Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træt af krisen? Selvstændig i 2012? (MLM)

Side 4 ud af 9 (84 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Becker:

Virkelig? Selvfølgelig har vi alle forskellige budgetter, men 45,- for et domæne og 100 dkk for hosting per år, det burde de fleste kunne overkomme..

Måske er det bare mig der er forvirret...men hvad svarer du egentlig på?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det var godt nok voldsomt tynde referencer(som ventet) Warren Buffet var især tynd og sikkert revet ud af en sammenhæng, jeg så ingen Buffet sige "I approve this message" Men selvom det skulle forholde sig som i den tvivlsomme video så kan man jo sige Warren Buffet sidder langt oppe i pyramide strukturen som investor, og der er det jo sjovere - det klart.

De andre referencer er vel stort set lige så meget værd, som hvis jeg laver en afhandling atom spaltnings teori eller ålens rejse til gydepladserne i Sargasso-havet.

Videoen, er som som alt amerikansk reklame, et bombardement af buzzwords og corporate bullshit, til den lille mand uden alt for meget uddannelse, der ikke har noget kapital til at starte en anden form for virksomhed men drømmer om lidt mere penge.

Hvis man netværker så godt som det kræves for at tjene en smule i de systemer, så kunne man lynhurtigt blive millionær med en rigtig forretningsidé

Som altid med de her tråde, en slem tynd kop te, udokumenterede påstande og fuld af buzzwords til folk man ønsker at udnytte med et koncept der lover et bedre liv og netværk til mennesker med de drømme... Dem er der mange af i USA derfor er de 13 op i 300 mio svare til hver 23 (4%) amerikaner er kunde ikke imponerende og de 13mio er sikkert boostet voldsomt, men ok. 55 op i 6800mio Rest of world tallet..... svarer til hver 123 person. Begge tal er ret dårlige selvom man justerer købekraft og markeder.

Det drejer sig ikke om værdi i form produkter, ydelser, service eller viden men udelukkende om at få folk med i netværket... fordi nogen længere oppe i systemet skal tjene på månedlige tvangskøb m.m..

Jeg har set de koncepter i over 25år og altid tænkt, det var dog nogle ynkelige koncepter af kummerlige virksomheder der vil udnytte godtroende mennesker... Men det skal enhver jo selv bedømme.

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 19:20

ExportInnovation:

Det var godt nok voldsomt tynde referencer(som ventet) Warren Buffet var især tynd og sikkert revet ud af en sammenhæng, jeg så ingen Buffet sige "I approve this message" Men selvom det skulle forholde sig som i den tvivlsomme video så kan man jo sige Warren Buffet sidder langt oppe i pyramide strukturen som investor, og der er det jo sjovere - det klart.

De andre referencer er vel stort set lige så meget værd, som hvis jeg laver en afhandling atom spaltnings teori eller ålens rejse til gydepladserne i Sargasso-havet.

Videoen, er som som alt amerikansk reklame, et bombardement af buzzwords og corporate bullshit, til den lille mand uden alt for meget uddannelse, der ikke har noget kapital til at starte en anden form for virksomhed men drømmer om lidt mere penge.

Hvis man netværker så godt som det kræves for at tjene en smule i de systemer, så kunne man lynhurtigt blive millionær med en rigtig forretningsidé

Som altid med de her tråde, en slem tynd kop te, udokumenterede påstande og fuld af buzzwords til folk man ønsker at udnytte med et koncept der lover et bedre liv og netværk til mennesker med de drømme... Dem er der mange af i USA derfor er de 13 op i 300 mio svare til hver 23 (4%) amerikaner er kunde ikke imponerende og de 13mio er sikkert boostet voldsomt, men ok. 55 op i 6800mio Rest of world tallet..... svarer til hver 123 person. Begge tal er ret dårlige selvom man justerer købekraft og markeder.

Det drejer sig ikke om værdi i form produkter, ydelser, service eller viden men udelukkende om at få folk med i netværket... fordi nogen længere oppe i systemet skal tjene på månedlige tvangskøb m.m..

Jeg har set de koncepter i over 25år og altid tænkt, det var dog nogle ynkelige koncepter af kummerlige virksomheder der vil udnytte godtroende mennesker... Men det skal enhver jo selv bedømme.

/

Det kan undre mig at du absolut skal ytre dig så negativt om de folk der arbejder med denne forretningsform. Du har din holdning fint med mig. Den lille mand uden kapital...

Wall Street Journal har lavet et indstik om forretningsformen for nylig...Det er op til folk selv at læse det, hvis man er interesseret er det jo bare at søge efter det. Kiyosaki's video skal man jo også selv vurdere, nogle har din opfattelse at det er bull, men om det er juristen eller skolelæren er vel ikke til at udtale sig om.

Langt oppe i pyramidestrukturen som investor??? Skal det forstås at han sidder langt oppe fordi han har investeret i aktier..Det kan ENHVER sgu da gøre uden at det placere folk i en pyramide.

Din nedladende facon overfor amerikansk reklame...kan jeg kun ryste på hovedet af.

Jeg var i øvrigt ikke klar over at der var nogle steder hvor der var tvangskøb...det er første gang jeg høre det...mærkeligt, jeg kender INGEN der ikke selv bestemmer om de vil købe.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 20:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg fatter seriøst ikke nogen gider tage kampende med dem som gang på gang sidder og forsøger at få andre til at ligne idioter... bevis dit og bevis dat....  det er det samme pis hver gang, og det ene kloge hovede efter det andet galer op om regler og pis og lort.... 

Hvis i ikke fatter det grundlæggende i MLM så læs jer til det et eller andet sted, og lad være med at smadre den ene tråd efter den andet med alt jeres ligegyldige pis...   er i indebrændte eller hvad sker der? ... tåler ikke andre har succes... sidder Janteloven så langt oppe bag i jer, at i bare skal brække jer ud over andre som ikke driver forretning præcis som i gør? 

Og til jer som har med MLM at gøre, lad dog være med at sidde og bruge alt den tid på at skulle bevise det ene og det andet for Kaj og Hans herinde, som åbenbart i forvejen har så meget succes, at de ikke har andet at bruge tiden på, end at hakke på MLM evig og altid...   

Man kan åbenbart kun glæde sig over andre succes hvis man har et affiliatesite eller en webshop i det her forum.....   troede sgu der var højere til loftet sådan et sted her, men en ting er sikkert! hvis der er nogen som skider på Janteloven! så er det MLM'erne....!

God vind til MLM'erne!

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 20:15

Roar Johansen:

Sælger du ikke noget produkt, eller har jeg mistforstået ?

Ifølge loven må man ikke baserer sin indtægt igennem en netværksstruktur på indtægter der stamme fra hvervning af kollegaer. Men der er måske en smart måde at omgå loven på ?

Er du fra Politiet eller hvordan? ....

Eller har jeg misforstået noget ? omgår du selv loven for at få din forretning eller hvad du roder med til at hænge sammen? ... jeg ved ikke om jeg spørger dumt... gør jeg? ....

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 20:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dennis Nielsen -:
Jeg fatter seriøst ikke nogen gider tage kampende med dem som gang på gang sidder og forsøger at få andre til at ligne idioter... bevis dit og bevis dat....  det er det samme pis hver gang, og det ene kloge hovede efter det andet galer op om regler og pis og lort....

Du formår sgu da at tale rent ud af posen Dennis! Smile

Der er ingen tvivl om, at det er på Amino, man finder de mest indebrændte MLM hadere.

Personligt tager jeg "kampen op" herinde, fordi det er en super måde at øve sine argumenter på.

Hvis alle sælgere havde et sted som Amino til at træne indvendinger og argumenter, så havde vi ikke haft krise i DK. Big Smile

Men det er så endnu en fordel ved at være MLM'er - vi har Amino som træningslokale!

Og hvis man liiiige skulle være i tvivl, om janteloven stadig eksisterer, så laver man bare et MLM indlæg på Amino - så bliver man bekræftet i, at den stadig lever i bedste velgående. :-D

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:18

@ Martin Slot,

Det var skam ikke negativt... kun facts og som du siger lidt holdninger - folk skal helt sikkert arbejde med det de har lyst til. Folk hører hvad de ønsker at hører...

Amerikansk reklame og marketing  har skam mange gode sider, det her er ikke en af dem.

Koyosaki, Wallstreet Journal  og what kan jo sige hvad han vil, især hvis han har interesser i det, de sælger bøger til wannabe entrepreneurs, klart nok har han sådanne koncepter med, de stammer jo primært fra USA. Den kloge narrer den mindre kloge...  Madorf var også på Walstreet og helt fantastisk...det gik galt da der blev krise folk ville have pengene ud af systemet og der ikke var flere i pyramiden. Læs evt. artiklen..

Lige her kan du så se en reference på hvad der er galt med MLM. Man kan læse konklusionen, det er nok, det andet er også spændende...eller tankevækkende.

At du ikke kender til "tvanskøb" i NOGLE systemer gør det svært at debattere ydeligere, da du ikke kender nok til det marked du udtaler dig om og forsvarer.

Når man har forkerte data eller informationer, laver man forkerte analyser og dermed forkerte konklusioner...

Nok MLM opmærksomhed for denne gang - happy recruiting!

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 20:25

Jeg giver både Allan og Martin ret. Man kan ikke snakke forretnings detaljer i et åben forum. Det svare lidt til at forhandle løn inden jobsamtale. 

Jeg har aldrig hørt om nogen som ansætter folk uden en personlig samtale. Måske lige et avisbud. Men vi snakker om personer som skal have et samarbejde i lang tid og har er samtale vigtig. 

Personligt har jeg det fint nok med at Bill Clinton og andre berømte personer taler godt om mlm. Det er også fint nok at nogen går i forvejen og viser vejen. Om de så tjener på det eller ej er vel lige meget. Hvis de ikke tjener på det er det et blåstempel. Tjener de på det er det vel et bevis på at man kan tjene penge på mlm.

Det er lidt sjovt at når nogen starter i bunden, som alle gør, så har mange travlt med at fortælle dem de bliver snydt da det kun er dem i toppen som tjener noget. Når så samme person selv er en af dem der tjener gode penge så er det fordi han udnytter alle dem under ham. Disse to påstande hænger ikke sammen. 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 20:25

ExportInnovation:

At du ikke kender til "tvanskøb" i NOGLE systemer gør det svært at debattere ydeligere, da du ikke kender nok til det marked du udtaler dig om og forsvarer.

Når man har forkerte data eller informationer, laver man forkerte analyser og dermed forkerte konklusioner...

Nok MLM opmærksomhed for denne gang - happy recruiting!

Skønt for jeg gider ærlig talt ikke debattere med dig, at du kan komme med en kommentar om at det du siger er facts er sgu helt hen i vejret.

Og dejligt du fremhæver teksten selv, det er her jeg anser dig for at være..

Men du kan da komme med beviser for hvor der er tvangskøb istedet for din konstante bedreviden...

Wannabe entrepreneurs...whaat....du er da for viderekommende...Kiyosaki...er da en temmelig respekteret erhvervsmand...måske du ikke kender ham...so what...Men held og lykke hvor du så smutter hen.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 20:28

ExportInnovation:
Koyosaki, Wallstreet Journal  og what kan jo sige hvad han vil, især hvis han har interesser i det, de sælger bøger til wannabe entrepreneurs, klart nok har han sådanne koncepter med, de stammer jo primært fra USA. Den kloge narrer den mindre kloge...  Madorf var også på Walstreet og helt fantastisk...det gik galt da der blev krise folk ville have pengene ud af systemet og der ikke var flere i pyramiden. Læs evt. artiklen..

Det samme kan man jo sige om alle de "kendisser" i DK, som også liiige føler de skal udgive en bog - sjovt nok altid tæt på jul.

Personligt er jeg ligeglad med, om en kendis eller en finansmand har godkendt konceptet eller ej. Jeg har aldrig hørt om nogen prominente personer der anbefalede affilliate marketing, automobilbranchen, byggevarebranchen eller andre brancher. Men derfor er der jo folk der starter i disse brancher hele tiden alligevel.

ExportInnovation:

Jeg tror, det Martin mener er, at der ikke er nogen systemer, der kan tvinge dig til at købe noget - ud over mafiaen selvfølgelig. :-P

Hvis du vil være forhandler at stort set alle varer du kan finde på de danske hylder, så er der minimumskøb involveret fra producentens eller grossistens side - hvilket vel er det du kalder tvangskøb?

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 4 ud af 9 (84 indlæg)