Er jeg den eneste, som er pisse hamrende mega irriteret over de latterlige Telenor reklamer? Først var der banneret med en video, som startede i de sekund at musen rørte det. Nu er det banner endelig byttet ud med et nyt, som lige vælger at udvide sig ned af, hvis musen røre det. Nu har jeg 5 gange i træk ramt den lorte reklame, og er endt på Telenors side, fremfor i det indlæg, som var intentionen... Det er virkelig en latterlige reklame! Hvordan skjuler jeg den som Amino+ medlem? Skulle en fra Telenor se denne tråd, så kan jeg oplyse, at jeres firma var det absolut sidste jeg ville vælge, når I gang på gang laver irriterende og forstyrende reklamer. Og så kan pris være hip som hap, for sådan en reklame giver mere badwill end goodwill! |
Telenor reklame DØØØØØØ!
Heldigvis da :-D |
Gå ud på forsiden og tryk F5 1-2 gange, så skal du bare se |
Du går som Plus medlem bare ind under indstillinger - Debatindstillinger og fjerner den der. |
Du er Amino Plus medlem og har sikkert slået reklamer på forsiden fra. De bedste hilsner Martin
|
Nu er det godt nok ikke på amino, men er du gal hvor er jeg træt af reklamer som begynder at spille når man kører musen over en hjemmeside....det er pisseirriterende for at sige det mildt!! |
Jeg er helt enig. Den reklame er død irriterende.. fjern den please. |
Jamen så bøjer det da i neon til dig mester. Gå ind her: http://www.amino.dk/user/EditProfile.aspx Under "Debatindstillinger" sætter du kryds i "Jeg vil ikke se reklamer i debatten." Så er den væk: De bedste hilsner Martin
|
Nu sidder jeg heldigvis ofte på internettet på min skole, hvor de har blokeret diverse reklame bureauer, så jeg kan ikke se reklamen. |