Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træt af krisen? Selvstændig i 2012? (MLM)

Side 7 ud af 9 (84 indlæg)
Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Nej, den primære indtægtskilde kommer fra at skaffe nye kunder, som handler direkte hos producenten - hvorefter producenten så betaler mig provision af den øgede omsætning

Med andre ord er der ingen penge mellem mig og kunderne eller "medlemmerne" som du kalder dem.

Med mindre jeg selvfølgelig selv sælger produkterne til kunden direkte - men jeg vil hellere have, at de opretter sig som kunde/forhandler direkte hos producenten, da det jo så på sigt øger netværket, omsætningen og dermed provisionen. 

Okay, så giver det mening :)

Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så giver det mening :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

switch:
En god hjemmeside eller blog handler ikke i mine øjne ikke kun overordnet om foreningskonceptet, men går i dybden med alle emner og beskriver præcis hvordan en person har skabt succes inden for et givet forretningsområde. Dette har jeg meget svært ved at finde gode sider om inden for network marketing / MLM.

Et bud kunne måske være: www.networkmarketingpro.com

Jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke selv har benyttet siden, jeg har udelukkende fulgt med i videoserien med Jeff Roberti: http://networkmarketingpro.com/2011/04/24/jeff-roberti-interview-part-1-of-12-nmpro-506/

Men umiddelbart er der info om prospecting, mindset, interviews, Q&A mv. i den menu der hedder "Learning Center".

Du kan jo se, om der er noget du kan bruge der.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

switch:

SPI bliver brugt rigtig meget af dem der besøger siden og folk vender flittigt tilbage, hans tilgang er gennemsigtighed og præcise guides hvilket i høj grad er med til at gøre hans blog er så populær som den er.

Jeg har som sagt svært ved at finde præcis information om hvordan dem der har succes inden for MLM gør, derfor mit spørgsmål i denne tråd til dem der lever af det - er der hjemmesider der har noget konkret og specifik information om at skabe en forretning med MLM?  Smile


Hej Switch..

Jeg elsker SPI og gennemsigtigheden og arbejder på at gøre min side om muligheder med spinglo og synkronice konceptet lige så gennemsigtig med en blog, der gør det mere gennemskueligt, hvordan succes'en bygges op.

Jeg har fra dag ét for få måneder siden valgt en anden strategi end den gængse mere lukkede måde. Det forventer jeg også at fortælle mere om på siden. Alt til sin tid, men det er i støbeskeen: mygamechangerplan.dk


Udfordringen er at SPI er om Smart Passive Income - altså forskellige metoder til den livsfremmende indtægt - derfor er den også yderst relevant for næsten alle, der arbejder med online markedsføring.

kh.
Sophie 

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Khanom, Thailand
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Thai Sunshine Developments Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen -:

Jeg fatter seriøst ikke nogen gider tage kampende med dem som gang på gang sidder og forsøger at få andre til at ligne idioter... bevis dit og bevis dat....  det er det samme pis hver gang, og det ene kloge hovede efter det andet galer op om regler og pis og lort.... 

Hvis i ikke fatter det grundlæggende i MLM så læs jer til det et eller andet sted, og lad være med at smadre den ene tråd efter den andet med alt jeres ligegyldige pis...   er i indebrændte eller hvad sker der? ... tåler ikke andre har succes... sidder Janteloven så langt oppe bag i jer, at i bare skal brække jer ud over andre som ikke driver forretning præcis som i gør? 

Og til jer som har med MLM at gøre, lad dog være med at sidde og bruge alt den tid på at skulle bevise det ene og det andet for Kaj og Hans herinde, som åbenbart i forvejen har så meget succes, at de ikke har andet at bruge tiden på, end at hakke på MLM evig og altid...   

Man kan åbenbart kun glæde sig over andre succes hvis man har et affiliatesite eller en webshop i det her forum.....   troede sgu der var højere til loftet sådan et sted her, men en ting er sikkert! hvis der er nogen som skider på Janteloven! så er det MLM'erne....!

God vind til MLM'erne!

He he...det var et mandfolkesvar der tog kegler hos mig ;-)

Jeg synes dog lige jeg må tage hatten af for de MLM'er der så ihærdigt forsvarer deres valg af levevej, det er virkeligt rigtigt gode svar! Og svar af denne type er vejen frem hvis man vil have skeptikerne "omvendt"...men der er jo altid nogle MLM-hadere der simpelthen hader MLM bare for netop at hade det! :-) Måske har de haft en dårlig oplevelse med MLM eller de forstår det bare ikke, men er for stolte til at indrømme de ikke fatter en brik af det?

Jeg må også medgive at flere af de indlæg imod MLM faktisk også rammer plet...for der findes jo temmelig mange MLM firmaer med et blakket ry som ved nærmere granskning lægger sig meget tæt op ad pyramidespil...nemlig dem der sætter fokus på hvervning, som jo er ulovligt i DK, såfremt du KUN kan tjene penge ved at hverve andre...

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Olsen:

He he...det var et mandfolkesvar der tog kegler hos mig ;-)

Jeg må også medgive at flere af de indlæg imod MLM faktisk også rammer plet...for der findes jo temmelig mange MLM firmaer med et blakket ry som ved nærmere granskning lægger sig meget tæt op ad pyramidespil...nemlig dem der sætter fokus på hvervning, som jo er ulovligt i DK, såfremt du KUN kan tjene penge ved at hverve andre...

 

vis man kigger tilbage har der været en del stykker der ligner pyramide spil eller er det , jeg ved ikke hvorfor overhovedet de får lov at køre ,det er jo amino.dk ry at dansk lov overholdes og dansk lov skal overholdes og vis de ikke lukkes , ja så gør det arbejdet for de ærlige martin slot, Allan med mere der i hvert fald overholder hvad mlm loven er i danmark  , det er meget mere svært for dem , for hvorfor lukkes de tråde ikke der findes jo en del , der er meget tæt på grænsen enkel måske lige går over den, dem tæt på burde lukkes er min mening
http://www.amino.dk/forums/t/72977.aspx?PageIndex=1 et her jeg synes måske de ligger lige lovligt tæt på grænsen og jeg forstår ikke den milde respons  de andre mlm giver tråd starter 
måske skulle man mere i samlet folk anmelde dem som ligner pyramide spil og de gode mlm, de får et godt amino.dk hvor de kan få en troværdig vækst og en mere positive respons og de får de bedre her , det er hvad jeg mener 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
mlm loven er i danmark


Hvor har du set sådan en lov? .... mig bekendt er der kun de love og regler som er gældende for alle som sælger en vare.. ? ... Forbrugerombudsmanden har mange meninger omkring MLM, men det er noget helt andet..

Og ud over det, så tror jeg de er de færreste MLM'ere som er her på Amino for at finde nye forhandlere/forbrugere, de er det, fordi de ser sig selv om iværksættere som alle mulige andre herinde og så fordi de har valgt at skide på Janteloven og ikke gøre det alle andre gør og tilmed ikke er bange for at stå frem med det...  

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen -:

Mikael christiansen:
mlm loven er i danmark


Hvor har du set sådan en lov? .... mig bekendt er der kun de love og regler som er gældende for alle som sælger en vare.. ? ... Forbrugerombudsmanden har mange meninger omkring MLM, men det er noget helt andet..

Og ud over det, så tror jeg de er de færreste MLM'ere som er her på Amino for at finde nye forhandlere/forbrugere, de er det, fordi de ser sig selv om iværksættere som alle mulige andre herinde og så fordi de har valgt at skide på Janteloven og ikke gøre det alle andre gør og tilmed ikke er bange for at stå frem med det...  

man skal overholde forbruger loven i danmark http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Love-og-regulering/Retningslinjer-og-vejledninger/Markedsfoeringsloven/mlm 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
mig bekendt er der kun de love og regler som er gældende for alle som sælger en vare.. ?


Det skriver jeg sådan set også selv..... men det har intet med nogen MLM lov at gøre, du skrev selv MLM loven i Danmark : )

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen -:

Mikael christiansen:
mig bekendt er der kun de love og regler som er gældende for alle som sælger en vare.. ?


Det skriver jeg sådan set også selv..... men det har intet med nogen MLM lov at gøre, du skrev selv MLM loven i Danmark : )

man skal overholde det  http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Love-og-regulering/Retningslinjer-og-vejledninger/Markedsfoeringsloven/mlm som forbrugerombudsmanden skriver , det mener jeg og holder på det til enhver tid man skal overholde den lov

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 7 ud af 9 (84 indlæg)