Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Özlem Cekic på 'fattigdomstur' med Joachim B.Olsen

Side 18 ud af 28 (273 indlæg)
Fra København NV
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er et realistisk budget: (og dette er mere end hvad jeg betaler i udgifter pr. md)

Indtægter:                      Udgifter:

Kontakthjælp: 9.800.-      Husleje: 3.000-4.000 (der ikke nogen der har sagt du skal bo i kbh midte?!)

Boligsikring:   3.019.-      El:         300-500 (er mere end rigeligt)

Børnepenge:  2.908.-      Telefon:  100-200 (500 svarer til at have en iPhone 4s på afbetaling!!?!?)

Licens:    196.-

Internet: 148.-

Medicin:  70.- (synes jeg faktisk er en tand lavt, men udemærket)

Fodbold: 300.- (det er sgu fair, self skal hendes søn kunne gå til fodbold)

I alt:              15.728      I alt:      5.414.- (her er jeg gået ud fra max'erne)

Rest: 10.314!!!!!!!!!!!

Cigaretter: 500.- (Så stop med at ryge indtil du får et arbejde!)

Hundemad: 283.- (Hvis du er på kontanthjælp er luksus som en hund sgu ikke retfærdigt.)

Gæld: 600.- (det er sgu da hendes eget problem, hvem har sagt hun skal låne penge?!)

15.728.- SVARER TIL 31.456.- FØR SKAT, DET ER SGU DA MERE END HVAD HALVDELEN AF DANMARK TJENER?

Det undrer mig at man slet ikke tænker på dem der går i skole. De får 5200.- SU??. De bliver nødt til at arbejde for at få det til at køre rundt og alligevel er de pressede og bor i en 1. værelses lejlighed for at det KAN køre rundt.

Jeg bliver vanvittigt GAL når jeg ser sådan noget her. 2/3 af hvad hun får i indkomst er mere end nok!!!!!

snøre-bånd.dk - Danmarks største udvalg af snørebånd.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:29

Clausbs:

Dette er et realistisk budget: (og dette er mere end hvad jeg betaler i udgifter pr. md)

Indtægter:                      Udgifter:

Kontakthjælp: 9.800.-      Husleje: 3.000-4.000 (der ikke nogen der har sagt du skal bo i kbh midte?!)

Boligsikring:   3.019.-      El:         300-500 (er mere end rigeligt)

Børnepenge:  2.908.-      Telefon:  100-200 (500 svarer til at have en iPhone 4s på afbetaling!!?!?)

Licens:    196.-

Internet: 148.-

Medicin:  70.- (synes jeg faktisk er en tand lavt, men udemærket)

Fodbold: 300.- (det er sgu fair, self skal hendes søn kunne gå til fodbold)

I alt:              15.728      I alt:      5.414.- (her er jeg gået ud fra max'erne)

Rest: 10.314!!!!!!!!!!!

Cigaretter: 500.- (Så stop med at ryge indtil du får et arbejde!)

Hundemad: 283.- (Hvis du er på kontanthjælp er luksus som en hund sgu ikke retfærdigt.)

Gæld: 600.- (det er sgu da hendes eget problem, hvem har sagt hun skal låne penge?!)

15.728.- SVARER TIL 31.456.- FØR SKAT, DET ER SGU DA MERE END HVAD HALVDELEN AF DANMARK TJENER?

Det undrer mig at man slet ikke tænker på dem der går i skole. De får 5200.- SU??. De bliver nødt til at arbejde for at få det til at køre rundt og alligevel er de pressede og bor i en 1. værelses lejlighed for at det KAN køre rundt.

Jeg bliver vanvittigt GAL når jeg ser sådan noget her. 2/3 af hvad hun får i indkomst er mere end nok!!!!!

Øhhh.... en husleje på 3000-4000 kr.. og du mener man kan få 3000 i boligsikring????Hvordan hænger det sammen?

Hun får 13345 i kontanthjælp,  FØR skat...

... Dem der går i skole har SELV valgt at tage  uddannelse... og har mulighed for su-lån....

-Sorry kan se den har slettet en del af teksten ... - så se bort fra dette indlæg :)

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 21:30

Clausbs:

Husleje: 3.000-4.000 (der ikke nogen der har sagt du skal bo i kbh midte?!)

Boligsikring:   3.019.- 

Øhhhh det hænger vist ikke sammen , hva`?  Hvis du sætter huslejen ned, må du også sætte boligsikringen ned.

Clausbs:

Har de fleste mon ikke et personfradrag? eller beskæftigelsesfradrag?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:39

Majbritt Jacobsen:

Clausbs:

Husleje: 3.000-4.000 (der ikke nogen der har sagt du skal bo i kbh midte?!)

Boligsikring:   3.019.- 

Øhhhh det hænger vist ikke sammen , hva`?  Hvis du sætter huslejen ned, må du også sætte boligsikringen ned.

Clausbs:

Har de fleste mon ikke et personfradrag? eller beskæftigelsesfradrag?

vis ikke tjener så meget er dit beskæftigelsesfradrag mindre vis du tjener mere har du mere fradrag da du tjener mere

jo du sagtens finde en etværelset lejlighed til 2000-4000 kroner i københavn og vis har børn kan man da bare gøre som før i tiden og som man gør i andre lande hvor man sover i samme rum , det er ren luksus idag nu skal alle have ene værelse til hver eneste barn

derved ren luksus den kontant hjælp set i forhold mindste løn i alt

hvorfor søge om bolig sikring man kan jo bare bo mindre eller et andet sted ,men der er mange der udnytter samfundet det støt oven på støt det ødelægger vores konkurrence evne for vi skal  i sidste betale dig og mig og pengene skal komme et sted fra

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 21:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

vis ikke tjener så meget er dit beskæftigelsesfradrag mindre vis du tjener mere har du mere fradrag da du tjener mere

jo du sagtens finde en etværelset lejlighed til 2000-4000 kroner i københavn og vis har børn kan man da bare gøre som før i tiden og som man gør i andre lande hvor man sover i samme rum , det er ren luksus idag nu skal alle have ene værelse til hver eneste barn

Jeg er også sikker på at du mindst kommer under overvågning af kommunen, hvis der skal bo far, mor og børn i samme i et værelset lejlighed i dag.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 21:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Hvis du tjener 31456 kroner har de fleste i hvert fald mere end 15728 kroner udbetalt!!!

Mikael christiansen:

Det har jeg ikke sagt, man ikke kan - altså finde en billig lejlighed - jeg siger, at man ikke kan få 100% i boligsikring.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:56

Mikael christiansen:

Michael

Nu ved jeg ikke om jeg misforstår dit svar, men du mener da ikke at der skal bo 1 voksen "og børn" i en etværelses lejlighed ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:00

Bruno Høiberg:

Mikael christiansen:

Jeg er også sikker på at du mindst kommer under overvågning af kommunen, hvis der skal bo far, mor og børn i samme i et værelset lejlighed i dag.

ja man kan få bolig støtte så men hvem skal betale det og vis kommer under overvågning kan det betale sig flytte til et billigt sted med høj arbejdes løshed og hvor der ikke er meget arbejde i området og alle samme kan sammenles i den billige ghetto lidt udenfor byen såsom sker hvor jeg bor

vis du bor kokkedal en ghetto ikke ledig jobs men der jobs i fredensborg eller hillerød ledig job men der er ikke en billig bolig offentlig transport intet nat og det går lang tid byer op ad dyrt birkerød allerød hørsholm intet at bo i du skal bo der

du skal derved have bil , men hvem råd til bil når man er på mindste løn

vis først flytter der ud hvordan får du så arbejde vis ikke må flytte i mindre

der findes bolig sikring med det dig mig der betaler den

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:04

Majbritt Jacobsen:

Mikael christiansen:

Hvis du tjener 31456 kroner har de fleste i hvert fald mere end 15728 kroner udbetalt!!!

Mikael christiansen:

Det har jeg ikke sagt, man ikke kan - altså finde en billig lejlighed - jeg siger, at man ikke kan få 100% i boligsikring.

vis du får mindste løn får du mindre end bistand hjælp

ja bolig sikring burde fjernes mere end den er i dag , man kan ikke bygge et samfund på støtte på støtte

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:07

Majbritt Jacobsen:

Mikael christiansen:

Mikael christiansen:

jeg mener mindste løn du har misforstået mig

jeg ønsker mindre støtte og en bedre konkurrence evne,

i alt tror jeg du har misforstået mig

Side 18 ud af 28 (273 indlæg)