Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

22 Aminoer, 23 sider, 1 mål: 5.000kr passivt om måneden

Side 16 ud af 26 (254 indlæg)
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der er fuldkommen liste over hvilke sites i deltager med, og hvordan stillingen er pt?

Fandt et link tidligere i tråden, men der er ikke noget indhold.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 17:27

Kenneth E. Rasmussen:

Findes der er fuldkommen liste over hvilke sites i deltager med, og hvordan stillingen er pt?

Fandt et link tidligere i tråden, men der er ikke noget indhold.

webpenge.dk

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:44

Yeps, på Webpenge.dk er det muligt at se status over sidste måneds indtjening. Den skulle gerne rykke sig her om et par uger. :-)

Værd at nævne er det også lige:

Hvis der er andre, der har lyst til at være med, kan dette sagtens lade sig gøre. I skal bare have en side, der ikke er ældre end december, og som I er klar på at give en skalle selv uden at tilkøbe hjælp. I så fald kan I tilføje mig på FB (link i min Amino-profil), og så knalder jeg jer gerne ind på vores private gruppe. Alle er velkomne. Skype-Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:18

Jeg kunne da godt tænke mig at være med :)

Min hjemmeside blev oprettet den 9. januar, så den er sprit ny. Jeg har skrevet til dig på FB.

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 18:04

Hvis i vil acceptere en app i konkurrencen kan jeg skynde min at flække en sammen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:10

Hvordan går det med jeres indtjening?:-D

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 17:14

Jeg tror faktisk, at nogle af mine konkurrenter er kommet op på nogle ret høje tal allerede. Helt præcist ved jeg ikke. Men det kan du jo se den 1. febuar, hvor vores opdateringer kommer op på http://webpenge.dk/.

Mvh Alexander

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16

Tja, jeg måtte ikke være med, nok også godt for de deltagende, eftersom jeg lavede 5000 på 3 dage :-)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jannik Nordahl:
Tja, jeg måtte ikke være med, nok også godt for de deltagende, eftersom jeg lavede 5000 på 3 dage :-)

Jeg kan også godt lave 5.000kr på 3 dage. Men de er ikke passive - og det er dine quizzer heller ikke. Få dig nu bedre at lave i stedet for at trolle på sidelinjen. Skype-Smile

Feel free to prove me wrong om 3 måneder.

@Casper: Én er, uden at afsløre for meget, ved at nærme sig de tusinde kroner i denne måned. Og det er ikke mig. Desværre. Jeg snupper ikke 1. pladsen i januar, men jeg regner med at komme stærkt tilbage i februar, da jeg var til min anden og foreløbigt sidste eksamen for 2 dage siden og derfor har lidt mere tid på hænderne nu. Wink

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 17:21

Tror folk har fattet du er stolt over at have tjent 5.000 kr på 3 dage, du behøver ikke blive ved med at skrive det.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Side 16 ud af 26 (254 indlæg)