folk træffer deres egne valg, og det bør alle andre respekterer. Er der nogen som vil bruge/spilde deres tid på MLM, så må de gerne det for min skyld. Ønsker andre at spille fodbold, se tv, sælge online ydelser or what so ever, så må de os gerne gøre det for min skyld. Man skal bare ik kalde folk tosser pga deres valg...

Jo Jo Det er da et frit land og tilmed EU og alt det der - og tosser er der altid plads til.
Men du angiber mig fordi jeg kalder dem (eller 99% af dem) for tosser. Din udtalelse '..men at kalde folk tosser, beviser jo blot din egen uvidenhed' syntes jeg er en meget frelst holdning og tager det mere som et udtryk for din foragelse at jeg kalder 99% af dem for tosser. Men Fair nok nu har som så mange andre her på Amino for at pleje dit image over for kunder mv. med de politiske korrekte holdninger og jeg ar jo bare en Anonym kryster. (ps. dem er der også en del af her på Amino :-D )

Fashion-Seller:

Hva angår Thorborg, så referer han til MLM salgsmetoden, og kan kun give ham ret. Ser ingen fornuft i det selv, men det er der andre der gør... Og så lad dem endelig lege med MLM hvis de ønsker, bare de ik forstyre mig eller tilbyder mig det!!!

Jo jo - men nu er tosse jo en personbetegnelse og ikke en salgsmetode og det er jo netop min pointe: tosser sælger tosse produkter med tosse argumenter.

Fashion-Seller:

Men gider egentlig ik ramse en masse op, for det er uden for mine interesser og viden, ved blot de findes fra andre...

Godt ord igen - tror faktisk at vi er i samme båd og endda padler den samme vej og så skal jeg nok lade være med at rode rundt i Forever Living eller LR. Jeg beklager at jeg har forarget dig - men det passer  - det er 99% tosser og ja MLM formen er ok hvis den kun er den 1% der er i den - men det er det bare aldrig ;-)

Men lad os nu se om ZenZino gutten også vender tilbage med svar på mine spørgsmål!?

Hilsen tossegod Kim

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:39 | Låst

Jesper G:

Hej Kim

For så vidt angår service på maskinen er Bo Hamburger citeret for at sige

Du skal ikke få for mange kunder. Det giver alt for meget besvær, for så ringer de til dig, når maskinen ikke fungerer og den slags. Det er ikke så fedt, hvis du har flere tusinde kunder. Det gælder til gengæld om at få så mange partnere som muligt ind i dit team. Det er dem, du tjener dine penge på.

De to skulle i øvrigt være topfolk i Zenzino.

Jeg synes hele historien er hørt før. Andre firmaer og andre personer som har samme virksomhedsopbygning, dvs. MLM. Hvad er Zenzinos officielle kommentar og eksisterer en sådan? 

// Jesper

He He - måske kan man sælge blodtransfusions maskiner via MLM - du ved noget der kan garantere en helt fantastisk hæmatokritværdi og så er der tilsat alovera og nogle dråber fra en plante der hedder noget man ikke kan udtale men er pisse kostbar - altås når MLM sekten har tilsat vand :-D

Findes der en officiel Zenzino gut og har han et telefonnummer man kan ringe til hvis ens maskine ikke lige funker eller vil være til for meget besvær?

Kim

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:27 | Låst

Kim L:

Jo Jo Det er da et frit land og tilmed EU og alt det der - og tosser er der altid plads til.
Men du angiber mig fordi jeg kalder dem (eller 99% af dem) for tosser. Din udtalelse '..men at kalde folk tosser, beviser jo blot din egen uvidenhed' syntes jeg er en meget frelst holdning og tager det mere som et udtryk for din foragelse at jeg kalder 99% af dem for tosser. Men Fair nok nu har som så mange andre her på Amino for at pleje dit image over for kunder mv. med de politiske korrekte holdninger og jeg ar jo bare en Anonym kryster. (ps. dem er der også en del af her på Amino :-D )

Det er fint du tager tingene ud af en sammenhæng, så de får den forkerte drejning. Det med at pleje image passer ik, for de fleste indlæg bliver skrevet for at hjælpe andre. Men hvis man kalder folk tosser pga et valg de foretager, så siger det vel mere om dig end dem. De tager en chance, og der er da flere her på Amino, som med succes er en del af MLM... At mange så sælger MLM på en forkert måde, eller lokker med urealistiske drømme er en anden side af snakken, som vi har samme holdning til...

Kim L:

Godt ord igen - tror faktisk at vi er i samme båd og endda padler den samme vej og så skal jeg nok lade være med at rode rundt i Forever Living eller LR. Jeg beklager at jeg har forarget dig - men det passer  - det er 99% tosser og ja MLM formen er ok hvis den kun er den 1% der er i den - men det er det bare aldrig ;-)

Men lad os nu se om ZenZino gutten også vender tilbage med svar på mine spørgsmål!?

Ja sikkert for hader selv det der med, at prøve at få venner/familie med på noget fordi det økonomisk gavner en selv. Det er bare ik en holdbar måde hverken forretnings eller venne/familie mæssigt. MLM er som alt andet business. Hovedparten af samfundet egner sig bare bedst til at være lønslaver, og have et 8-16 job, og så længe de er tilfredse med det, så er alt fint. Men når denne kæmpe gruppe pludselig skal til at lave noget utraditionelt, som at sælge varer, så går det galt. Man skal fokuserer på sine stærke sider og lader andre om alt andet, og det er problematikken i MLM. For meget få har salgsevnerne og alt for mange drømmene...

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 01:56 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Kim Carlberg:

agel4you:

agel4you:

man kan også bare gå ind på ekstra bladet hjemmeside, de har en reklame kørende, at man kan score kassen hver dag :-)

hæ hæ hæ

Hold da kæft det er et dårligt photoshop forsøg.

http://ekstrabladet.dk/ du kan da gå ind og kikke, under annonce,  vind dit og dat med poker

og forresten bruger jeg photoshop skod program

helt enkelt Screen Capture, sætte ind i paint og lige cirkle det rundt med sort, jeg kan godt lære dig det

Smile forsat god weekend

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:10 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

agel4you:

vind dit og dat med poker

Hva er der forkert i det? Er konkurrencer nu pludselig blevet ulovlige? Surprise

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:44 | Låst

Hvornår kommer Morten fra Zinzino ind i debatten igen , der er mange ubesvaret spørgsmål ., som angel4you ikke kan besvare , med som .den der startet tråden må besvare

Jeg må erkende konceptet MLM markedsføring ikke er lige mig som en stort part af de andre amino.dk bruger Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 05:04 | Låst

Hej Tom

Kan jo kun sige ved du enlig hvad et pyramide spil er???????

kan du forklar dette????

hvorfor tro du zinzino er et pyramide spil?????

for jeg tro faktisk ikke din iq ved hvad forskellen mellem mlm og pyrmide spil er????

syntes du skulle sætte dig ned og læse lidt om tingene inde du skriver sådanne ting?????

mvh

sfn

Side 7 ud af 31 (310 indlæg)