Men min pointe er, som jeg også skrev til Henrik for få minutter siden, at jeg ik gider blokkere for reklamerne, da det også kan være en ulempe... Især hvis der dukker et godt tilbud op...
Igen jeg har intet imod, at der er et banner, og at I tjener en formue på reklamer. Det som jeg prøver at sige er, at denne reklame kampagne fra Telenor og Microsoft ødelægger ens brugeroplevelse... Det skal iøvrigt siges, at jeg har forladt Amino 4 gange nu i protest mod den reklame. Dvs droppet diskussioner, PBs osv fordi den reklame pissede mig af...
Jeg har været trofast + siden indførelsen, og jeg har endda betalt 2 år frem i tiden tidligere, da jeg kunne se en pointe i det. Og det kan jeg stadigvæk, men derfor vil jeg stadigvæk gerne have lov til, at gøre opmærksom på, at jeres annoncører direkte ødelægger ens brugeroplevelse... Men konsekvensen af sådanne reklamer er, hvis denne type fortsætter i fremtiden, at jeg blot bruger mindre tid herinde, og så taber I vel også på sidevisninger mm. Og tager andre lignende tiltag, så kan sådan nogle kampagner vel blive dyre for jer i sidste ende? |
Fashion-Seller:Haha gammel tsk tsk... Men der er en tidsforskydelse, som svarer til den tid, som det tager at nå de øverste indlæg. Og idag har jeg alene ramt den lorte reklame 5 gange!!!
Morten, jeg må indrømme at da jeg læste dit oprindelige indlæg var jeg undrende over dine reklamer. Har set dem men aldrig oplevet at de foldede sig ud. Så mig har de ikke irriteret. Vores "musseføring må være forskellig".....
Hvis du ser på hvor ofte der reelt har været problemer med bannerreklamer så er det ikke ofte problemet er oppe og vende.
/Henrik