Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telenor reklame DØØØØØØ!

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Nu er jeg ikke selv generet af disse reklamer i nævner, med bider mærke i hvor mange der egentlig er, og syns det er synd at i ikke tager det til efterretning. Man kan sagtens overklistre en side med bannere uden at det ville genere mig, men hader også disse lyd bannere.

Nagging handler så vidt jeg ved om at forbedre oplevelsen for dem som betaler mere, og ikke forringelser for dem der betaler mindre. I skal være glad for at i har "monopol" på iværksætter forum markedet :-)

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I stedet for at pive vil det være mere konstruktivt at komme med nogle forslag til alternative  indkomstkilder til Amino.

Amino drives som en forretning og i sidste ende kan det kun betyde fokus på bundlinien.

/Henrik

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 13:45

Michael Thorborg:

Nu er jeg ikke selv generet af disse reklamer i nævner, med bider mærke i hvor mange der egentlig er, og syns det er synd at i ikke tager det til efterretning. Man kan sagtens overklistre en side med bannere uden at det ville genere mig, men hader også disse lyd bannere.

Nagging handler så vidt jeg ved om at forbedre oplevelsen for dem som betaler mere, og ikke forringelser for dem der betaler mindre. I skal være glad for at i har "monopol" på iværksætter forum markedet :-)

Det her har intet med nagging at gøre. Det hedder markedsudvikling inden for online branchen.

På Amino ser du i snit 2 banner-annoncer pr. side og det er under snittet på andre sites. Der er vel en grund til at Erhvervsbladet og Erhvervsbladet.dk måtte lukke. Det var fordi de ikke kunne skabe en fornuftig forretningsmodel selvom de hvert år fik statsstøtte.

På Amino forsøger vi hver eneste dag at gøre Amino lidt bedre til gavn for brugerne. Der kommer nye services næsten hver måned, vi tilbyder Danmarks laveste priser på alt fra kontorartikler til visitkort mv. Men der er nogle omkostninger forbundet ved at drive et site som Amino - det er på ingen måder gratis.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det er langt ude, at man gerne vil sidde og suge viden på Amino, men ikke vil bidrage til sidens drift og udvikling. Og samtidig brokker sig over, at Amino viser reklamer til alle, der ikke har købt Plus-medlemskab.

Tag jer dog sammen. Det er 99 kroner. Så er den sag ude af verden! Jeg har fået min investering 1500 gange igen, og jeg er altså ikke den eneste. Plus kan betale sig.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Så det er jo ikke korrekt at I ikke kan vælge..

Nej, men det tror jeg ikke var hvad Michael mente, det lød på ham som om vi bare kunne lavet et andet banner til dem.

Man skal huske, at de store annoncører går igennem mediabureauer som styrer alle deres kampagner.
Det er dem vi forhandler med og de måler på tingene og finder ud af hvor de får meste for pengene.

Hvis et mediabureau kontakter os med en kampagne, så er vi et lille bitte site, som absolut ingen indflydelse har på hvordan bannerne ser ud eller virker. Vi kan selvfølgelig sige nej til kampagnen, men det betyder så også et nej til at betale løn til vores ansatte og det syntes de nok ikke om.

Det er vist ingen hemmelighed, at det at leve af at drive portal i Danmark, som er et meget lille sprogområde og derfor har meget få potentielle brugere, og lægger vi dertil at iværksættere er en meget lille niche og slutteligt at vi skal konkurrerere med Berlingske, Børsen, EPN og en del flere statsstøttede portaler om kampagnerne, så skal vi være ret glade når nogen lægger penge i kassen.

Det er bestemt ikke for at pive, for vi gør det godt, men vi har bare ikke råd til den luksus at sige nej til penge og det tror jeg de fleste iværksættere kan forstår og når man oven i købet kan fjerne reklamer vi snakker om, for skallede 4 kr. om dagen, så vil jeg håbe folk overlever.

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:59

Michael Thorborg:

Ahhh, det passer nu ikke, men lad det ligge.
Alle skal være mere end velkommen til at starte et iværksætterforum og mange har prøvet, tro mig.
Det virker som om folk tror at det er gratis eller billigt at drive et forum med så relativt mange bruger som Amino har. 
Når man har mere end 20.000 brugere om dagen, så kan man ikke nøjes med en 9 kr. om måneden hostingplan, eller sidde og nulre lidt med det i fritiden. Som Nicolai nævnte, så har vi blot de sidste par dage brændt godt 25.000 kr. af på at fejlfinde småting. En service som Amino Freelancer har kostet snart en million kr. at udvikle, bare for at tage et par tilfældige tal.

Men igen, vi piver ikke. Vi driver en sund forretning som løber fornuftigt rundt og jeg begynder sågar at få nogle af alle min investerede penge igen, stille og roligt, så det går i den rigtige retning. Men det gør det også kun fordi vi er super skarpe på omkostninger og kæmper for hver en omsætningskrone og når man gør det, så har man ikke den luksus at sige nej til en 50.000 kr. kampagne.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 14:02
Henrik Koudahl:

I stedet for at pive vil det være mere konstruktivt at komme med nogle forslag til alternative  indkomstkilder til Amino.

<

/Henrik

mini plus til 35 kr , hvad den skal indholde ved jegik men en mulighed.
Og for ikke moms reg bliver de 99 kr jo til 124 kr
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:12

Anders S:

Det lyder som en let løsning, men du skal huske på, at pakken skal indeholde et eller andet og det vil være nok for nogen af dem der betaler 99 kr./måned og derfor er det langt fra sikkert at det vil give mere omsætning totalt.

Dertil gør det valget om at blive plus medlem sværere. Hver gang du beder folk om at tænke og tage et ekstra valg, så mister du nogen der "bare" havde købt den fulde pakke.

Mht. momsen er det helt korrekt, men køber du 1 år med rabat, så får du det for 103 kr. inkl. moms/md. :-)

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 14:28
Martin Thorborg:

Anders S:

Det lyder som en let løsning, men du skal huske på, at pakken skal indeholde et eller andet og det vil være nok for nogen af dem der betaler 99 kr./måned og derfor er det langt fra sikkert at det vil give mere omsætning.

Dertil gør det valget om at blive plus medlem sværere. Hver gang du bedre folk om at tænke og tage et ekstra valg, så mister du nogen der "bare" havde købt den fulde pakke.

Mht. momsen er det helt korrekt, men køber du 1 år med rabat, så får du det for 103 kr. inkl. moms :-)

De bedste hilsner

Martin

ok ja det kan jeg se at det måske ik li er sagen så :)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:24

Henrik Koudahl:

Fashion-Seller:
Både Telenor og Microsoft har nogle reklamer pt, som udvider sig ned af, så snart musen røre disse, og man kommer hver gang til at klikke på dem, fordi der åbenbart er en forsinkelse imellem touch og udvidelsen

Morten - sådan må det være at blive gammel reaktionstiden nedsættes....Big Smile

Det er lidt et luksusproblem at pive over et banner, som du med et par enkle klik kan fjerne selv. Lad os hellere håbe, at Amino har solgt sig selv dyrt og fået nogle gode danske kroner i kassen, som kan bruges til at gøre Amino endnu bedre til gavn for os alle.

Haha gammel tsk tsk... Men der er en tidsforskydelse, som svarer til den tid, som det tager at nå de øverste indlæg. Og idag har jeg alene ramt den lorte reklame 5 gange!!!

Jeg piver ik over, at Amino har reklamer. Men min pointe er, at hvis Amino+ bedste fordel ender med at være, at man slipper for nogle irriterende reklamer, som enten spiller musik, udvider sig eller gør andet, som ødelægger oplevelsen af siden, så har man et problem...

Og hvorfor skal jeg spærre for reklamer? Så kunne jeg gå glip af et brugbart attraktivt tilbud...

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)