Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

22 Aminoer, 23 sider, 1 mål: 5.000kr passivt om måneden

Side 11 ud af 26 (254 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fedt initiativ!

Hvis det stadig er muligt, vil jeg da rigtig gerne hoppe med på vognen. Jeg har gået og leget lidt med tanken om at lave nogle online-værktøjer til oddsere, og et spark i røven i form af noget sund konkurrence, ville da sikkert være bare give ekstra motivation!

Det lyder også som et rigtig godt koncept, med en facebook-gruppe hvor man kan sparre ideér med de andre deltagere - det vil helt sikkert gavne alle :-)

Jeg kunne ikke helt lure, hvem man skulle kontakte for at tilmelde sig. Jeg har skrevet til Halfdan, men hvis det er en anden der står for dette, må denne person meget gerne invitere mig (http://www.facebook.com/mikkelsentheis) til gruppen.

God jul til jer allesammen!

Tilmeldt 24. Jan 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 06:17
Hej

Er helt ny indenfor passiv indtjenIng på websites. Har kigget lidt på de forskellige deltagere og undre mig f. eks. over siden http://mit-vaegttab.dk/

Hvor er det lige at der tjenes penge her, for ser umiddelbart igen links, bannere eller ligende.

På forhånd tak for en lille forklaring

Mvh jacob
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:04

Cap'n Halfdan Timm:

Vi deltager med følgende sider:
Kristoffer Føns deltager med Pengeweb.dk (emne: penge, finans, lån, tjene penge på hjemmeside osv.)
Stephan Rønnow deltager med Motionogmad.dk (emne: sundhed, sygdom, motion, ernæring)
Alexander Overgaard deltager med Fed-sundhed.dk (ditto emne ovenfor)
Halfdan Timm deltager med Kreditnet.dk (samme emne som første)
Halfdan Timm deltager med Simpelsundhed.dk (samme emne som Stephan og Alexander) 

Kunne være man som helt uvidende i segmentet skulle melde sig på banen med domænet gratisslankekur.dk som skal op og køre her i januar.

Kan man tilmelde en side der f.eks. for nogle ydelser tager mod betaling, som 100% (minus beløb til teleselsk,) donerer indtægten for salg videre?

Køb ren argan olie her

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 10:08

Jacob B P:
Hej

Er helt ny indenfor passiv indtjenIng på websites. Har kigget lidt på de forskellige deltagere og undre mig f. eks. over siden http://mit-vaegttab.dk/

Hvor er det lige at der tjenes penge her, for ser umiddelbart igen links, bannere eller ligende.

Mvh jacob

Nu kan jeg ikke svare på Mortens vegne, men dette er er jo et helt nyt site, og nye sites generer jo ingen penge da der jo ikke er så mange besøgende endnu, så nogle gang er der ingen pointe i det.

Man vil også gerne have siden op og stå så den kan "gå på egne ben" så at sige. Og en god måde at gøre det på er ved ikke at have nogen annoncer i starten, da siden ser mere seriøs ud på den måde, og det gør muligvis at folk er lidt mere rundhåndede med sine backlinks.

Til sidst vil jeg også lige minde dig om, at der sagtens kan være links Morten tjener penge på selvom der ikke er nogen synlige annoncer.

Skriv en PM hvis du har flere spørgsmål, da jeg ikke synes vi skal stjæle denne tråd ;)

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 12:40

Super fedt forsøg. Jeg er netop startet med at arbejde med lidt AdSense, så mon ikke jeg kan studerer jeres sider lidt og få noget erfaring derfra?

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 15:15

Jacob B P:
Hej

Mvh jacob

Hej Jacob,

Nu vil jeg ikke kapre tråden, men vil gerne lige give dig et svar alligevel. Det er rigtig som John Bakken allerede har været inde på. Siden er ret ny, og derfor er det intet den tjener penge på lige nu. Jeg vil gerne lige bruge de første 1-2 uger - måske 3, på at få bygget en fornuftig side op, få et par besøg dagligt. Det kan godt være at jeg i mellemtiden så har mistet potentiel mulig indkomst, men så bruger jeg i stedet tiden på at lede efter affiliate-partnere, som jeg måske vil annoncere lidt for senere hen.

Adsense vil formentlig blive placeret på siden om 2 uger - men jeg er stadig i gang med at overveje hvordan jeg lige vil placere dem, således at folk ikke får indtrykket af at det "bare er endnu en side der vil tjene penge" :-)

Men som John siger, skriv en PM hvis du har flere spørgsmål, så vil vi da gerne fortælle dig mere :-)

Med Venlig Hilsen
Morten

Entrepreneur - Jan:

Kunne være man som helt uvidende i segmentet skulle melde sig på banen med domænet gratisslankekur.dk som skal op og køre her i januar.

Kan man tilmelde en side der f.eks. for nogle ydelser tager mod betaling, som 100% (minus beløb til teleselsk,) donerer indtægten for salg videre?

Godt spørgsmål. Men kunne da forestille mig at det er ok, så længe alt er lavet 100% af dig selv, eller i al fald sat op af dig selv (eksempelvis wordpress osv.). Jeg kunne forestille mig at hvis du overholdte de "uskrevne regler", om at alt skal være gjort af dig selv, herunder ingen betalt trafik, ingen tekstforfattere, ingen betalt linkbuilding - men at alt skal startes og sluttes med kun dig ved roret, at det så ville være ok.

Men det er et spørgsmål for Halfdan, Kristoffer, Stephan eller Alexander, da det er dem der startede det hele - jeg er blot en efternøler :-)

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 13:02
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Hvordan skal man kunne tjene 5000 kroner om måneden, på en ny hjemmeside med at smide 2-3 Google Adsense koder på en php eller asp hjemmeside.

Projektet lyder spændende synes jeg, men men men.

De fleste jeg har hørt har kun dårligt at sige om Google Adsense, alle bliver bannet langt væk, når de vil have udbetaling fra google af. Så har de haft deres hjemmeside i flere år, og endelig når de udbetalings minimum og så lukker google det hele ned. Og imens har de brugt en mindre formue på webhotel og betaling af domain i en årrække. Og google er næsten umulig at få fat i bagefter, de ønsker ikke at snakke med deres kunder overhovedet.

Du nævner så Affiliate marketing er det Tradedoubler og Partnerads, og de andre få danske udbydere der er tale om her, hvor de forskellige hjemmesider, skal prøve at sælge nogle af deres produkter og få 20-40 kroner for hver solgte produkt igennem disse få udvalgte firmaer.

Du skriver så at ingen af hjemmesiderne på bruge penge, på at købe trafik, hvordan skal de så få trafik, er det kun ved at tilmelde deres hjemmeside, på de gratis steder på de store søgemaskiner, og så lave en spandfuld SEO søgeord på normalt vis med google tools, og smide lidt video op rundt omkring, kombineret med facebook spam til alle vennerne.

Og nu omkring de hjemmesider, er det på 1 asp eller php eller html side, eller snakker vi om 20-50-100 websider på hver DK domain hvor de banner eller tekst reklamer skal poppe op og give 5000 kroner, i indtægt på kort tid.

???

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 13:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis vi starter med slutningen, så er det website per mand. På det domæne må man opbygge hvad man vil. De fleste vælger blog vejen, og smider en Wordpress opsætning på, og tjener penge den vej.

Angåenge dit angreb på Google, så findes der altså mange mennesker som får deres check hver evig eneste måned. Du kan selv starte ud med et kig på www.antphilosophy.com - der kørere Mikael en række interviews for tiden, med folk der tjener pænt på Google. 

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 13:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Søren:
Hvordan skal man kunne tjene 5000 kroner om måneden, på en ny hjemmeside med at smide 2-3 Google Adsense koder på en php eller asp hjemmeside.

En ny hjemmeside, bliver jo ikke ved med at være ny. At tjene 5000 kroner i måneden på adsense er bestemt muligt, ved at starte fra bunden af. Man kan tjene en del penge på kliks fra adsense. Jeg ved at Halfdan Timm modtog et klik på 24 kroner tror jeg det var, på hans hjemmeside omkring sundhed.

Søren:
De fleste jeg har hørt har kun dårligt at sige om Google Adsense, alle bliver bannet langt væk, når de vil have udbetaling fra google af. Så har de haft deres hjemmeside i flere år, og endelig når de udbetalings minimum og så lukker google det hele ned. Og imens har de brugt en mindre formue på webhotel og betaling af domain i en årrække. Og google er næsten umulig at få fat i bagefter, de ønsker ikke at snakke med deres kunder overhovedet.

Så har du hørt det fra de forkerte, for dem JEG har hørt har kun positive ting at sige om adsense. Med hensyn til at blive bannet, så har Google en streng politik, hvilket det også kan tillade sig at have, så de deres annoncører er fri for at blive relateret til sider der kun består af indhold der har værdien crap!

Jeg har modtaget udbetaling fra Google igennem de sidste 2-3 år - jeg har ALDRIG haft et problem. Måske det er fordi jeg rent faktisk LÆSER deres politikker, og følger dem til punkt og prikke? Det er ofte sådan at når man følger reglerne - så bliver man belønnet :-)

Søren:
Du nævner så Affiliate marketing er det Tradedoubler og Partnerads, og de andre få danske udbydere der er tale om her, hvor de forskellige hjemmesider, skal prøve at sælge nogle af deres produkter og få 20-40 kroner for hver solgte produkt igennem disse få udvalgte firmaer.

Det passer jo ikke helt. Jeg har en hjemmeside, som nogle gange sælger noget fra marjoe, og streetman, og provisionen ligger gerne på omkring 70-160 kroner. Personligt ville jeg aldrig promovere et program hvor jeg får sølle 4-5 % af salget, som ret mange af programmerne tilbyder. Nogle computerforretninger på eksempelvis partner-ads tilbyder noget der ligner 3% i provision, hvilket altså vil sige at hvis du solgte en computer til 10.000 kroner, så ville du få 300 kroner. For mig ville det være alt for lidt! Det gælder altså derfor om at finde nogen partnere, man føler der giver noget igen, for det salg man kreere for dem.

Søren:
Du skriver så at ingen af hjemmesiderne på bruge penge, på at købe trafik, hvordan skal de så få trafik, er det kun ved at tilmelde deres hjemmeside, på de gratis steder på de store søgemaskiner, og så lave en spandfuld SEO søgeord på normalt vis med google tools, og smide lidt video op rundt omkring, kombineret med facebook spam til alle vennerne.

Ja - bortset fra det med spam. Hvis man kan sit kram SEO-mæssig, så er man godt kørende, og kan få flere tusinde besøgende herfra dagligt! Vi spammer naturligvis ikke vores facebook-venner - du har vist fået et forkert indtryk. Vores SEO-strategi er forskellig fra person til person, i konkurrencen, men det ændre ikke på det faktum at der findes mange flere måder at lave SEO på en "tilmelde vores sider til søgemaskinerne" - hvis jeg var dig ville jeg læse om SEO. Eventuelt på demib.dk, eller thomas-rosenstand.dk.

Søren:
Og nu omkring de hjemmesider, er det på 1 asp eller php eller html side, eller snakker vi om 20-50-100 websider på hver DK domain hvor de banner eller tekst reklamer skal poppe op og give 5000 kroner, i indtægt på kort tid.

1 hjemmeside hver. Ikke mere end én. Vi har allesammen en hjemmeside hver, som skal tjene de 5000 kroner på en måned.

Sidekommentar

For det første tror jeg at du har fået det forkerte indtryk af tradedoubler, partner-ads og ikke mindst google adsense! Du dømmer ud fra hvad du har hørt, men ikke prøvet. Du virker endvidere ret så skeptisk når det kommer til snakken om, hvorvidt det er muligt at tjene 5000 kroner på en ny hjemmeside - Men som sagt, så er en hjemmeside ikke ny for evigt.

Jeg synes du skulle klikke på linkene til Thomas' og Mikkels hjemmesider deroppe, da du tydelig har fået forkerte informationer, eller slet ingen informationer om det at tjene penge online. Ikke at jeg er professionel - men jeg har dog haft kontakt til rigtig, rigtig mange succesfulde "moneymakers" online, her i blandt nogen af dem fra konkurrencen, og blandt andet Thomas.

Håber du kunne bruge svaret til noget.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Sydfyn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:19

Det virker som et rigtigt spændende projekt, jeg har selv længe gået med ideen om at lave en affliate side, kunne der være en mulighed for at deltage?

Mvh

Niels baeklund

Side 11 ud af 26 (254 indlæg)