Først og fremmest forstår jeg ikke hvorfor folk brokker sig. Prøv at tænke lidt over det, hvis vi som brugere behandler Amino som vores egen hjemmeside, og ikke udelukkende tænker antal links, men mere tænker den power som kommer til at ligge bag, så ville folk ikke brokke sig så meget som de gør. Det er et faktum hvis man bibeholder meget power på amino, at der vil blive sendt langt mere power gennem de 3 links som vi plussere gerne må have. Det er også et faktum at Amino så vil stå stærkere på mange flere sider, og dermed får vi igen endnu flere muligheder for at sende mere power afsted til vores egne sider. Jeg synes bestemt at det er en god ide, ikke kun fordi jeg blandt andet har forslået det til Martin, men også fordi det giver så god mening for alle parter. I ville vel heller ikke skade den virksomhed i havde aktier i? Og dette gælder selvfølgelig også hastigheden, at et banner der typisk fylder 25-30kb nu skal fylde 10kb, det er en meget god ændring for hastigheden af sitet. I sidste ende vil det skabe et hurtigere amino, og et hurtigere amino betyder gladere brugere, hvad enten det er nye eller gamle. Igen, i sidste ende skaber Amino mere power både til dem selv og brugerne af amino. hvilket er fårmålet som jeg har forstået det. MVH Kim |
Billedet i min signatur fylder 20 KB. Hvordan får jeg størrelsen reduceret til 10 KB? Skal jeg bare ændre formatet til .gif?