Thomas, de ting du nævner batter intet, det er ganske få kbyte og meget af det er chachet og genbrugt på hele siden. Hvis vi kan fjerne måske 50-100 kbyte pr. side, så begynder det at ligne noget.
Du kan sagtens lave et flot banner på 10 Kbyte, det skal bare gøres rigtigt. Så jeg tror du vil opleve at det nok går endda.
De bedste hilsner
Martin
Martin, jeg donerer gerne det award-batch, jeg har siddende på siden af mine indlæg til aktion kast alt overflødigt grafik over bord. Vær ikke i tvivl om, at jeg er meget stolt over titlen. Men den ære har jeg jo alligevel.
Jeg er dog personligt enig med de, som mener, at signaturfeltets værdi er markant reduceret med beskæringen af tilladte links fra 5 til 3 i Plus-signaturfelterne. Der er stadig 1 link i ikke-Plus.
Signaturfeltet i den mobile app bliver jo kun vist, når man går ind i selve indlægget, hvilket ikke er nødvendigt ved korte indlæg. Kan nogen fortælle, om mobilsignaturen læses af Google?
Ja, det er altså min personlige mening.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg vil nu gerne blive ved med at kunne se de æresbadges :-)
Den der online status ved hvert eneste indlæg må da også trække noget på serveren. Her taler jeg ikke om det grafiske element, der må være det mindste af det.
Den der online status ved hvert eneste indlæg må da også trække noget på serveren. Her taler jeg ikke om det grafiske element, der må være det mindste af det.
Er det ikke bare en værdi, der trækkes fra databasen ligesom "navn", "by", "antal indlæg" osv.? :o)
Er det ikke bare en værdi, der trækkes fra databasen ligesom "navn", "by", "antal indlæg" osv.? :o)
Ja, det er nok bare en boolean, men den skal jo stadig trækkes fra databasen - hver gang nogen besøger siden?! Er ikke så meget inde i caching, men det er ikke lige en af features jeg ser egne sig til det.
Tilføjelse:
For at forklare lidt yderligere, hvad jeg mener, så kan serveren have en slags statisk version af en debatside klar til at servere til en besøgende. Dermed kan serveren sende denne side ud uden at lave det databasekald.
Med "online status" er du nødt til at lave et databasekald da den værdi er uforudsigelig - medmindre den status meddelelse er bevidst valgt til at være misvisende.