Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye muligheder og ændringer for Plus signaturer i debatten

Side 5 ud af 17 (168 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Bang Petersen:
Jeg har aldrig oplevet at side er 8-10 sekunder om at loade, og hvis den er det, så tror jeg næppe det størrelsen på indeholdet der er skylden. Siden fylder 490 kb, og det tager ikke 8-10 sekunder at loade (medmindre du sidder på et 28.8 modem :-)
Nej jeg sidder skam på en 50/50 fiber forbindelse. og jeg har endda også oplevet at siden er gået helt i stå.

Thomas Bang Petersen:
Selvfølgelig har billederne også lidt at sige, men 188 kb inkl. reklamer er ikke det største problem, som jeg ser det.
Det er for så vidt ligegyldigt om det rykker for vildt ved hastigheden eller om det gør en smule. Alt der gør lidt i forhold til hastigheden, bør blive gennemført, også selvom det er en sådan ting som filstørrelsen på et billede i en signatur. og ja som du selv kunne se med BZE før, kunne hans billede blive så småt at det faktisk kun fyldte under 5kb frem for 17kb, og det er en stor forbedring i mine øjne. Især hvis alle der har en billedsignatur gør det samme.

Thomas Bang Petersen:
men stadig ikke så lang tid at jeg begynder at lave billeder/grafik i dårligere kvalitet.

Selv dit eget billede som fylder 44kb kan også blive komprimere til det halve uden at det mister den kvalitet som du snakker om. og igen, alt gør en forskel.

Husk samtidig også på at bliver amino hurtigere, får amino også et + hos Google, da dette også er en parametre som de kigger på. og igen et bedre amino, betyder flere brugere og muligvis flere kunder til dig.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:12

Thomas Bang Petersen:

Nu bevæger jeg mig ud på et område, jeg ikke har forstand på, så bær over med mig :-)

Hvordan defineres et kald? Som jeg forestiller mig det, så er det hjemmesiden der sender en stafet afsted med en forespørgsel på et eller andet - i signaturtilfældet en forespørgsel på et stykke grafik. Er hastigheden på dette kald ikke det samme uanset, hvad det kalder på? Jeg tænker at forespørgslen går på et stykke grafik, og så finder den senere ud af, om det er 10 kb eller 40 kb der skal overføres?

Eller hænger det slet ikke sådan sammen?

I det her tilfælde snakker jeg om hele processen, fra start til slut.

se fx her på denne side, og gå til fanen timeline.
http://gtmetrix.com/reports/www.amino.dk/qa9VvdId

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:15

Thomas Bang Petersen:
Er hastigheden på dette kald ikke det samme uanset, hvad det kalder på?
Glemte lige at sige, nej til denne :)

først og fremmest findes der hurtige og langsomme servere. Hver gang din browser efterspørger en fil, skal den jo spørge, hvilket går ret hurtigt, men derefter skal serveren jo svare tilbage og først der vil din browser så begunde at connecte til filen, hvor lang tid det tager, kommer an på så mange ting, blandt andet hvor mange andre filer din browser skal hente på samme tid etc.... du kan se det på den side jeg linkede til, der er det vist meget godt, tegnet og fortalt næste da. 

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 00:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Bang Petersen:

jeg behøver ikke vide, der er 14 andre der har svaret i debatten efter mit svar, det er nok, hvis jeg ved, der er et enkelt, så går jeg ind og kigger og læser resten.

Jeg ejer selv et forum som er udviklet fra bunden - og som fortsat udvikles.

Her har vi arbejdet meget med notifikationer på mail når der er aktivitet i en tråd, og jeg mener selv vi er nået frem til et rigtig godt resultat.

Det fungere således:

1. Brugeren skriver i en tråd og bliver automatisk skrevet på en slags mail-liste, som modtager mail når der er ny aktivitet i tråden.

2. Der bliver sendt en mail til brugeren når der kommer et nyt indlæg i tråden. Samtidig tages brugeren af mail-listen.

3. Brugeren tjekker sin mail og tjekker efterfølgende tråden. Der kan godt være kommet flere indlæg end det der var blevet skrevet mail omkring til brugeren. Når brugeren forlader tråden igen bliver han skrevet på mail-listen påny og det hele starter forfra.

Så længe brugeren er online på forummet, vil der heller ikke blive sendt nogen mail, da vi har notifikationer direkte på forsiden ligesom her på Amino.

Jeg håber I forstår ovenstående ellers er I velkommen til at spørge ind.

Ovenstående sparer på ressourcerne - men faktisk giver det også bonus i den forbindelse, at brugerne rent faktisk ikke føler de bliver spammet med mails fra vores forum, de mails de modtager er rent faktisk brugbare.

Besøg forummet her: Minecraft forum

Håber I kan bruge det til lidt ;)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:18

TobiasB:

Thomas Bang Petersen:

jeg behøver ikke vide, der er 14 andre der har svaret i debatten efter mit svar, det er nok, hvis jeg ved, der er et enkelt, så går jeg ind og kigger og læser resten.

Jeg ejer selv et forum som er udviklet fra bunden - og som fortsat udvikles.

Her har vi arbejdet meget med notifikationer på mail når der er aktivitet i en tråd, og jeg mener selv vi er nået frem til et rigtig godt resultat.

Det fungere således:

1. Brugeren skriver i en tråd og bliver automatisk skrevet på en slags mail-liste, som modtager mail når der er ny aktivitet i tråden.

2. Der bliver sendt en mail til brugeren når der kommer et nyt indlæg i tråden. Samtidig tages brugeren af mail-listen.

3. Brugeren tjekker sin mail og tjekker efterfølgende tråden. Der kan godt være kommet flere indlæg end det der var blevet skrevet mail omkring til brugeren. Når brugeren forlader tråden igen bliver han skrevet på mail-listen påny og det hele starter forfra.

Så længe brugeren er online på forummet, vil der heller ikke blive sendt nogen mail, da vi har notifikationer direkte på forsiden ligesom her på Amino.

Jeg håber I forstår ovenstående ellers er I velkommen til at spørge ind.

Ovenstående sparer på ressourcerne - men faktisk giver det også bonus i den forbindelse, at brugerne rent faktisk ikke føler de bliver spammet med mails fra vores forum, de mails de modtager er rent faktisk brugbare.

Besøg forummet her: Minecraft forum

Håber I kan bruge det til lidt ;)

Det var egentlig en meget god metode

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:21

som iværksættere laver vi vær især noget forskelligt det er super se hvad de andre iværksættere laver i deres signatur

jeg har aldrig udnyt maksimalt de 5 links og nu reglen kun 3 det er okay med mig

jeg tror alle forsætter i deres iværksættere passion at videre formidle deres viden og livs erfaring som kan hjælpe andre iværksættere jeg håber disse tiltage øger der sker noget på siden ,mere trafik på siden og vi alle oplever en fremgang , så vi alle kan blive bedre iværksættere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:13

Jeg har også rettet ind til 3 links i signaturen. Jeg bliver tosset på Martin, hvis jeg mister side 1 placeringerne på HTC og Sony Ericsson Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:22

Nicolaj Thomasen:
Jeg har også rettet ind til 3 links i signaturen. Jeg bliver tosset på Martin, hvis jeg mister side 1 placeringerne på HTC og Sony Ericsson Wink

Du laver da bare en endnu en bruger, og tilkøber Plus til denne også :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 01:33

Thomas Bang Petersen:

Martin Thorborg:
Begge dele koster langsom loadtid for Amino brugere, så det er begge dele.
Det er ikke pga. pris på båndbredde, men udelukkende et ønske om at gøre Amino hurtigere.

Så vil jeg gerne have vekslet mit profilbillede, reklamen for at jeg er plus bruger, grafikken for at jeg er online, den mærkelige grafik med nogle kasser hvoraf den ene er grøn og grafikken der viser at jeg har opdateret min profil 90% til plads jeg kan bruge i min signatur ...

Grunden til jeg har brugt penge på et plus abonnement, er netop at have mulighed for at skille sig ud med en reklame i signaturen. De andre fordele ved plus tror jeg ikke har brugt - lige bortset fra chokoladen :-)

Jeg er ikke generet af bannerne, og synes ikke de er lang tid om at loade - tvært imod synes jeg det er fedt at se folks kreativitet udfoldet på den plads der er til rådighed. Det bliver selvfølgelig også spændende at se, hvordan folk får udnyttet de 10 kbyte bedst muligt - men det jo lidt ligesom at se Formel1-teamet få udleveret fire cykelhjul til bilen, og så må de få det bedste ud af det ... det kan godt være interessant, men rigtig godt F1 bliver det ikke ...

MVH

Thomas

Thomas, de ting du nævner batter intet, det er ganske få kbyte og meget af det er chachet og genbrugt på hele siden. Hvis vi kan fjerne måske 50-100 kbyte pr. side, så begynder det at ligne noget.

Du kan sagtens lave et flot banner på 10 Kbyte, det skal bare gøres rigtigt.
Så jeg tror du vil opleve at det nok går endda.

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 01:35

Thomas Bang Petersen:

Når I nu allerede er i gang med at optimere osv., kunne I spare rigtig mange e-mails, hvis I nøjedes med at sende én mail ud, når der har været svaret på en debat. På de aktive debatter får man rigtig mange mails, hvor det kunne være rart at nøjes med en - jeg behøver ikke vide, der er 14 andre der har svaret i debatten efter mit svar, det er nok, hvis jeg ved, der er et enkelt, så går jeg ind og kigger og læser resten.

MVH

Thomas

Sådan er Amino "født" og det vil ikke være let at ændre.
Men jeg er enig og det er noget vi skal kigge på ved lejlighed.

De bedste hilsner

Martin

Side 5 ud af 17 (168 indlæg)