Nu har jeg intet med MLM at gøre, og mit indlæg var ik for at forsvarer MLM måden at gøre tingene på, for hader den selv... Det var mere for at gøre opmærksom på, at vi lever i et frit EU, hvor folk træffer deres egne valg, og det bør alle andre respekterer. Er der nogen som vil bruge/spilde deres tid på MLM, så må de gerne det for min skyld. Ønsker andre at spille fodbold, se tv, sælge online ydelser or what so ever, så må de os gerne gøre det for min skyld. Man skal bare ik kalde folk tosser pga deres valg... Hva angår Thorborg, så referer han til MLM salgsmetoden, og kan kun give ham ret. Ser ingen fornuft i det selv, men det er der andre der gør... Og så lad dem endelig lege med MLM hvis de ønsker, bare de ik forstyre mig eller tilbyder mig det!!! Af gode MLM produkter kan da nævnes Forever Living produkt eller LR. Der er i hvertfald en del gode ting i blandt, hvis man er til det... Produkterne er på niveau med Matas stribede og koster en smule mindre, hvis jeg ik tager helt fejl. |
Hej Kim
For så vidt angår service på maskinen er Bo Hamburger citeret for at sige
Du skal ikke få for mange kunder. Det giver alt for meget besvær, for så ringer de til dig, når maskinen ikke fungerer og den slags. Det er ikke så fedt, hvis du har flere tusinde kunder. Det gælder til gengæld om at få så mange partnere som muligt ind i dit team. Det er dem, du tjener dine penge på.
De to skulle i øvrigt være topfolk i Zenzino.
Jeg synes hele historien er hørt før. Andre firmaer og andre personer som har samme virksomhedsopbygning, dvs. MLM. Hvad er Zenzinos officielle kommentar og eksisterer en sådan?
// Jesper