Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har PR indflydelse på placering?

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Du kan ikke bruge Toolbare PageRank, som den eneste faktor, til at vurdere om et link fra en side er god eller ej.

Så langt er jeg da helt enig! Naturligvis er det langt fra den eneste faktor der afgør værdien af et link!

Mikkel deMib Svendsen:

Et af de website jeg er med til at drive, som får langt de fleste besøg fra søgemaskinerne - lige omkring 1 million organiske besøg pr. måned (på dansk), har iøvrigt altid "brillieret" med en utrolig lav PageRank på bare 4. Den er så lige røget op på 5, men det har ikke ændret spor.

Nu er det jo ikke længere en snak om linkværdien, men derimod om placering.. Jeg giver dig da helt ret i, at det er ligegyldigt i forhold til placeringen i søgemaskinerne. På mange af de store søgeord kan man se sider med lav pagerank ligge placeret langt over sider med høj PR. Men nu gik diskutionen jo på LINKVÆRDIEN.

Måske dine projekter efterhånden er blevet så store at du ikke længere kan måle værdien af et par gode PR7 links? :0)

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:33

Mikkel deMib Svendsen:
Og samtidig slå fast, at selv sider med PR0 kan være ekstremt værdifulde at få links fra.

Tak, det er der helt sikkert mindst en person, der er glad for at læse.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:34

Du må jo tro på det du vil. Jeg deler bare ud af den faktuelle viden jeg har samlet gennem 15 år med søgemaskineoptimering :)

Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 00:40

Mikkel deMib Svendsen:

Du må jo tro på det du vil. Jeg deler bare ud af den faktuelle viden jeg har samlet gennem 15 år med søgemaskineoptimering :)

Nu skal jeg heller ikke gøre mig klogere end jeg er.. Og misforstå mig ikke. Jeg er utrolig taknemmelig for alle de gode ekspert råd man gratis kan samle op her på Amino.

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 00:56

Nu var min kommentar om Pagerank ment i forhold til den løbende interne kalkulering af Pagerank, da jeg håber det var tydeligt at jeg ikke mente at et link pludselig får mere værdi fordi Google opdaterede deres toolbar Pagerank.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:41

Mala:
Øøh jo? Jeg skal sku da være nummer 1

Så må du jo sørge for, at få omtale og links de samme steder fra som dine konkurrenter, længere er den vel ikke?
Hvis du vil slå dine konkurrenter, så må du jo som minimum gøre det samme som dem, og så lige lidt til. 

Mala:
Derudover så ændre det vel ikke på mit spørgsmål, eftersom at jeg er droppet fra 2-> 5. Det har vel intet med nummer 1 at gøre. Men udelukkende på min egen side, eller de konkurrenter under 2.

At du dropper 3 pladser kan som andre er inde på, have noget at gøre med dine 301 redirect, du vil altid miste en smule værdi ved sådan et stunt. Derudover, så er googles indeks mere eller mindre dynamisk og ændrer sig konstant, jeg ville sg* være mere nervøs hvis jeg faldt fra side 1 til side 5 :-)

Har du sammenlignet din og dine konkurrenters linkprofiler?

Jeg har set eksempler på, at det der skulle til, var nogle skodlink med no-follow, dem sitet havde var udelukkende kvalitetslink, og det er absolut ikke altid en fordel udelukkende at have kvalitetlinks, en bred og blandet linkprofil når man som regel længst med :-)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:59

PR eller ej :) hehe det er som med frimærker sjovt at samle på. Og her kan du få dig et gratis PR3 link til din side/sider hvis du lige laver en profil http://infocenteret.dk/ 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Reberholt:
PR eller ej :) hehe det er som med frimærker sjovt at samle på. Og her kan du få dig et gratis PR3 link til din side/sider hvis du lige laver en profil http://infocenteret.dk/ 

Hvilken af de oprettede profilsider er det der har en PR3?

Din forside har PR3, men profilsiderne har jo ingen PR :-)

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)