Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

22 Aminoer, 23 sider, 1 mål: 5.000kr passivt om måneden

Side 12 ud af 26 (254 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige total held & lykke, jeg forstår måske 50 % hvad I har gang i - men regner da klart med at følge jeres projekt og updates, der forhåbenligt bliver smidt herinde? (er ikke hoppet på face book endnu - men det kommer). Synes det lyder mega spændende. 

De bedste hilsner Gitte

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Christian Soelberg Due:

Så har jeg talt med Halfdan og skulle komme ind i konkurrencen senere på ugen! Det er jo altid fedt med lidt ekstra motivation og forhåbentligt et netværk der holder længere end konkurrencen.

Sitet jeg deltager med er www.gadgethunter.dk som er et site med anmeldelser og nyheder omkring gadgets. Sitet lanceres her til d. 1. Januar og vil differencer sig fra de nuværende sites på flere måder.

Jeg har lige haft fornøjelsen af at sparre i ½ time med Christian om http://gadgethunter.dk/

Og jeg vil bare sige til I andre i konkurrencen, at I skal passe godt på, for Christian ligner en pokkers farlig konkurrent! Rigtigt spændende projekt han har i gang. Og han er 100% med på hvad der skal til for at lave en vinder - både på den korte og den lange bane.

Tak for snakken, Christian! :-)

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 13:33

Anders Saugstrup:

Christian Soelberg Due:

Så har jeg talt med Halfdan og skulle komme ind i konkurrencen senere på ugen! Det er jo altid fedt med lidt ekstra motivation og forhåbentligt et netværk der holder længere end konkurrencen.

Sitet jeg deltager med er www.gadgethunter.dk som er et site med anmeldelser og nyheder omkring gadgets. Sitet lanceres her til d. 1. Januar og vil differencer sig fra de nuværende sites på flere måder.

Jeg har lige haft fornøjelsen af at sparre i ½ time med Christian om http://gadgethunter.dk/

Og jeg vil bare sige til I andre i konkurrencen, at I skal passe godt på, for Christian ligner en pokkers farlig konkurrent! Rigtigt spændende projekt han har i gang. Og han er 100% med på hvad der skal til for at lave en vinder - både på den korte og den lange bane.

Mvh Anders Saugstrup

Det er i hvertefald en rigtig flot side han har fået lavet. Super du vil spare løs :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 17:19

Jesper Sølund:

Anders Saugstrup:

Christian Soelberg Due:

Mvh Anders Saugstrup

Det er i hvertefald en rigtig flot side han har fået lavet. Super du vil spare løs :-)

Gadgethunter.dk blev jo "taget ud af konkurrencen" pga. indholdet ikke selv bliver lavet - var det ikke det vi blev enige om på FB for en uges tid siden? Alt skulle laves selv, og Christian sagde også selv han ville finde et andet site at arbejde på.

Flot side er det, men en del af konkurrencen - desværre ikke :)

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 20:14

Der skulle komme nogle ændringer indenfor de næste par uger på sitet der stadig gør det muligt :) Vi tilpasser os jo til konkurrencen.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 22:11

Christian Soelberg Due:

Der skulle komme nogle ændringer indenfor de næste par uger på sitet der stadig gør det muligt :) Vi tilpasser os jo til konkurrencen.

Det bliver spændende at høre hvordan du får den grejet :)

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 19:11
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 02:39

Hej Kristoffer,

Rimelig godt gået for så ung en side allerede at hive over en hund, well played!

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 04:00

Kan man stadig nå og deltage? :-)

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 19:24

En lille kort opdatering for Fed-Sundhed.dk:

Siden fik fredag den 9. december den første besøgende. Til og med den 31. december havde siden 645 unikke besøgende.

Der er ikke kommet affiliate på siden endnu - derfor et stort rundt 0 på den konto.

Google AdSense:

Kliks: 24

Indtjening: 44,20 kr.

Det må siges at være en ret mild start, men siden er igang! Den danser op og ned på Google. Jeg har skrevet om onani (hvilket var en sejr i sig selv). Og nu siger kalenderen 2012, så nu er siden helt klar til at rykke fra de andre i konkurrencen. ;-)

Mvh Alexander

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Side 12 ud af 26 (254 indlæg)