Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg "troede" jeg kunne holde fri i påsken

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Efter en uges ferie sydpå, hvor jeg fik læste en enkelt bog eller 2 og slappet af,var der jo ikke lang tid til de næste fridage.

Men når man har haft 3 rigtige dygtige på sin webshop vinteren over, så ryger fritiden åbenbart også.

Græsset begyndte åbenbart at gro da jeg kom fra ferie for 14 dage siden, så der er run på webshoppen.

på 14 dage har jeg det samme i omsætning som jeg lavede på 4 måneder sidste "forår"

Så en stor tak til Thomas Rosenstand , Hans stokholm kjer  og Frank Hellerup Madsen for i tager mine fridage :-)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 22:00

Suverænt, dejligt det går godtSmile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 22:25

Hårdt arbejde betaler sig altid på lang sigt. Godt gået.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 22:25

Hvor fedt Johnny!

Stort tillykke :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:35

Ikke dårliget, Johnny.
Men du har vist også selv en smule af "skylden".

Men nyd nu bare, at den næste sending fra mig først dukker op efter påske :-)

Venlig hilsen

Hans

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 22:42

Tillykke, tillykke!

Det da kun dejligt, når det går fremad :)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:43

Stort tillykke med dit positive problem Geeked.

Jeg så også at du / TopRobot var i en artikel i Søndagsavisen omkring hvad der skal til for at få en robotplæneklipper til haven. Så det må da også have givet noget trafik på din side og nogle henvendelse.

/Jesper

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:44

suverænt dejligt høre om du vækster her i foråret Big Smile

jeg håber der sker mere for som iværksættere er det altid frem ad man vil og dette er jo sin hobby og sit arbejde så fritid og arbejde er det samme hele tiden klart den bedste ferie man kan have det er at lave noget med sin iværksættere forretning det giver ro og man slapper af

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:12

Fantastisk godt at høre, Johnny.

Det kunne sikkert også være gavnligt, hvis du kunne få noget mere PR - eksempelvis ved at komme i Go' Morgen Danmark eller Aftenshowet, og demonstrere nogle af dine maskiner.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Supergodt. 

Tiden for robotstøvsuger er virkeligt så optimal som den kan være - og dernæst vil robotplæneklippere og lignende helt sikkert følge med lige i halen derpå. 

Det får du selvfølgelig kun glæde af hvis folk der Googler efter det finder din hjemmeside og den konverterer, men det ved jeg du ved, så jeg skriver det mere for folk der ikke har sat sig så meget ind i det. Thomas Rosenstand og Frank Hellerup Madsen er nogle af de absolut mest anerkendte indenfor SEO-verden i Danmark, så det er et klogt valg af folk du har gjort dig der.

Robotstøvsugere fik heldigvis/desværre en uheldig "start" i forbindelse med pensionister følte de fik den trukket nedover hovedet. Jeg købte min første robotstøvsuger for måske snart et år siden. Mine forældre har fået den introduceret som en jeg tog med når jeg skulle være sammen med dem. Mens jeg blev forkælet med lækker mad, havde jeg sat den i sving i et af deres værelser. Og samme når vi var på ferie sammen, så oplevede de at når vi kom hjem fra en lang gåtur at ferielejligheden var pænt støvsuget.

Der gik overraskende kort tid før de selv skyndte sig at købe en, men det er selvfølgelig synd for de pensionister, der har oplevet robotstøvsugeren som en fare for at de skulle efterlades alene. Payoff er dog at de måske ganske få skeptikere har givet medieomtale, mens resten har nydt at en robot nu foretager det sureste slid. 

Og når folk først har fundet glæden ved at have en robotstøvsuger, så varer der ikke længe før de også vil have en til at sørge for græsplænen, hvis de har en. Og så begynder det jo at være tid til også at anskaffe sig en robotgulvvasker. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)