Der bliver du nok fælt skuffet ... MVH Thomas |
Thomas Bang Petersen:Der bliver du nok fælt skuffet ...
Jamen så vil jeg ikke forsøge
Her er det jeg skal bruge nu
Hvordan bærer du dig ad med at reducere størrelse i jpg?
Der bliver du nok fælt skuffet ... MVH Thomas |
Jamen så vil jeg ikke forsøge Her er det jeg skal bruge nu Hvordan bærer du dig ad med at reducere størrelse i jpg? |
Det gør jeg i Photoshop, der er en funktion i "save for web" hvor du kan optimere efter en bestemt filstørrelse. MVH Thomas |
Nu bruger jeg ikke selv et banner i min signatur. Men jeg syntes det er noget fis at billederne kun må fylde 10Kb. Tror de fleste her, har deres signatur billed liggende på deres webhotel. (kan det overhoved lægges op på amino's servere=) Så når billedet hentes bliver det ik hentet fra amino.dk men fra diverse webhoteller, og det er på ingen måde med til at sløve hastigheden på amino.dk Jeg syntes at amino.dk loader fint lige pt. det er meget værer andre tider. Det jeg syntes Amino folkene skal gøre er at lave lidt test på loadet af siderne og gemme loadtiden i en DB hver gang der laves en sidevisning, samtidig skal de så gemme antallet af online brugere på det tidspunkt siden loades, så kan I nemt se om de langsomme loadtider passer sammen med mange online folk. En anden ting jeg godt gad vide, som i sikkert ik vil sige, men den IIS webserver som Amino.dk kører på, bruges den til andre ting??? i så fald behøver det jo ik være websitet som sløver serveren, det kan være en mail server eller SQL server. |
Skal din browser da ikke ud og hente billedet på de andre servere også når du bruger amino? det skal browserne hos mig ;) Jeg tror ikke at der er tale om en sløv server, eller at mange brugere sløver serveren. selvfølgelig har det en lille impact, men der hvor aminos problem ligger kan du blandt andet læse her: http://www.amino.dk/forums/t/144552.aspx?PageIndex=5󭽳 http://www.amino.dk/forums/t/144971.aspx?PageIndex=7󮤵 |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Tak for konverteringen ihvertfald Så må jeg jo lægge den ind som signatur selvom jeg ikke er begejstret for hvad man kan få for 10kb:) |
Velbekomme - og nej det er ikke meget, man får for 10 kbyte, men vi må jo spare i disse krisetider ... ;-) Go' weekend! MVH Thomas |
Google evt efter "non-destruktiv billedbehandling". |
Sparetips på Sparefeber.dk
Husk nu at lave jeres mobil-signatur. Den står efter alle jeres mange indlæg når de mere end 1000 Amino App brugere læser indlæg. Det er kun Plus medlemmer der kan lave sådan en signatur b |
Kun hvis I har et site mobilen kan tilgå. Ellers tror jeg det går ud over ens Bounce Rate og dermed SEO. |
Sparetips på Sparefeber.dk