Nej jeg sidder skam på en 50/50 fiber forbindelse. og jeg har endda også oplevet at siden er gået helt i stå. Det er for så vidt ligegyldigt om det rykker for vildt ved hastigheden eller om det gør en smule. Alt der gør lidt i forhold til hastigheden, bør blive gennemført, også selvom det er en sådan ting som filstørrelsen på et billede i en signatur. og ja som du selv kunne se med BZE før, kunne hans billede blive så småt at det faktisk kun fyldte under 5kb frem for 17kb, og det er en stor forbedring i mine øjne. Især hvis alle der har en billedsignatur gør det samme.
Selv dit eget billede som fylder 44kb kan også blive komprimere til det halve uden at det mister den kvalitet som du snakker om. og igen, alt gør en forskel. Husk samtidig også på at bliver amino hurtigere, får amino også et + hos Google, da dette også er en parametre som de kigger på. og igen et bedre amino, betyder flere brugere og muligvis flere kunder til dig. MVH Kim |
I det her tilfælde snakker jeg om hele processen, fra start til slut.Thomas Bang Petersen:Nu bevæger jeg mig ud på et område, jeg ikke har forstand på, så bær over med mig :-)
Hvordan defineres et kald? Som jeg forestiller mig det, så er det hjemmesiden der sender en stafet afsted med en forespørgsel på et eller andet - i signaturtilfældet en forespørgsel på et stykke grafik. Er hastigheden på dette kald ikke det samme uanset, hvad det kalder på? Jeg tænker at forespørgslen går på et stykke grafik, og så finder den senere ud af, om det er 10 kb eller 40 kb der skal overføres?
Eller hænger det slet ikke sådan sammen?
se fx her på denne side, og gå til fanen timeline.
http://gtmetrix.com/reports/www.amino.dk/qa9VvdId