Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træt af krisen? Selvstændig i 2012? (MLM)

Side 5 ud af 9 (84 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Godt brølt løve:

Dennis Nielsen -:
Man kan åbenbart kun glæde sig over andre succes hvis man har et affiliatesite eller en webshop i det her forum.....   troede sgu der var højere til loftet sådan et sted her, men en ting er sikkert! hvis der er nogen som skider på Janteloven! så er det MLM'erne....!

Et godt brøl løve  - jeg har i meget lang tid været en af dem der har beskrevet hvad det er vi i Network Marketing roder med af forretningsmodel.

Og har anvendt en del tid på også at beskrive det i min web-site. Iværksætter med Network Marketing er en god mulighede og uden stor risiko - Men men de negative personer der tilsyneladende er en hel del af i Amino vil ikke studere eller kan ikke studere det materiale der er tilgængeligt om forretningsformen.

Det er derfor som du siger ren tidsspilde seriøst at forklare disse personer hvad Iværksætter med Network Marketing går ud på - forklare dem at denne iværksætterform indebære samme opgavesæt og udfordringer som enhver anden branche gør det er nytteløst og uden virkning.

Mange spørgsmål om økonomi, bogføring, markedsføring og produktkendskab samt ledelsesstile er aktiviteter der arbejdes med. Og det er spændende - derfor er det nok et spørgsmål om at de meget negative indlæg bliver udelukket fra tråde vedr. Iværksætter med Network Marketing.

Denne branche har i Amino haft sin egen kategori - MLM - forstå det hvem der kan - dette har endvidere været drøftet indgående uden ændringer, men til trods derfor vedbliver de negative at storme denne kategori med deres indlæg der ofte og for ofte viser i al sin tydelighed, at det blot er en modstander af branchen uden indsigt deri og blot køre løs med div.påstande nok mest af kedsommelighed kunne man tro.

Hvis man er så negativ over denne kategori hvorfor udelukker man den så ikke bare og bruger sin tid på egen gode forretning - det under mig under tiden at der er nogen der har så meget tid til at deltage i kategorien her og i mange andre - måske har de ikke noget andet at lave!

Man kunne forfalde til at tro de betales for deres skriverier!

Men der er jo mange kategorier i Amino med ligeså mange gode spørgsmål og svar her deltager jeg meget baseret på erhvervserfaringer og længere varende uddannelser til gavn for iværksættere og mig selv.

Det er derfor jeg ikke længere deltager så meget i kategorien MLM – som i øvrigt er en fejlnavngivning  - burde være Network Marketing - har nævnt det meste her i mit indlæg til Martin - !  

Se på Amino-en - Eksportinnovation:

Se på web-site - dette er hvad man får ved et klik http://exportinnovation.com/

Se på profilen – der står intet om personen og dennes virksomhed

Se på dit foto – ser sjovt ud men hvem er du

Hvor seriøst skal man tage indlæg fra sådan en ?  Wink

Mvh

John sommer   

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Slot:
Wall Street Journal har lavet et indstik om forretningsformen for nylig...Det er op til folk selv at læse det, hvis man er interesseret er det jo bare at søge efter det. Kiyosaki's video skal man jo også selv vurdere, nogle har din opfattelse at det er bull, men om det er juristen eller skolelæren er vel ikke til at udtale sig om.

Korrekt. Wall Street Journal har bragt en historie, som roser direkte salg og MLM. Der er bare et lille men.

Du glemmer at fortælle, at WSJ blev betalt af MLM-industrien for at bringe historien. Der er nemlig tale om et ekstratillæg, som blev bragt i samarbejde med Direct Selling News.

Wall Street Journal har med andre ord ikke lavet historien. Den fulde titel er: "The Ultimative Social Business Model: Why Now Is Prime Time for Direct Selling" og betegnes som et "special supplement to The Wall Street Journal by Direct Selling News".

Tillægget kan ses i sin fulde længde her.

Og det er lige præcis derfor, at MLM-diskussioner tit ender med en masse mudderkastning. Branchen har et åbenlyst PR-problem, der blandt andet skyldes en masse halve sandheder, som den overfor.

Jeg har intet negativt at sige om de mange personer, der forsøger sig med MLM. Det skal de have lov til. Mit ønske er bare, at man forsøger sig med lidt mere kildekritik - og det gælder forresten på begge sider af hegnet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg blev også træt af krisen og slog mig ned i år som selvstædig med en stripper side , det er et dejligt år som iværksættere flere går konkurs og de  kan ikke få økonomien til at løbe rundt

så det er nu  man skal prøve at slå igennem når alle opgiver på grund underskud i deres virksomhed , jo jeg har dog ikke vildt overskud men lad os se hvad fremtiden bringer og vi betaler vores skat og køre en stram økonomisk politik og spare over alt hvad der kan spares på for som iværksættere skal det lykkes at slå igennem , man har jo sin iværksættere for sin iværksættere ide Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:22

BZR:

Og det er lige præcis derfor, at MLM-diskussioner tit ender med en masse mudderkastning. Branchen har et åbenlyst PR-problem, der blandt andet skyldes en masse halve sandheder, som den overfor.

God pointe BZR - men jeg synes trods alt der er forskel på at løbe med halve sandheder eller på at være uvidende om sandheden. Altså - du kan jo godt have en MLM'er der tror, at det er WSJ der selv har bragt artiklen. Det betyder jo ikke nødvendigvis, at man forsøger at stikke en løgn eller en halv sandhed.

Hvis det er korrekt at branchen selv har betalt for omtalen, så har du helt ret - så kan/skal historien selvfølgelig ikke bruges som blåstempling af noget som helst.

BZR:

Jeg har intet negativt at sige om de mange personer, der forsøger sig med MLM. Det skal de have lov til. Mit ønske er bare, at man forsøger sig med lidt mere kildekritik - og det gælder forresten på begge sider af hegnet.

Igen er jeg helt enig. Men den primære årsag til, at der nogen gange kommer mere eller mindre troværdige kildehenvisninger fra MLM'ere er jo, at man gang på gang får skudt i skoene, at man er en løgner, en snyder eller at konceptet er fup.

Derfor leder man så febrilsk efter noget dokumentation eller info, der kan skyde de påstande ned - og når man så f.eks. får at vide, at der bliver undervist i MLM på Harvard (hvilket er en skrøne), eller at fremtrædende forretningsfolk anbefaler forretningsmodellen - så er man jo som ny MLM'er MEGET tilbøjelig til at tro, at disse udsagn er ægte nok.

Men samtalen burde jo slet ikke komme derud - bare fordi vi taler om Network Marketing. Man beder jo ikke Affilliate marketers om fakta og dokumentation for, at deres koncept er lovligt.

Det er ekstremt nemt at gennemskue, om noget er et pyramidespil eller om det er et reelt Network Marketing firma. Så det burde slet ikke komme helt derud, at man som MLM'er skal sidde og lede efter udsagn og kildehenvisnger, bare for at retfærdigøre sin forretning.

Men hvis vi kunne starte med, at begge sider af hegnet dobbelttjekker deres kilder - så er det da trods alt et fint sted at starte. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 14:25

Yes Thats The Spirit! Held og lykke med forretningen Mikael!

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:33

BZR:

Korrekt. Wall Street Journal har bragt en historie, som roser direkte salg og MLM. Der er bare et lille men.

Jamen så skal jeg da være den første til at undskylde. Jeg kan godt se at det står som supplement til WSJ, men jeg havde ikke bemærket at det var 100% betalt af DS. Det ændre dog ikke ved at jeg forventer at WSJ har en form for kontrol med hvad der "smides" i af tillæg.

Det ændre dog ikke på at det er op til folk selv at læse det, ligesom det er op til folk selv at se Kiyosaki osv.

Jeg er dog ikke enig med dig i at mudderkastningen skyldes fejl fortolkning af kilder, for så tit nævnes der ikke kilder herinde, der er mange årsager til mudderkastning, hvor begge sider har haft "deres skyld".

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:55

Hej Michael,

Held og lykke med det og jeg har en god fornemmelse af at de ydelser der er i din branche vil være efterspurgt uanset alt det økonomibøvl - vi slås med pt. Det skal nok gå dig og dit personale godt - men pas nu godt på dem - disse skønne kvinder!  Wink

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 15:22

Er der ikke nogen af jer MLM'er der har et link til god blog om MLM, f.eks. i stil med smartpassiveincome.com. På SPI ligger han alt på bordret omkring affiliate, adsense, online marketing, indtejning osv. (super god blog i øvrigt)

Altså en god blog om MLM med strategier, opsætning af markedsføringsmodeller, indtjening osv. ? Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 15:37

john sommer:

Se på Amino-en - Eksportinnovation:

Se på web-site - dette er hvad man får ved et klik http://exportinnovation.com/

Se på profilen – der står intet om personen og dennes virksomhed

Se på dit foto – ser sjovt ud men hvem er du

Hvor seriøst skal man tage indlæg fra sådan en ?  Wink

John du har tidligere fået tilbud fra Martin om, at han ville komme forbi og danse budskabet for dig, da du allerede havde fået det skåret ud i pap flere gange, men ikke forstod. Det vil jeg også gerne tilbyde dig:

• Du behøver ikke bekymre dig om min hjemmeside, du har mere end nok med din egen.
  • Profilen er tilstrækkeligt udfyldt til dig, danser det gerne for dig
  • Dit foto ser meget sjovere ud, du har ret, det kan jeg ikke slå
  • Seriøsitet, tja hvorfor kommentare eller modbeviser du ikke bare på de ting folk har bedt om eller stillet spørgsmål til fra start, jeg er ikke tøsefornærmet, hvorfor er du?
  • Men der er faktisk et sted vi er helt enige, det er fuldkommen spild af tid at kommentere noget i denne kategori og har været det fra begyndelsen (var også en smutter) når der kommer det mindste fra os ikke MLM folk om lidt dokumentation eller kilder, så bliver man fornærmet henviser til tvivlsomme kilder med fornærmede kommentarer.
  • Så kære John, lige da jeg troede at denne tråd ikke kunne blive tyndere i indholdet, kom du på banen uden at bidrage med noget til selve tråden overhovedet, så jeg tror vi lukker den her, der er ingen værdi for nogen i denne tråd og har kun til formål at rekruttere alligevel.
  • Skulle du dog være i stand til at kommunikere så det tilnærmelsesvis modsvarer din alder på en fornuftig måde, er jeg at fange i PM.

God weekend - Godt salgsmøde - Happy Recruiting

/Out

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 15:50
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

ExportInnovation:

/Out

Cool... kan man regne med det den her gang? :) ...

God weekend til manden uden ansigt og navn.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Side 5 ud af 9 (84 indlæg)