Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telenor reklame DØØØØØØ!

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:

Som Martin også skriver kan du fjerne annoncerne i debatten under debatindstillinger. Du er plus-medlem så du har valget om du vil se annoncer eller ej. På Amino har vi et mål om at lave et så fedt Amino-site at vi på sigt får 10.000 plus-brugere og dermed får en solid økonomi på Amino. Men lige nu står vi fx til at miste 700.000 - 800.000 kr. i omsætning som følge af at stort set alle vores plus-brugere skal skifte betalingskort.

Men min pointe er, som jeg også skrev til Henrik for få minutter siden, at jeg ik gider blokkere for reklamerne, da det også kan være en ulempe... Især hvis der dukker et godt tilbud op...

Frisch:

I dag udgør annonceindtægterne fra bannere og partnerskaber ca. 80 pct. af Aminos omsætning men i fht. det generelle mediemarked er Amino en lille spiller. Dvs. de annoncekreativer vi modtager er de samme som du ser på børsen online, business.dk m.fl.

Igen jeg har intet imod, at der er et banner, og at I tjener en formue på reklamer. Det som jeg prøver at sige er, at denne reklame kampagne fra Telenor og Microsoft ødelægger ens brugeroplevelse... 
Jeg har været inde på Telenors side over 100 gange, mens den lorte reklame har kørt, og jeg vil ALDRIG anbefale Telenor efter det her. De første par gange var "nå ja det går nok", men nå den bliver ved med at ødelægge ens oplevelse, så er det vel fair nok, at jeg melder det ud?

Det skal iøvrigt siges, at jeg har forladt Amino 4 gange nu i protest mod den reklame. Dvs droppet diskussioner, PBs osv fordi den reklame pissede mig af...

Frisch:

Der vil de kommende år komme en klar opsplitning på brugerne online. Enten betaler du et abonnement for at bruge servicen eller også ser du stadigt flere annoncer. Rigtigt mange online medier køre med underskud år efter år fordi nettet generelt har været gratis mens du jo gerne betaler 3.000 kr. for at modtage en avis på trods af at 1/3 af siderne i en avis også er annoncer.

Hvis ikke de bannere som annoncørerne bruger var effektive så er der ingen tvivl om at de gjorde noget andet. Men tendensen er stadig større annonceformater ligesom langt mere interaktion vil foregå direkte i banneret frem for blot at forsøge at generere kliks.

Jeg har været trofast + siden indførelsen, og jeg har endda betalt 2 år frem i tiden tidligere, da jeg kunne se en pointe i det. Og det kan jeg stadigvæk, men derfor vil jeg stadigvæk gerne have lov til, at gøre opmærksom på, at jeres annoncører direkte ødelægger ens brugeroplevelse... 
Så kan I vælge at lytte eller ik, men noget tyder på, at jeg ik er den eneste, som har denne oplevelse, hvis jeg kigger på PBs og mails...

Men konsekvensen af sådanne reklamer er, hvis denne type fortsætter i fremtiden, at jeg blot bruger mindre tid herinde, og så taber I vel også på sidevisninger mm. Og tager andre lignende tiltag, så kan sådan nogle kampagner vel blive dyre for jer i sidste ende?   

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:43

Fashion-Seller:
Haha gammel tsk tsk... Men der er en tidsforskydelse, som svarer til den tid, som det tager at nå de øverste indlæg. Og idag har jeg alene ramt den lorte reklame 5 gange!!!

Morten, jeg må indrømme at da jeg læste dit oprindelige indlæg var jeg undrende over dine reklamer. Har set dem men aldrig oplevet at de foldede sig ud. Så mig har de ikke irriteret. Vores "musseføring må være forskellig"Big Smile.....

Hvis du ser på hvor ofte der reelt har været problemer med bannerreklamer så er det ikke ofte problemet er oppe og vende.

/Henrik

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:57

Henrik Koudahl:

Fashion-Seller:
Haha gammel tsk tsk... Men der er en tidsforskydelse, som svarer til den tid, som det tager at nå de øverste indlæg. Og idag har jeg alene ramt den lorte reklame 5 gange!!!

Morten, jeg må indrømme at da jeg læste dit oprindelige indlæg var jeg undrende over dine reklamer. Har set dem men aldrig oplevet at de foldede sig ud. Så mig har de ikke irriteret. Vores "musseføring må være forskellig"Big Smile.....

Hvis du ser på hvor ofte der reelt har været problemer med bannerreklamer så er det ikke ofte problemet er oppe og vende.

Den udvider sig heller ik mere, så måske har det hjulpet ;D

Men nej der er sjældent problemer, men lige de 3 reklamer, som jeg omtaler, har været en pain in the ass ;D

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 18:22

Martin Thorborg:

Anders S:
mini plus til 35 kr , hvad den skal indholde ved jegik men en mulighed.
Og for ikke moms reg bliver de 99 kr jo til 124 kr

Det lyder som en let løsning, men du skal huske på, at pakken skal indeholde et eller andet og det vil være nok for nogen af dem der betaler 99 kr./måned og derfor er det langt fra sikkert at det vil give mere omsætning totalt.

Dertil gør det valget om at blive plus medlem sværere. Hver gang du beder folk om at tænke og tage et ekstra valg, så mister du nogen der "bare" havde købt den fulde pakke.

Mht. momsen er det helt korrekt, men køber du 1 år med rabat, så får du det for 103 kr. inkl. moms/md. :-)

De bedste hilsner

Martin

Jeg mindes at have læst et eller andet sted, at vil man sælge mere, laver man blot flere versioner af sit produkt. Jeg kan dog ikke lige huske hvor jeg så det ......

Hmm

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 18:29

Kim:

Martin Thorborg:

Anders S:
mini plus til 35 kr , hvad den skal indholde ved jegik men en mulighed.
Og for ikke moms reg bliver de 99 kr jo til 124 kr

Det lyder som en let løsning, men du skal huske på, at pakken skal indeholde et eller andet og det vil være nok for nogen af dem der betaler 99 kr./måned og derfor er det langt fra sikkert at det vil give mere omsætning totalt.

Dertil gør det valget om at blive plus medlem sværere. Hver gang du beder folk om at tænke og tage et ekstra valg, så mister du nogen der "bare" havde købt den fulde pakke.

Mht. momsen er det helt korrekt, men køber du 1 år med rabat, så får du det for 103 kr. inkl. moms/md. :-)

De bedste hilsner

Martin

Jeg mindes at have læst et eller andet sted, at vil man sælge mere, laver man blot flere versioner af sit produkt. Jeg kan dog ikke lige huske hvor jeg så det ......

Hmm

Selvom udsagnet skulle være sandt, så vil det ikke nødvendigvis betyde at der  er mere at hente på bundlinjen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:54

Fashion-Seller:
Jeg har været trofast + siden indførelsen, og jeg har endda betalt 2 år frem i tiden tidligere, da jeg kunne se en pointe i det. Og det kan jeg stadigvæk, men derfor vil jeg stadigvæk gerne have lov til, at gøre opmærksom på, at jeres annoncører direkte ødelægger ens brugeroplevelse...

Hej Morten

Du har vores fulde opmærksomhed, ellers ville Nicolai og jeg ikke deltage i debatten.
Jeg kan sagtens forstå din irritation, men jeg kan bare ikke gøre noget ved den.

Det en klar trend, at annoncer på alle medier bevæger sig i en retning hvor de bliver mere "involverende". Det er irriterende, men til gengæld er det annoncørerne der betaler en stor del af gildet, lige som du har set på TV, hvor film bliver afbrudt af reklamer og det må siges at være mere irriterende.

Men vi har, som vel det eneste medie i Danmark, gjort det muligt at fjerne de mest forstyrrende reklamer, så jeg mener vi gør hvad vi kan for at få enderne til at mødes.

Så du bliver hørt og kan jeg i fremtiden finde på noget, så gør jeg det, men lige nu bliver det som det er.

De bedste hilsner

Martin

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)