Hej Marianne! Jeg har været inde på din hjemmeside og selvfølgelig kender jeg dig ikke, men efter det indtryk jeg får fra din personlighed skal du passe på med ikke at blive sælger. Forstå mig ret, selvfølgelig kommer du til kunden med salg for øje, men jeg tror din personlighed er så meget menneskelig at det er det kunden har tillid til og for meget rolle som sælger vil ødelægge den tillid. Ud over de råd du har fået kan det også være gavnligt at lytte til stærke personligheder (f.eks. ved taler eller diskussioner) og tag hvad man kan bruge og lade resten være. De bedste hilsner Hans Peter Rebien Sorø |
Hej Maraianne
Du er sikkert en bedre sælger end du selv tror, da du får gode tilbagemeldinger. Det betyder at du som sådan gør det godt, hvis du altså får afsat dine produkter i tilfredsstillende mængder.
Den grundlæggende følelse du har i dig, tvivlen og om du gør det godt nok, vil altid være der. Den vil du aldrig komme af med. Den er du født med.
Du kan læse bøger, tage kurser, gå til coach o.s.v, men det hjælper kun i kort tid, så er du tilbage i den gamle stil igen. Dine følelser skal du acceptere og lære at leve med, de er din følgesvend gennem hele livet, uanset hvad de smarte siger,.. De lever jo af at sælge livsstilsprodukter og vil hårdnakket påstå det virker. Det gør det sikkert også på nogle få.
Det du mangler for at komme over denne barriere, er at du skal have noget i baghånden du kan give gratis til dine kunder og som vil give dem et tilhørsforhold til dig og dine produkter.
Problemet med det er bare, at det gratis produkt du kunne give væk for at holde kontakten med kunden og omvendt vedlige, ikke har eksisteret før nu.. lige præcis i dag.
Ja, du er faktisk så heldig at der i denne uge kommer et software produkt på markedet som gør at dette er muligt. Produktet hedder Smart Media Desktop og er en revolution indenfor marketing.
Giv softwaren til kunden gratis. De vil så installere softwaren på deres computer og bruge det hav af features der er indbygget i det. De vil takke dig mange gange for det.
Du kan så til enhver tid kontakte dine kunder gennem denne software ved brug af f.eks video eller mail og brande dig selv. Du kan faktisk bestemme hvordan deres desktop ser ud. Det er din hjemmeside de ser på deres computer.
Du kan få mere info her: http://easyrider.smartmediatechnologies.com
Der er store visioner og håb for denne teknologi. Hvis du har lyst kan du bruge 1 times tid på at se og høre et møde fra den 17 januar. Her vil du høre direktørens visioner og håb for fremtiden samt se hvordan softwaren ser ud og bruges. http://easyrider.smartmediatechnologies.com/?company
Held og lykke