Hvis sddu bemærker det er det jo ikke mig der synes der er noget odiøst ved det. det er bare et faktum. Det jeg synes hans problem er, er at han pure har nægtet at lave noget siden han holdt op med at kaste med kugler, samtidig med at han prædiker at alle andre skal gøre en indsats. det klinger hult i mine ører. Faktisk er Joachims tid som VVS´er i mine øjne den mest succesfulde del af hans karriere - dengang var det da ikke det offentlige, der betalte hans løn. |
Ikke enig i at han ikke er bevendt som politiker - det er LIIIGE præcis politikere, som ikke er for politiske vi har brug for.
Personer som tør gengive virkeligheden som den former sig uden for Christiansborg. Jeg har selv været meget betænkelig og negativ på Joachim B, ovenpå hans noget uheldige udmeldinger, men havde fornøjelsen at få en rundvisning på Christiansborg af ham sammen med 10-15 andre Liberale Alliancer - og han er sgu en god mand derinde.
Når han få modereret sit sprogbrug lidt - som han f.eks. gør i dette indslag, så blir han GOD.
Stig