Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øv øv fik aldrig succes :-(

Side 7 ud af 16 (156 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de positive ord TT, du har helt ret i det du skriver.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:44

Fik en lille ide :) Måske dumt, men ved jeg ikke

Hvad med om man gik sammen 10-15 folk og debatterede emner derinde ?

Så kunne man evt have 2-3 brugere hver og debattere, det ville hurtigt blive til mange indlæg

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad skulle de 10-15 folk så have som betaling? :-)

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:56

Jeg tænkte et rent samarbejde, helt som med linkkataloger og artikeldatabaser..

Hvis folk kunne få link i signatur som her på amino

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 22:06

Martin Thorborg:

Mads A.:

Alle forslag til forbedringer er altid velkommen :-)

Her er det brugerne som bestemmer hvad der skal være på siden, jeg skaber kun rammerne :-)

Ps. du er godkendt

Hej Mads

Det er også forkert.
Du er meget mere end en teknisk himstergims.
Du sætter en dagsorden, du er super synlig, du starter debatter, du går foran, du viser energi, du hjælper nye brugere, du sætter frække brugere på plads (på en elegant måde) osv.

Du skal give den fold gas og være alle steder, sådan er det de første 3-4 år som min.

De bedste hilsner

Martin

Hej Martin

Hvis en side skal lykkes kræver det saa ikke at man som admin skal vide en masse om de emner som siden omhandler? For ellers har man vel svært ved at være synlig og give ens bruger svar og hjælp.. Hvis man ikke ved noget om de forskellige ting kan man som admin kun sidde tilbage og haabe at en anden bruger kan svare paa de andres spoergsmaal.

Amino er den ikke b.la. blevet en  succes fordi du ved en masse om iværksætteri og derfor kan komme med en masse indput og svar til brugerne.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 22:09

ps: jeg har forresten et par ubesvaret spoergsmaal paa mediaplace, dem kunne i da starte med at gi et svar hvis i har et Wink

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads A.:

Det jo da være skide fedt at have det sådan :-) men jeg er nu ret sikkert på at du ikke har startet Amino med 0 kr på lommen og kun din fritid til brug ;-)

Der er lagt en del kr og tilkøbte ydelser i denne side, som jeg desværre i har samme mulighed for at starte med. Det er forskellen på din og alle os andre debat sider :-/

Hvis du kan bruge det som undskyldning for at tabe, uden at miste ansigt, så fint med mig.

Men sandheden er, at jeg købte et stykke software til 1.500 kr. og det var det Amino kørte på de første godt 3 år.
Jeg tjente så lidt penge på Adwords og dem købte jeg programmørtimer og hosting for.
Så det kostede mig intet andet end 1.500 kr. de første år og 3-4 timers arbejde hver dag, dog en del mere i starten.

Efter det gav jeg den gas og investerede 1.3 millioner kr., men det kunne du også sagtens få fra en investor, hvis du havde nået lige så langt som jeg havde med Amino.

Der er kun en der holder dig fra succes og det er dig.
Surt, men sandt.

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:14

Anders S:

Hej Martin

Hvis en side skal lykkes kræver det saa ikke at man som admin skal vide en masse om de emner som siden omhandler? For ellers har man vel svært ved at være synlig og give ens bruger svar og hjælp.. Hvis man ikke ved noget om de forskellige ting kan man som admin kun sidde tilbage og haabe at en anden bruger kan svare paa de andres spoergsmaal.

Amino er den ikke b.la. blevet en  succes fordi du ved en masse om iværksætteri og derfor kan komme med en masse indput og svar til brugerne.

Ja helt klart, at lave et community om et emne man intet ved om er en dødssejler.
Man skal elske emnet og det gør også at man ved eller hurtigt tilegner sig en masse viden om emnet.

De bedste hilsner

Martin

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 22:42
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:
Hvis du kan bruge det som undskyldning for at tabe, uden at miste ansigt, så fint med mig.

Helt unødvendig kommentar.

Der er flere ting m.h.t. hjemmesiden, som er bæh, men som nævnt før, så drej nøglen om og giv den en skalle når du er kampklar igen - næste gang bare på en anden måde :-)

Er gejsten væk, er der sgu ikke så meget at gøre. At få motivationen tilbage via diverse powertalks er lidt lige som at pisse i bukserne for at holde varmen.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:46

Kim:

Martin Thorborg:

Helt unødvendig kommentar.

Når du piller den ud af sammenhæng bliver den. 

Side 7 ud af 16 (156 indlæg)