Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det her ender galt!

Side 7 ud af 20 (194 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbritt Jacobsen:

Mikael christiansen:
det forstod jeg ikke , det er vel ok at være håndværker 

Det er jo præcis det, jeg skriver. Joachim er åbenbart bare ikke helt enig i den sag. 

Tror du seriøst JBO mener der er noget i vejen med at være håndværker?

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 11:16

Okay - helt enkelt - manden er blikkenslager - men han vil ikke have nogen ved det. Hvorfor skal jeg ikke tolke på.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:20

Jesper:

Majbritt Jacobsen:

Mikael christiansen:
det forstod jeg ikke , det er vel ok at være håndværker 

Det er jo præcis det, jeg skriver. Joachim er åbenbart bare ikke helt enig i den sag. 

Tror du seriøst JBO mener der er noget i vejen med at være håndværker?

jeg tror ikke men jeg forstår andre mener det , vis du mener mig , tror jeg ikke han har noget imod håndværker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 11:21

Majbritt Jacobsen:
Okay - helt enkelt - manden er blikkenslager - men han vil ikke have nogen ved det. Hvorfor skal jeg ikke tolke på.

Har du et link til påstanden om, at han ikke vil have, at nogen skal vide at han er uddannet håndværker?

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 11:22

Jesper:
Tror du seriøst JBO mener der er noget i vejen med at være håndværker

Jeg ved ikke hvad JBO har noget imod - udover at udføre et almindeligt arbejde. Jeg tror bestemt ikke han har noget imod, at andre gør det. Ellers er der jo ikke nogen til at betale hans løn.

Egentlig er jeg også ligeglad med, hvad JBO mener, synes, tænker og tror. Jeg anser ham ikke for at være begavet på nogen måde. Flink og rar - men ikke begavet. Jeg kunne ikke drømme om at sætte mit kryds ved hans navn, og derfor må han for min skyld mene, hvad han vil.

Det eneste, der tirrer mig, er hans dobbeltmoral. Man kan ikke skyde på, at andre ikke gider arbejde, når man selv læner sig tilbage og nægter at gøre en indsats.  Så må det jo være fordi man ikke oprigtigt mener det hele så alvorligt.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 11:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Majbritt,

Jeg mener du bruger helt forkerte præmisser og derfor når du en fejlslutning.

JBO er ligeglad med hvordan du og jeg ernærer os, om det er så er via et 'rigtigt arbejde' eller vi bliver betalt for at skrive indlægAmino. Alt det moraliserende (om folk 'gider' arbejde) og den slags er ligegyldigt og der er ingen dobbeltmoral.

Eksempelvis kan JBO godt forstå 'Carina' ikke finder et arbejde. Han havde et 30-timers job med til hende på fattigdomsturen, men det ville hun kun få 1000 kr. netto ud af at tage. Med afskaffelse af kontanthjælpsloft bliver det så til 0 kroner. JBO bebrejder ikke 'Carina' hun ikke tager arbejdet, det ville han heller ikke selv i samme situation. Det ville jeg for den sags skyld heller ikke. JBO påpeger at systemet ikke er bæredygtigt.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:40

Majbritt Jacobsen:

Jesper:
Tror du seriøst JBO mener der er noget i vejen med at være håndværker

Jeg ved ikke hvad JBO har noget imod - udover at udføre et almindeligt arbejde. Jeg tror bestemt ikke han har noget imod, at andre gør det. Ellers er der jo ikke nogen til at betale hans løn.

Egentlig er jeg også ligeglad med, hvad JBO mener, synes, tænker og tror. Jeg anser ham ikke for at være begavet på nogen måde. Flink og rar - men ikke begavet. Jeg kunne ikke drømme om at sætte mit kryds ved hans navn, og derfor må han for min skyld mene, hvad han vil.

Det eneste, der tirrer mig, er hans dobbeltmoral. Man kan ikke skyde på, at andre ikke gider arbejde, når man selv læner sig tilbage og nægter at gøre en indsats.  Så må det jo være fordi man ikke oprigtigt mener det hele så alvorligt.

den forstod jeg ikke vi lever jo i et demokrati og heller ikke et  kommunist styre med arbejdes lejre ,det må være frit hvad man laver 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 11:50
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

Det er super sjovt du siger det - for forleden sagde han da i et tv-interview, hvor skulle forklare, hvorfor fattigdomsydelserne var en god ting: "Alle bør byde ind med det de kan" og at "Det er uholdbart at arbejdsdygtige danskere melder sig ud af samfundet".

I de udtalelser er jeg faktisk helt enig med JBO - jeg synes måske bare ikke han er den rette til at komme med dem. Forskellen er jo så også, at jeg mener alle bør byde ind med det, de kan - mens han mener, de der ikke har en rig ægtefælle bør byde ind med det, de kan.

Og jeg tror faktisk det er et generelt problem ved LA - personerne bliver vigtigere end politikken de fører - måske også fordi der jo ikke skal meget mere end et par kroner i kassen før de ændrer holdning - Det plejer Samuelsen jo at være kendt for. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 12:04

Majbritt Jacobsen:

Det er super sjovt du siger det - for forleden sagde han da i et tv-interview, hvor skulle forklare, hvorfor fattigdomsydelserne var en god ting: "Alle bør byde ind med det de kan" og at "Det er uholdbart at arbejdsdygtige danskere melder sig ud af samfundet".

Hvis nu du skal være helt fair, mon så ikke det var i forhold til, at leve af statens ydelser? Altså - hvis man er på passiv forsørgelse fra staten, så bør man byde ind med det man kan. Eller tror du han mener, at ligegyldig hvor meget du har arbejdet, hvor mange penge du har tjent og hvor mange penge man har betalt i skat, så skal man pinedød arbejde til man er 70 år?

Du kommer med en del udokumenterede påstande, og det ville klæde dig at komme med en stribe links, der dokumenterer påstandene.

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 12:17

Mads:
Hvis nu du skal være helt fair, mon så ikke det var i forhold til, at leve af statens ydelser? Altså - hvis man er på passiv forsørgelse fra staten, så bør man byde ind med det man kan.

Jeg skal ikke gøre mig klog på, hvad han mente - men det var eksakt det han sagde. Han sagde ikke at det kun var folk på offentlige ydelser, der skulle gøre en indsats - det var alle der kunne.

Hvad er det for påstande, du mener er udokumenterede?

Side 7 ud af 20 (194 indlæg)