Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telenor reklame DØØØØØØ!

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Du går som Plus medlem bare ind under indstillinger - Debatindstillinger og fjerner den der.

Jeg ved godt, at I lever af at sælge reklamer, men ville det ik være i jeres interesse + annoncørens interesse ik at have reklamer, som er direkte generende for de besøgende herinde?

Både Telenor og Microsoft har nogle reklamer pt, som udvider sig ned af, så snart musen røre disse, og man kommer hver gang til at klikke på dem, fordi der åbenbart er en forsinkelse imellem touch og udvidelsen. Det kan hverken gavne Amino eller annoncøren, at brugerne herinde bliver irriteret?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:44

Fashion-Seller:

Jeg ved godt, at I lever af at sælge reklamer, men ville det ik være i jeres interesse + annoncørens interesse ik at have reklamer, som er direkte generende for de besøgende herinde?

Både Telenor og Microsoft har nogle reklamer pt, som udvider sig ned af, så snart musen røre disse, og man kommer hver gang til at klikke på dem, fordi der åbenbart er en forsinkelse imellem touch og udvidelsen. Det kan hverken gavne Amino eller annoncøren, at brugerne herinde bliver irriteret?

Jeg blander mig ikke i annoncerne, det er min makker Nicolai der tager sig af den sag.
Men jeg kan da høre ham om han vil give sin mening til kende.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:
Både Telenor og Microsoft har nogle reklamer pt, som udvider sig ned af, så snart musen røre disse, og man kommer hver gang til at klikke på dem, fordi der åbenbart er en forsinkelse imellem touch og udvidelsen

Morten - sådan må det være at blive gammel reaktionstiden nedsættes....Big Smile

Det er lidt et luksusproblem at pive over et banner, som du med et par enkle klik kan fjerne selv. Lad os hellere håbe, at Amino har solgt sig selv dyrt og fået nogle gode danske kroner i kassen, som kan bruges til at gøre Amino endnu bedre til gavn for os alle.

/Henrik

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 08:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Som Martin også skriver kan du fjerne annoncerne i debatten under debatindstillinger. Du er plus-medlem så du har valget om du vil se annoncer eller ej. På Amino har vi et mål om at lave et så fedt Amino-site at vi på sigt får 10.000 plus-brugere og dermed får en solid økonomi på Amino. Men lige nu står vi fx til at miste 700.000 - 800.000 kr. i omsætning som følge af at stort set alle vores plus-brugere skal skifte betalingskort.

I dag udgør annonceindtægterne fra bannere og partnerskaber ca. 80 pct. af Aminos omsætning men i fht. det generelle mediemarked er Amino en lille spiller. Dvs. de annoncekreativer vi modtager er de samme som du ser på børsen online, business.dk m.fl.

Der vil de kommende år komme en klar opsplitning på brugerne online. Enten betaler du et abonnement for at bruge servicen eller også ser du stadigt flere annoncer. Rigtigt mange online medier køre med underskud år efter år fordi nettet generelt har været gratis mens du jo gerne betaler 3.000 kr. for at modtage en avis på trods af at 1/3 af siderne i en avis også er annoncer.

Hvis ikke de bannere som annoncørerne bruger var effektive så er der ingen tvivl om at de gjorde noget andet. Men tendensen er stadig større annonceformater ligesom langt mere interaktion vil foregå direkte i banneret frem for blot at forsøge at generere kliks.

Nicolai

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 09:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Kevin Ørskov:

Nu sidder jeg heldigvis ofte på internettet på min skole, hvor de har blokeret diverse reklame bureauer, så jeg kan ikke se reklamen.
Men jo, jeg er heller ikke så glad for sådanne reklamer :-)

Hej Kevin. Du er gratist på Amino og det er cool nok. Vi må jo bare få lavet Amino Plus tilstrækkeligt godt til at du kan finde 99 kr. om måneden. Men hvis jeg havde mulighed for det så lukkede jeg for de IP-adresser som jeg kunne se blokkerede for at vi på Amino kan tjene nogle penge. Hvorfor skal vi lægge båndbrede, forum mv. til rådighed hvis du samtidig sidder og klapper i hænderne over at vi ikke kan betale vores løn til de folk på Amino, der forsøger at holde Amino i gang. Alene den sidste uge har vi brugt 25.000 kr. på at forbedre performance på Amino. Vi køber nye servere, vi laver nye fede tjenester osv.

Nicolai

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 09:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ikke Amino Plus, og bliver det nok heller ikke. men det er en anden snak.

Men selv om jeg var Amino Plus så ville jeg stadig lade reklamerne være på siden, der kunne jo være et reklame som fangede min interesse.

Men jeg afskyr reklamer som begynder at spille musik, udvide sig og andet, så snart musen rammer dem. Og hvad endnu mere irriterende er, så er det når reklamerne begynder at spiller musik, og de ligger i toppen af vinduet, når du så kører musen op i browseren så begynder lortet at spiller og stopper først når musen køres ind over reklamen og ud af reklamen igen :(

Jeg tænker bare at Amino.dk er afhængig af reklamer og det er fair nok, men de reklamer i vælger behøver vel ikke genere jeres brugere? som fx. den tåbelige Telenor reklame.

Husk på at sådanne reklamer får folk til at bruge addons til deres browser som fx adBlock og hvad tjæner i så? ingen Amino Plus og ingen reklamer? Det giver da minus i forhold til bare at vælge ikke generende reklamer.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:14

Michael R. Gertz:
men de reklamer i vælger behøver vel ikke genere jeres brugere? som fx. den tåbelige Telenor reklame.

Amino er næppe i en situation, hvor de kan vælge og vrage mellem reklamerne.

/Henrik

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 10:25

Henrik Koudahl:

Michael R. Gertz:
men de reklamer i vælger behøver vel ikke genere jeres brugere? som fx. den tåbelige Telenor reklame.

Amino er næppe i en situation, hvor de kan vælge og vrage mellem reklamerne.

/Henrik

Jeg skal ikke kunne sige om Amino selv vælger deres reklamer, eller om de har lavet andre folk klare denne opgave, men facts er at nogle af reklamerne generer deres brugere. Så spørgsmålet er vel egentlig om de syntes om dette eller ej, hvis de ikke gør, kan de jo tage affære og få dem fjernet, er jeg ret sikker på.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:01

Michael R. Gertz:
Jeg skal ikke kunne sige om Amino selv vælger deres reklamer, eller om de har lavet andre folk klare denne opgave, men facts er at nogle af reklamerne generer deres brugere. Så spørgsmålet er vel egentlig om de syntes om dette eller ej, hvis de ikke gør, kan de jo tage affære og få dem fjernet, er jeg ret sikker på.

He he he, nej, vi vælger ikke hvilke reklamer vi kører.
Vi får et tilbud om et beløb og nogle reklamer og siger vi nej tak til banneret, siger vi nej tak til pengene, sådan er det. Men som Nicolai sige, så bliv Plus Medlem og fjern dem, eller lev med det, for der bliver helt sikkert ikke færre eller mindre irriterende reklamer i fremtiden.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:07

Martin Thorborg:
He he he, nej, vi vælger ikke hvilke reklamer vi kører.
Vi får et tilbud om et beløb og nogle reklamer og siger vi nej tak til banneret, siger vi nej tak til pengene,

Så vælger I da også selv. Ligesom I vælger om I vil sætte penge til på at drive Amino. Ligesom I vælger om I vil ofre al Jeres tid uden at tjene penge på portalen, mens masser af andre gør!!!

Så det er jo ikke korrekt at I ikke kan vælge...Big Smile Men jeg ville nu nok også vælge som Jer...

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)