Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 6 ud af 31 (310 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

For at understrege det..vi kan ikke klage.

Vore pods kommer med posten hver anden måned, og vi har købt maskinen, som virker upåklageligt og

uden problemer.

Endnu engang....det er et superprodukt..som fuldt ud modsvarer vore forventninger.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 19:25 | Låst

Til info er der i de priser der er opgivet i ekstrabladet og andre steder fuld valuta for pengene.. den pris der her er nævnt er for 2 stks. espresso maskiner, tilhørende kaffe og tilbehør og en opstarts pakke med mapper, dvd'ere osv.. for at komme igang...
De folk ikke fatter er at der er fuld valuta for hver partner og kunde der tegnes ind i zinzino..

Priserne på vores pods, matcher markedspriser her i landet for konkurrerende produkter..

Det her er en storm i et glas vand over en person der ikke ved hvordan man skal opføre sig..... at Bo Hamburger går i panik og forlader stedet, vel og mærke gående, ikke løbende som de skriver i artiklen, er mellem Bo og journalisten...det kan ikke pålægges zinzino..

Det faktum at 80 procent af vores kunder vedbliver kunder efter det første år fortæller også en del om hvor tilfredse de er med produktet.

Så stop nu det bavl om pyramide og pjat....Vi har en seriøs forretning,  med momsregistrering, ugentlige løn udbetalinger, distributions led direkte til kunder og flere ting der gør at vi er et firma og ikke et fup firma..så drop nu bare det pjat....

Ekstra bladet er efter min mening en medie luder der går efter hurtige penge ved at bruge en kendt person navn til at få solgt flere aviser.....at de ikke skammer sig...

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 19:39 | Låst

Flet nu.. pyramidespil, MLM og jeg skal gi' dig skal jeg.

Det er altså begrænset hvor længe man kan hverve nye medlemmer til at købe produkt tuppervare, kaffemaskine eller støvsuger.

1: Når den sidste idiot i DK er fundet hvem skal den nyeste sælger som er kommet ind i bunden at pyramiden så sælge til?

2: Som forhandler er du tvunget til at hverve nye medlemmer for at få penge ind.

3: Jeg ser udelukkende disse kæder som fordyrrende for produktet (igen med henvisning til sidste idiot). Der er penge i hver eneste kæde der skal have penge. Det må kunne gøres billigere.

Jeg kritiserer ikke selve produktet, men kald nu for fanden en spade for en spade. Det er pyramidespil.

Jeg ville aldrig købe af dørsælgere m.m. men der er åbenbart folk der ikke ser kontant eller bare vil snydes.

Lad os nu få en pris på en kop kaffe på bordet :-) Så skal jeg nok æde min ord i mig igen hvis det ikke kan gøres billigere til samme kvalitet uden alle grådige mellemled!

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 19:40 | Låst

Hej Peter

Kritikken af Zinzino er, at det er en pyramidelignende struktur og Forbrugerrådets jurist vurderer det er ulovligt "fordi indtjeningen primært stammer fra nye medlemmers indtræden i netværket og ikke fra et reelt salg af varer.". Jeg kom før til at skrive at artkilen ikke kommer ind på vennehvervning, men det var min fejl.

Det er positivt for Zinzino du er tilfreds med deres produkt, men jeg forstår ikke helt hvordan dét forklarer den kritik der rejses. 

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44 | Låst

Hej Jesper!

Nej..det forstår jeg godt.

Mit indlæg skulle også ses som synspunkt fra en tilfreds forbruger, og denne med hvervning af venner og familie, som det påståes

har vi ikke være udsat for, og flere andre som jeg kender heller ikke. 

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 19:58 | Låst

Jeg er temmelig ny her på Amino og fedt forum må jeg lige sige.

Men jeg fatter ikke de personer der er i MLM pyramiderne og de produkter de sælger. Sådan som jeg ser det så er det 99% tosser.

Men kunne du nu ikke oplyse følgende:

Hvad koster en Zinzino?
Hvad koster det pods man skal købe?
Er det kun ZinZino pods man kan anvende eller passer andre pods typer også?
Hvad binder man sig til?
Er der service på maskinen - kan man købe reservedele?
og er der andre betingelser?

Kim

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:07 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim L:

Men jeg fatter ikke de personer der er i MLM pyramiderne og de produkter de sælger. Sådan som jeg ser det så er det 99% tosser.

Hvad koster en Zinzino?
Hvad binder man sig til?

Kim

At dømme personer og folk du ik kender fordi de foretrækker en anden forretningsform end dig er loosy... Der findes mange produkter i MLM selskaber, som er super gode. Man kan så diskuterer måden hvorpå de sælges, men at kalde folk tosser, beviser jo blot din egen uvidenhed...

Tilmeldt 13. Jun 09
Skrevet kl. 20:43 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Kim L:

Hvad koster en Zinzino?
Hvad binder man sig til?

Kim

At dømme personer og folk du ik kender fordi de foretrækker en anden forretningsform end dig er loosy... Der findes mange produkter i MLM selskaber, som er super gode. Man kan så diskuterer måden hvorpå de sælges, men at kalde folk tosser, beviser jo blot din egen uvidenhed...

Ja Ja Trend det er nok ikke så pænt men jeg var selv en af de tosser for mange år siden - og jeg mener det faktisk ;-)

Desuden er jeg vist ej heller alene om den holdning:

Citat  Martin Thorbog fra tråden http://www.amino.dk/forums/p/52128/318174.aspx#318174:

MLM kunne være så fucking genialt, hvis det ikke for 99% vedkommende var udøvet af totalt hjernedøde personer.
Det er synd, men sådan er det desværre.

Nå ja så er vi da to ;-)

Men kom gerne med eksempler på MLM produkter som du mener bare er super gode? Gerne noget med vitaminer det gør folk glade :-D

Men jeg glæder mig til at få svar på mine sprøgsmål - tosser eller ej - men de tør nok ikke :-)

Mvh Loosy Kim

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 20:52 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej kim

ærgeligt  du ikke fik succes, dengang du vare en ( hvad var det du kaldte det )

derfor behøver du ikke, at lade det gå ud over andre, du skriver at du er ny på amino

så hold dig til de tråde, du kan forstå

mvh  1%

og desværre kan Martin Thorbog ikke gør for han er 99% uviden

Tilmeldt 13. Jun 09
Skrevet kl. 21:34 | Låst

agel4you:
så hold dig til de tråde, du kan forstå

Jeg beklager dybt at jeg ikke tilhører jeres frelste og super intelligente MLM race.

Men det er jo et helt typisk svar var en MLM'er (jeg sagde ikke - hvad var det nu du kaldte det)

agel4you:

mvh  1%

og desværre kan Martin Thorbog ikke gør for han er 99% uviden

Ja det er jo både synd for dig og Martin - Men tro på det kammerat - du skal nok få success med din forretningsmulighed også selvom det kniber lidt med procenterne. ;-)

Men jeg venter stadigvæk på svar på mine spørgsmål.

Jeg ved at i MLM'er har det med at glemme hurtigt (med mindre det er et spørgsmål om downstream og hvormange forhandlere man kan finde)

så jeg vil gentage dem her:

Hvad koster en Zinzino?
Hvad binder man sig til?

Angel4you du må da også gerne skrive om dine produkter men jeg tager et vildt gæt det er noget med cremer eller vitaminer som koster et mindre landsted i jylland (du ved med rigtige muh køer)

Trend: havde du nogle eksempler? (ud over tupperware :-D )

MVH Tosse Kim

Side 6 ud af 31 (310 indlæg)