Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har PR indflydelse på placering?

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra en alt-andet-lige betragtning siger erfaringen mig at Pagerank er en fin rettesnor for linkværdien, men om det er kausalitet eller correlation er ikke sådan lige til at sige.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Erik Hamre:
Ud fra en alt-andet-lige betragtning siger erfaringen mig at Pagerank er en fin rettesnor for linkværdien

Nogle gange virker Ekstra Bladets stjernetegn også ret præcise :)

Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 00:05

Mikkel deMib Svendsen:

Så du vil i fuld alvor påstå, at det er ligegyldigt om et link kommer fra en PR0 eller en PR7 side?

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 00:09

akitao.dk:

Mikkel deMib Svendsen:

Så du vil i fuld alvor påstå, at det er ligegyldigt om et link kommer fra en PR0 eller en PR7 side?

Det er nu ikke det han siger :)

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:13

selvfølgelige er det bedste med et pagerank links end et pagerank 0 links

der hvor forskel er pagerank 1 eller pagerank 2 side kan den med laveste der godt  være den bedst da man får pagerank af mange faktor, jo større forskel på 2 sider jo flere ting give positivt i pagerank og meget stor forskel er der så mange ting der giver point i pagerank at klart den højeste er den bedste side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:15

akitao.dk:

Ja, helt bestemt. Du kan ikke bruge Toolbare PageRank, som den eneste faktor, til at vurdere om et link fra en side er god eller ej. Når den stiger eller falder kan du, som Thomas også nævner, bruge det som en indikation på hvilken vej tingene bevæger sig. Men ikke meget mere end det.

Et godt eksempel kunne være en artikel i New York Times. Et link i en sådan artikel kan være guld værd. Men de første par måneder har selve siden jo en ToolBar PageRank på 0 - og det er langt fra sikkert den konkret side nogensinde får en høj Toolbare PageRank. Men at sige nej til det link er direkte idiotisk.

Et af de website jeg er med til at drive, som får langt de fleste besøg fra søgemaskinerne - lige omkring 1 million organiske besøg pr. måned (på dansk), har iøvrigt altid "brillieret" med en utrolig lav PageRank på bare 4. Den er så lige røget op på 5, men det har ikke ændret spor.

Det sidste jeg vil nævne er det faktum, at PageRank altid har, og sikkert altid vil, kunne fakes. Så hvis du tror at en side med PageRank 8 er fantastisk, så risikerer du at købe katten i sækken.

Så drop den der fokusering på PageRank :)

Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 00:16

Morten Madsen:

"Ud fra en alt-andet-lige betragtning siger erfaringen mig at Pagerank er en fin rettesnor for linkværdien"

Det håber jeg nu heller ikke.. Men da ovenstående sætning var hvad der blev kommenteret på, kunne det nu godt tolkes på den måde :0)

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 00:21

akitao.dk:

Morten Madsen:

"Ud fra en alt-andet-lige betragtning siger erfaringen mig at Pagerank er en fin rettesnor for linkværdien"

Det håber jeg nu heller ikke.. Men da ovenstående sætning var hvad der blev kommenteret på, kunne det nu godt tolkes på den måde :0)

Okay - det var så faktisk også det han sagde haha :-) Men på en modificeret måde.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:23

Mikkel deMib Svendsen:
Det sidste jeg vil nævne er det faktum, at PageRank altid har, og sikkert altid vil, kunne fakes. Så hvis du tror at en side med PageRank 8 er fantastisk, så risikerer du at købe katten i sækken.

Jeg gætter du her mener midlertidig nedarvning fra 301 Redirect. Det kan jeg godt forestille mig, der er nogen,der misbruger. Ens egne domæner man har haft i lang tid kan man jo se noget relativt ved. Min egen er 3 på forside og mange undersider har enten 3 eller 2. På andre hjemmesider jeg ikke har fokuseret på kan de let have 3 på forsiden og 0 på undersider. Så der er alligevel et eller andet relativt, som jeg læser det. 

Men jeg tror bare vi er mange der forsøger at forstå det. Mig inkluderet :-D

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:27

Gita Street:
Jeg gætter du her mener midlertidig nedarvning fra 301 Redirect.

Nej, slet ikke. Men jeg har ikke lyst til at komme ind på her hvordan PR kan fakes. Lad mig bare slå fast, at det kan det! Og samtidig slå fast, at selv sider med PR0 kan være ekstremt værdifulde at få links fra.

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)