Indlægget her retter sig mod etablerede virksomheder ( eller iværksætteren der har budget til at investere i en sælger). Jeg har tidl. lavet en del freelancesalgsjob for folk fra amino. Både ren provision og grundløn + provision. Det er min erfaring at det bedste og mest seriøse er en grundløn+ provision aftale. FORDI, salg skaber du over længere tid. Det du sætter igang idag hos et kundeemne kan bære frugt om 4 uger eller 3 mdr. Det handler jo ikke om pistolsalg, hvor der skal handles med det samme. Så sælgeren skal have payoff for salgsarbejdet som foregår løbende. Derfor vil du samarbejde med mig må du investere i det, og derved få skabt en større omsætning på sigt pga salgsarbejdet. Jeg kan modsat mange andre godt li at ringe canvas og få skabt den første kontakt og interesse. Og jeg følger effektivt op og lukker ordren senere. Mange kan ikke den øvelse, men det trives jeg fint med. Har du budgettet til det kan vi lave en 30 tim/uge aftale, og skrue noget sammen som bliver effektivt og konstruktivt. Har du en ide til et samarbejde? Lad mig høre om det med en pm eller her fmpost@privat.dk flemming
|
Hej Flemming,
Kan du sige noget om dit geografiske virke ?
M: