Jeg ved godt, at I lever af at sælge reklamer, men ville det ik være i jeres interesse + annoncørens interesse ik at have reklamer, som er direkte generende for de besøgende herinde? Både Telenor og Microsoft har nogle reklamer pt, som udvider sig ned af, så snart musen røre disse, og man kommer hver gang til at klikke på dem, fordi der åbenbart er en forsinkelse imellem touch og udvidelsen. Det kan hverken gavne Amino eller annoncøren, at brugerne herinde bliver irriteret? |
Fashion-Seller:Jeg ved godt, at I lever af at sælge reklamer, men ville det ik være i jeres interesse + annoncørens interesse ik at have reklamer, som er direkte generende for de besøgende herinde?
Både Telenor og Microsoft har nogle reklamer pt, som udvider sig ned af, så snart musen røre disse, og man kommer hver gang til at klikke på dem, fordi der åbenbart er en forsinkelse imellem touch og udvidelsen. Det kan hverken gavne Amino eller annoncøren, at brugerne herinde bliver irriteret?
Jeg blander mig ikke i annoncerne, det er min makker Nicolai der tager sig af den sag.
Men jeg kan da høre ham om han vil give sin mening til kende.
De bedste hilsner
Martin